کشتی گیر وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران ابراز امیدواری کرد بتواند در مسابقات جهانی هم به مدال طلا دست پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو تیم ساندای جوانان ایران موفق شد سومین طلای تیم اعزامی ایران به رقابت‌های ووشو قهرمانی رده‌های سنی آسیا را کسب کند.
پرسپولیس در زمان گل محمدی تنها یک بار از دو هفته ابتدایی امتیازات کامل را کسب کرده که همان یک بار هم قهرمان نشده است
محمد نخودی با کسب مدال طلای تورنمنت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی علاوه بر آنکه ملی‌پوش وزن 79 کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی 2023 بلگراد شد، رنک خود را هم بهبود بخشید.
شاهو محمدی، شناگر سندروم داون و اهل مهاباد پس از پیروزی در مسابقات المپیک ویژه برلین و کسب مدال طلا در ماده ۴۰۰ متر و کسب مدال برنز در ماده شنای ۱۰۰ متر پروانه در بدو ورود به کشور مورد استقبال مردم قرار گرفت.
مهدی محمدی در ادامه نخستین روز از مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جاده آسیا در تایلند موفق به کسب مدال برنز در بخش تایم تریل پارادوچرخه سواری شد.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سال خوبی برای من بود. پس از خداحافظی کنار آقای گل محمدی تجربه خوبی را کسب کردم. سال سختی را پشت سر گذاشتیم اما توانستیم به هدفمان که قهرمانی است برسیم.
در پایان روز نخست رقابتهای روسیه، امیر محمد حسن نژاد نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد.
شاگردان یحیی گل محمدی بعد از بازگشت به رتبه سوم جدول، اکنون امیدوار به کسب نتیجه در دربی و شانس صعود در جدول هستند.
کشتی گیر وزن ۸۲ کیلوگرم تیم ملی فرنگی ایران بعد از کسب مدال برنز گفت: می دانستم چگونه با کشتی گیر هندی مبارزه کنم.
ایمان محمدی با نمایش کم نظیر و درخشان موفق شد دومین مدال طلای ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را کسب کند.
مربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که میثم دلخانی در مصر در حد مسابقات جهانی کشتی گرفت و بین او و ایمان محمدی شاهد رقابت جذابی برای کسب دوبنده تیم ملی در وزن 63 کیلوگرم خواهیم بود.
بازیکن گل گهر می گوید که از صحنه خطای پنالتی دور بوده اما صدای برخورد پای هادی محمدی با پای تبریزی را شنیده است.
کشتی‌گیر فرنگی کشورمان گفت: از آمادگی خوبی برخورداریم و ان‌شاءالله بتوانیم بهترین نتایج را به دست بیاوریم.
قهرمان کشتی فرنگی جوانان و امیدهای جهان گفت: امیدوارم بتوانم در رقابتهای جام جهانی نتایج خوبی کسب کنم و با این پشتوانه برای درخشش در میادین بزرگ مثل المپیک دورخیز کنم.
به این ترتیب امشب و از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه پویا دادمرز در ۵۵ و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم برای کسب مدال طلا و محمدرضا مختاری در ۷۷ و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم، برای کسب مدال برنز به مصاف رقیبان خود می‌روند.
شاگردان یحیی گل محمدی در قالب هفته نهم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفتند و پس از ۲ هفته ناکامی در کسب پیروزی با یک پنالتی این دیدار را بردند.
رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی جهان در حالی امشب به پایان می‌رسد که دستاورد شاگردان محمد بنا تاکنون کسب ۲ مدال در ۹ وزن بود و او و تیمش یک ناکامی بزرگ و تاریخی را رقم زده است.
یحیی گل محمدی روز قبل سه امتیاز مهم را کسب کرد تا علاوه بر تداوم صدرنشینی در لیگ برتر، خودش را به جمع سه مربی پرامتیاز لیگ برتر برساند.
فاطمه محمدی بانوی پاراتنیس روی میز ایران با کسب رنکینگ ۱۵ دنیا مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرد.
در اولین روز مسابقات کاپ آسیایی تایلند شاگردان محمد ابوحیدری به یک مدال طلا و نقره دست یافتند.
یک سایت آمریکایی در تحلیل وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد در مسابقات جهانی امسال محمد نخودی را چالش جدی کسب مدال برای جردن باروز دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ