نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به توافق تهران و ریاض در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک، گفت: هر اقدامی که موجب خشم دشمن صهیونیستی بشود، گامی در جهت صحیح است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان لبنان تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در صورت تهدید این کشور به عصر حجر بازخواهد گشت.
عضو کمیسیون قضایی مجلس گفت: در قانون جدید افرادی که اقدام به برهنگی یا ولنگاری می‌کنند، در مرحله اول از طریق پیامک به آن‌ها اخطار داده می‌شود. البته با افرادی که به صورت سازمان‌یافته دست به ولنگاری و مقابله با قانون بزنند، برخورد قطعی صورت خواهد گرفت.
جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
با بهبود روابط میان ریاض و گروه‌های مقاومت فلسطینی، عربستان فرزند نماینده پیشین حماس در ریاض را آزاد کرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
سعیدی تاکید کرد: متاسفانه اولویت های کشور و آنچه که مطالبات مردمی است را مسئولان نمی شناسند. ما جامعه ای داریم که نسبت به بحث پوشش بسیار حساس است و حساسیت درستی هم دارد اما اگر قرار است اولویت ها را در نظر بگیریم علی القاعده تمرکز مسئولان باید نسبت به بحث های اولویت دار باشد که الان در شرایط فعلی بحث های معیشتی و اقتصادی است.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در دیدار با نماینده جنبش «حماس» تاکید کرد که مسئله فلسطین در قلب امت های اسلامی و عربی جای دارد و همه آزادگان جهان مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.
قزوین- جدال حساس تیم های فوتبال شمس آذر با فجر سپاسی با پیروزی نماینده قزوین به پایان رسید.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: حماسه ۲۲ بهمن خواب دشمن را بی‌تعبیر و آن را به کابوس تبدیل کرد و نشان داد تجزیه ایران و دوقطبی‌سازی میان آحاد مردم خیال خام دشمنان است که محقق نمی‌شود.
در حساس ترین بازی روز از گروه H رقابت‌های جام‌جهانی، اروگوئه نماینده آمریکای جنوبی مقابل کره‌جنوبی از قاره آسیا پا به مستطیل سبز می‌گذارد.
مهمترین دیدار هفته پنج لیگ برتر بسکتبال بانوان بین تیم‌های شهرداری گرگان و تیروژ حیات کردستان برگزار می‌شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: همان طور که حضور حماسی مردم در ۹ دی ۸۸ آتش فتنه‌ها را خاموش کرد، حضور حماسی مردم در روز ۱۳ آبان نیز فتنه‌ها را کنار می‌زند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حماسی مردم در تشییع شهدای شیراز پاسخ روشنی به مخالفان نظام اسلامی بود.
یکی از رهبران حماس از آزادی محمد الخضری نماینده سابق حماس در عربستان سعودی از سوی مقامات این کشور و عزیمت وی به اردن خبر داد.
مقامات عربستان سعودی تصمیم دارند نماینده سابق حماس در ریاض و از رهبران این جنبش فلسطینی را که از سال ۲۰۱۹ در بازداشت قرار دارد، آزاد کنند.
در ادامه این رقابت‌ها، حسن یزدانی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران و دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در مبارزه‌ای حساس تا دقایقی دیگر مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک به میدان می‌رود. امیرحسین زارع نیز در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز برای کسب مدال برنز جهان مقابل آمارور دسی از کانادا برای کسب مدال برنز جهان به میدان خواهد رفت.
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: همانطور که شهادت سردار همدانی فرصتی برای گشودن کارنامه جهادی و حماسی او مهیا کرد، گستاخی اخیر نیز شرایطی برای تبیین ابعاد شخصیتی او به شمار می‌رود.
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: رژیم صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است.
نماینده جنبش حماس در تهران گفت: دشمن صهیونیستی با هدف قراردادن غیر نظامیان فلسطینی و به شهادت رساندن ۴۵ شهید مستحق کیفر در دادگاه‌های بین المللی و حقوق بشری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ