جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو ارشد حماس اعلام کرد که نابودناپذیری مقاومت در کرانه باختری از جمله اهدافی است که جنبش حماس به دنبال تحقق آن است.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که غزه دژ و پایگاهی مستحکم برای مقاومت و تغییر قواعد درگیری با اشغالگران و اندوخته‌ای راهبردی برای مقاومت در بلندمدت خواهد بود.
صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
معاون رهبر جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به دستاوردهای مقاومت فلسطین در کرانه‌باختری، جنایات اخیر صهیونیست‌ها را تقبیح کرد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نسبت به پیامدهای تجاوزات دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس و تعرض اشغالگران به مسجد الاقصی هشدار داد.
معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری در حال رشد است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نسبت به جنایات افسارگسیخته شهرک‌نشینان اشغالگر در کرانه باختری به ویژه نابلس تحت حمایت کابینه رژیم صهیونیستی به شدت هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حقوق خود ادامه داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) واکنش نشان داد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره پیامدهای تشدید حملات و جنایت های شهرک نشینان صهیونیست در قدس و کرانه باختری هشدار داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به شهادت سه جوان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به عملیات ضدصهیونیستی صبح امروز چهارشنبه در جنوب غربی کرانه باختری واکنش نشان داد.
شیخ مصطفی ابو عره از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس گفت: ورود الخلیل به خط داغ مقاومت در کرانه باختری، رخداد مهمی است که صهیونیست‌ها را وحشت زده کرده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» گفت که محاصره نابلس نشان دهنده شکست رژیم صهیونیستی در مقابله با انتفاضه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری است.
جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت دو جوان فلسطینی در درگیری های امروز در اردوگاه جنین واقع در کرانه باختری را تسلیت گفت.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین در کرانه باختری، با مقاومت هرچه بیشتر فلسطینیان پاسخ داده خواهد شد.
یکی از اعضای ارشد جنبش حماس گفت: مقاومت در کرانه باختری پیشرفت کرده است و بیش از هر زمان دیگری خواب را بر رژیم صهیونیستی حرام خواهد کرد.
رسانه های فلسطینی امروز شنبه تصاویری از مانور گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در شهر جنین (شمال کرانه باختری) منتشر کردند.
حازم قاسم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی صبح امروز در نابلس که به زخمی شدن دو صهیونیست منجر شد، تمجید کرد.
نظامیان صهیونیست شماری از شهروندان فلسطینی از جمله دو رهبر جنبش مقاومت اسلامی «حماس» را در کرانه باختری بازداشت کردند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از مقابله فلسطینی ها با نظامیان اشغالگر در نابلس واقع در کرانه باختری تمجید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ