جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه سیاست گذاری سال 1402 گروه سایپا بر مبنای شعار رهبر معظم انقلاب مهار تورم و رشد تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی است،‌گفت: در 8 ماه گذشته با 7دانشگاه مطرح کشور در حوزه های مختلف و مورد نیاز سایپا، قرارداد همکاری امضا کرده ایم زیرا اعتقاد داریم با همکاری مجموعه های دانش بنیان و دانشگاه های کشور می توان اهداف  گروه سایپا در کاهش هزینه های خرید، افزایش کیفیت،‌ ارتقاء بهره وری و افزایش تولید محصولات،را با سرعت بیشتری محقق کرد.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
فیدان از همان آغاز فعالیت حرفه‌ای خود به‌خاطر رویکردی محافظه‌کارانه نسبت به گولنیست‌ها معروف است. این آژانس اطلاعاتی یکی از معدود نهاد‌هایی بوده که گولنیست‌ها به نسبت قادر به نفوذ در آن نبوده‌اند؛ چنان‌که پاک‌سازی علیه پیروان این جنبش پس از کودتا نشان می‌دهد. پس از کودتای ۲۰۱۶، سیستم اطلاعاتی ترکیه پیشاهنگی را در تعقیب و پاکسازی گولنیست‌ها از بوروکراسی دولتی برعهده گرفت و چندین برنامه استرداد غیرعادی از سراسر جهان انجام داد که انتقاد شدید گروه‌های مدنی بین‌المللی را برانگیخت.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی و با کمک پرینتر سه بعدی ارزان قیمت روشی نوینی برای توسعه وصله های ریز سوزن ابداع کرده اند که چند دارو را از طریق پوست به بدن منتقل می کند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای جزئیاتی از عملیات امروز موشکی مقاومت ارائه کرد.
در ادامه جنگ قدرت میان گروه‌های نظامی در سودان، یک مستشار سیاسی در نیروهای واکنش سریع، ارتش را به اجرای سناریوی انتقال مجدد قدرت به سران اسلامگرای پیشین در حکومت مخلوع عمر البشیر متهم کرد.
ژوزه مورینیو ، سرمربی رم از حضور تیم های سوم دور گروهی چمپیونزلیگ در مرحله حذفی لیگ اروپا انتقاد کرد.
عضو کادر درمان دکتر سجادی خاطر نشان کرد: به محض انتقال وزیر ورزش و جوانان به بیمارستان از همان ابتدا، کار درمانی با حضور گروه های متخصص آغاز شد. جلسه ای با حضور پزشکان متخصص تشکیل شد تا بهترین تصمیمات جهت کار درمانی صورت گیرد.
سخنگوی وزارت خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان امروز به انتقاد وزیر خارجه پاکستان از این گروه در کنفرانس امنیتی مونیخ واکنش نشان داد.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتقاد از ادبیات خارج از نزاکت دیپلماتیک بکار گرفته اخیر از سوی یکی دو وزیر اروپایی گفت: اتحادیه اروپا، قربانی مطامع گروه‌های خشونت گرا و حتی تروریستی شده است.
قضاوت یکی از بازی های مهم مرحله گروهی جام جهانی به علیرضا فغانی محول شده است.
دبیرکل گروه پارلمانی مجلس در نشست کمیته حقوق بشر و دموکراسی اجلاسیه اتحادیه بین المجالس جهانی از اعمال غیرانسانی و نامشروع اقدامات قهری یکجانبه ایالات متحده آمریکا علیه کشورمان انتقاد کرد.
گروهی از محققان با همکاری پژوهشگران ایرانی نانوکریستال های سلولزی ابداع کرده اند که قادر به انتقال داروهای ضد سرطان کلورکتال با تاثیرگذاری بهتر هستند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری باند بزرگ جعل و کلاهبرداری لیزینگ خودرو/ پارچه‌های شیشه‌ای در فرودگاه لو رفت/ ماجرای عاشقی که انتقام جو شد!/ بازداشت سازنده مشروبات الکلی بعد از مرگ ۲ زن/ دستگیری مدیر گروه‌های واتساپی حامی قاچاق/ اجیر کردن ۲ مرد مسلح برای انتقام/ قاتلی با سرگذشت عجیب/ شلیک مرگبار به سارق گاوصندوق
تعداد سایت های شرط‌بندی در بستر فضای مجازی در حال افزایش است و گردانندگان آنها با تبلیغات فریبنده‌ و نمایش زندگی لاکچری خود افراد را به فعالیت در این سایت ها ترغیب و تشویق می کنند و با توجه به اینکه در فضای مجازی برخورد با قمار به سهولت امکان پذیر نیست و گروه‌های قمار با فعالیت در خارج از کشور به مردم آسیب‌های مالی زیادی وارد می‌کنند
سرویس خارجی اتحادیه اروپا  گروه طالبان را به واسطه ضایع کردن حقوق مردم افغانستان برغم وعده های خود مورد انتقاد قرار داد.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.
مدیرعامل هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان اعلام کرد: هلدینگ ماهان درنظر دارد با بهره‌گیری از روش‌های فنی نوین و استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص به یکی از 10 شرکت برتر در حوزه سرمایه‌گذاری و توسعه معادن و صنایع معدنی کشور تا سال 1404 تبدیل شود.
رشد اقتصاد جهانی به ۲.۹ درصد کاهش خواهد یافت
برهنگی امروز دنیای غرب هم یک بیماری است که درمان خواهد شد. تا حدود هفتاد سال پیش این وضع رسوا در غرب نبود، بلکه بانوان پوشش تقریباً کامل داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ