«حازم قاسم» سخنگوی جنبش حماس، ضمن تقدیر از رزمندگان گردان های قسام برای مقابله با تازه ترین تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، تأکید کرد که مقاومت سپر و شمشیر مدافع فلسطین باقی خواهد ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز، با ملت ایران و خانواده های شهدای این حمله ابراز همدردی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درگیری‌های داخلی گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین‌الحلوه لبنان پذیرفتنی نیست و باید گفتگو در اولویت باشد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از عملیات مقاومتی تل‌آویو استقبال کرد و اجرای آن را به منزله دفاع از خود در برابر صهیونیست‌ها دانست.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به شهادت دو مبارز فلسطینی در طولکرم (شمال غربی کرانه باختری) واکنش نشان داد.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد وقوع سه حمله به نیروهای اشغال‌گر در یک نقطه مشخص نشان‌دهنده ناتوانی سیستم نظامی و امنیتی صهیونیست‌ها در برابر جوانان مقاومت است
جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم‌کردن شهادت جوان فلسطینی تأکید کرد مقاومت مردم فلسطین با ترور مبارزان متوقف نمی‌شود.
لحظه انجام عملیات شهادت‌طلبانه شهید معتز صلاح الخواجا در تل‌آویو را در این فیلم مشاهده می‌کنید؛الخواجا فرزند شیخ صلاح الخواجا از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت در کرانه باختری ادامه دارد و تا تحقق اهداف ملت فلسطین در زمینه آزادی و استقلال متوقف نخواهد شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تخریب منزل شهید فلسطینی با مواد منفجره توسط رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که این اقدام صهیونیست جنایتی جدید علیه ملت فلسطین است.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی مبنی بر مشروعیت بخشی به شهرک های جدید صهیونیستی اعلام کرد که مقابله با این تصمیم نیازمند اتحاد همه فلسطینیان است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شهادت شماری از مبارزان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و تاکید کرد که مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین فلسطین ادامه دارد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس تاکید کرد که آواره کردن ساکنان منطقه «خان احمر» در قدس اشغالی در راستای پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی صورت می گیرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق را محکوم کرد.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین هر روز قدرتمندتر می شود، افزود: دشمن صهیونیستی ضعیف‌تر شده و از درون در حال فروپاشی است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» بیانیه مداخله جویانه پارلمان اروپا را به شدت محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» درباره تشدید یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی به مناسبت اعیاد یهودی هشدار داد.
اداره ملی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در خارج ضمن برگزاری همایش سیاسی با حضور نمایندگان گروه های اسلامی و ملی فلسطین، نقش مقاومت و جنبش حماس در حمایت از آرمان فلسطین را تشریح کرد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی دچار فروپاشی از داخل شده است، افزود: انتخابات به این رژیم مشروعیت نمی بخشد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» عملیات قهرمانانه جوانان فلسطینی علیه شهرک نشینان صهیونیست در منطقه «الاغوار» که منجر به زخمی شدن ۵ صهیونیست شد را تبریک گفت.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» حمله رژیم صهیونیستی به شهر دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ