جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل جهاد اسلامی در پی خروج خفت‌بار اشغالگران پس از دو روز از ایستادگی جانانه مبارزان فلسطینی در جنین، این پیروزی بزرگ را به ملت فلسطین تبریک و جنین را نماد الهام‌بخش جهاد و مبارزه نامید.
رهبر جنبش انصارالله یمن با نماینده جنبش جهاد اسلامی در صنعا، دیدار و گفتگو کرد.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع‌رسانی جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه مقاومت لبنان در کنار ملت و مقاومت فلسطین بوده و هست، تأکید کرد که پیروزی مقاومت لبنان با سال ها صبر و جهاد به دست آمده است.
اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که نه تنها راه مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی با ترور فرماندهان فلسطینی متوقف نخواهد شد بلکه این مسیر تقویت می‌شود.
رئیس جمهور گفت: ایستادگی ملت فلسطین و سوریه شرایط را به نفع مقاومت تغییر داده است و امروز رژیم صهیونیستی از همه زمان‌ها ضعیف‌تر است.
سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تهدیدات اخیر نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی باعث تقویت اراده فلسطینی‌ها برای دفاع از سرزمین و مقدساتشان می‌شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در کرانه باختری، تاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین برای بازپس گیری سرزمین و حقوق خود ادامه داد.
زیاد النخاله تاکید کرد که مقاومت تنها گزینه مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود و بیرون راندن اشغالگران است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به مناسبت روز شهید فلسطین بیانیه ای صادر و تاکید کرد که جنایات رژیم صهیونیستی هرگز موجب تضعیف روحیه فلسطینیان نخواهد شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» ضمن مخالفت با توافق اسلو تاکید کرد که مقاومت کوتاهترین راه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است و همه گروه های فلسطینی در این زمینه اتفاق نظر دارند.
در روز جهانی همبستگی با ملت فلسطین، اعضای پارلمان کویت ضمن مخالفت قاطع با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بر لزوم افزایش حمایت ها از مقاومت تاکید کردند.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت حق مشروع ملت فلسطین و هر ملت تحت اشغال است.
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
دبیرکل حزب الله لبنان درباره تازه ترین تحولات داخلی این کشور و پرونده ترسیم مرزها با فلسطین اشغالی سخنرانی کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خواستار همبستگی ملت فلسطین برای مقابله با محاصره نابلس و تشدید مقاومت در شهر قدس و مسجدالاقصی شد.
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که جمهوری اسلامی ایران، مدافع مقاومت و ملت فلسطین است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان تروریسم سازمان یافته است که باید محکوم شود و عاملان آن محاکمه شوند.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
کمیته هماهنگ سازی گروه های مقاومت در نابلس از همه مردم فلسطین خواست مقاومت را در همه مناطق تماس با رژیم صهیونیستی تشدید کنند و زمین را زیر پای صهیونیست ها به آتش بکشند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که مقاومت و در رأس آن مقاومت مسلحانه تنها راه آزادسازی سرزمین و مقدسات فلسطین از دست اشغالگران است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین از رویارویی جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی تمجید و اعلام کرد: از ملت فلسطین و مبارزان می خواهیم که به مقاومت و پایداری ادامه دهند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» اعلام کرد که تشدید شهرک سازی، تخریب منازل و آواره کردن شهروندان فلسطینی جنایت علیه سرزمین و ملت فلسطین است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ