جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ضمن تسلیت شهادت فوزی مخالفه جوان ۱۸ ساله فلسطینی در نابلس، بر لزوم تشدید مقاومت علیه اشغالگران در واکنش به این جنایت وحشیانه تاکید ورزید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دفتر سیاسی حماس در تماس تلفنی با رئیس پارلمان لبنان خواستار دخالت مثبت نبیه بری برای توقف درگیری در اردوگاه عین الحلوه لبنان شد.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
کارشناسان می‌گویند حالا که آثار این قانون و شدت‌یافتن پذیرفته‌شدگان سهمیه‌ای در رشته‌های پرطرفدار و حساس مانند رشته‌های مرتبط با سلامت انسان آشکار شده، خوب است که در برنامه هفتم در این زمینه تغییراتی ایجاد شود؛ انتظاری که باید منتظر ماند و دید که تا چه اندازه عملی می‌شود آن‌هم در شرایطی که از نمایندگان گروه‌های دارای سهمیه شنیده می‌شود که خواستار افزایش میزان و اثرگذاری سهمیه جامعه هدف خود هستند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در هفدهمین سالگرد عملیات به اسارت گرفتن نظامی صهیونیست، بیانیه‌ای صادر کرد.
سخنگوی حماس با اشاره به هتاکی صهیونیست‌ها به قرآن کریم خواستار تحرک جدی جهان اسلام در این باره شد.
جنبش حماس با صدور فراخوانی حضور گسترده ملت فلسطین در مسجدالاقصی را برای مقابله با تعرض صهیونیست‌ها به آن خواستار شد.
حماس بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس صادر کرد و خواستار تحرکی جهانی برای حمایت از مقاومت و مبارزات ملت فلسطین و پایان اشغالگری شد.
حماس خواستار حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی در ده روز پایانی ماه مبارک رمضان با هدف شکست توطئه‌های رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی شد.
جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به سخنان نتانیاهو خواستار ادامه نبرد دفاع از هویت مسجد الاقصی شد.
سخنگوی جنبش مقاومت فلسطین حماس با محکوم کردن یورش شهرک نشینان به مسجد الاقصی، خواستار حضور گسترده معتکفین فلسطینی در مسجد الاقصی شد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تبریک عملیات جدید ضدصهیونیستی در نزدیکی اریحا که به زخمی شدن چند صهیونیست منجر شد، شجاعت مجری عملیات را ستود و خواستار ادامه این عملیات ها شد.
وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی خواستار از سرگیری ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» شد.
خبرنگار کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در اظهاراتی خواستار ربایش رهبران حماس و تبادل نظامیان اسیر صهیونیست با آنها شد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ رازی در آلبوم عکس!/ قصاص پایان نزاع مرگبار خیابانی/ قتل همسر سابق با ۱۷ ضربه چاقو/ قاتل حواس پرت کلاهش را در صحنه جرم جا گذاشت/ قتل عضو یک خانواده به دست داماد سابق/ پلیس در تعقیب خواستگار قلابی/ فیلم برداری سیاه در شکنجه گاه وحشت!/ اعدام برای شیطان بزرگراه‌های پایتخت
اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در پیامی به نشست سران اتحادیه عرب در الجزایر، خواستار حمایت سران عربی از ملت و مقاومت فلسطین شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» خواستار همبستگی ملت فلسطین برای مقابله با محاصره نابلس و تشدید مقاومت در شهر قدس و مسجدالاقصی شد.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خواستار تحرک فوری سازمان ملل برای توقف جنایت های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در بیست و دومین سالگرد انتفاضه دوم موسوم به انتفاضه مسجدالاقصی که در سال ۲۰۰۰ رخ داد، در بیانیه ای خواستار بسیج عمومی فلسطینی ها در حمایت از مسجدالاقصی شد.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از فلسطینی ها خواست از مسجدالاقصی در مقابل تعرض شهرک نشینان صهیونیست دفاع کنند.
فوزی برهوم سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در واکنش به طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در منطقه غور اردن ، بر لزوم تشدید مقاومت در اراضی اشغالی تاکید کرد.
گروه مقاومت فلسطینی حماس باردیگر خواستار آزادی اسرای بیمار و سالخورده فلسطینی شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین با تبریک عملیات حمله با چاقو در الخلیل، افزایش اینگونه عملیات های مقاومتی را خواستار شد.
قائم مقام سفارت رژیم صهیونیستی در ترکیه با اشاره به اینکه این رژیم تا چند هفته دیگر سفیر خود را به آنکارا بازمی‌گرداند، خواستار بستن دفتر حماس در ترکیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ