وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با وزیر خارجه قطر گفت: براساس آنچه دبیرکل در گفتگوی تلفنی اعلام کرده است، مقاومت برنامه جامعی برای پاسخ قوی و مؤثر به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
باشگاه لایپزیش هرگونه توافق با سیتی برای انتقال 100 میلیون یورویی یوشکو گواردیول را رد کرد تا انتقالی که پپ گواردیولا بی صبرانه منتظرش است، فعلا منتفی شود.
صلاح البردویل عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شامگاه پنجشنبه تأکید کرد: آینده بسیار تیره‌ای در انتظار رژیم موقت صهیونیستی خواهد بود.
«افزایش مقاومت قطعه در برابر سایش و خوردگی»، «استحکام چسبندگی بالا» و «آلودگی اندک» مهم‌ترین مزایای پوشش‌های نانویی است که برای شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه مقاومت توان درهم شکستن اراده دشمن صهیونیست را دارد بر حل مشکل ریاست جمهوری در لبنان از طریق گفتگو هم تاکید کرد.
قبل از شورش دیروز (۲۴ ژوئن)، نقش کلیدی واگنر در جنگ اوکراین غیرقابل کتمان بود. اما دوران اوج پریگوژین و نیروهایش به عنوان «یک ارتش مستقل» که در برابر فشار برای جذب به وزارت دفاع روسیه مقاومت می‌کنند، رو به پایان بود. حال با پایان یافتن این شورش ۲۴ ساعته و تبعید فرمانده به بلاروس این پرسش مطرح است که نیرو‌های واگنر چه خواهند کرد
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین اعلام کرد که نیروهای مقاومت سیلی محکمی به دشمن اشغالگر و سرکردگان رژیم صهیونیستی زدند.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
خوشبینانه‌ترین احتمال پیش‌رو در انتخابات آتی، تن دادن نظام سیاسی به حضور نیرو‌هایی میانه از جریان محافظه‌کاری در قالب اقلیت مجلس و احیای همان نقشی باشد که تکنوکرات‌ها در مجلس پنجم ایفا کردند. این الگو چه بسا هم از سوی بخش قابل توجهی از ایرانیان خسته از دعوا‌های سیاسی مورد پذیرش قرار نگیرد و هم با مقاومت جریانات افراطی مواجه شود که ضرورتی به توازن حداقلی نمی‌بینند و جاه‌طلبی‌های کلان‌تری در انبان برنامه سیاسی خود دارند.
سمنان_ معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ۱۳ درصد مدارس کشور فرسوده و نیازمند به مقاوم سازی است، گفت: برنامه ریزی بازسازی این مدارس آغاز شده است.
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»
جدیدترین بخش برنامه «ما خفی اعظم» به بررسی گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری پرداخت.
روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد نوشت: کسانی، ذیل عناوین مقدس و محترمی مثل مقاومت و ولایت‌پذیری ، روی دیگر سکه ایران‌اینترنشنال و همه لات ‌و لوت‌های این قبیله هستند.
هنوز نام قاسم سلیمانی رعب و وحشت را در دل دشمنان بر می انگیزد.وی موفق شد «مکتب سلیمانی» را بر پایه اصولی چون برنامه ریزی راهبردی، بصیرت و مقابله با دشمنان از طریق اندیشه و ایمان ایجاد نماید.
چناران ـ فرمانده بسیج سازندگی سپاه شهرستان چناران گفت: بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج توسط پایگاه‌های مقاومت و در قالب پایگاه محور، حوزه محور و در سطح شهرستان چناران برگزار می‌شود.
به جز سه رئیس سازمان برنامه و بودجه ( ابوالحسن ابتهاج، مسعود روغنی زنجانی و محمدباقر نوبخت) کمتر کسی در طول تاریخ بوده است که بتواند یک دوره کامل در سازمان برنامه مدیریت کند.
خطبه‌های نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران آغاز شد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود
رمضان ماه اخلاص و تقواست. رمضان ماه ایثار، صبر و مقاومت است. رمضان ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس است. رمضان ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است. رمضان ماه بررسى اعمال و تقدیر برنامه هر سال است. امام محمد باقر علیه السلام: «لکل شیء ربیع و ربیع القرآن شهر رمضان؛ هر چیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ