«افزایش مقاومت قطعه در برابر سایش و خوردگی»، «استحکام چسبندگی بالا» و «آلودگی اندک» مهم‌ترین مزایای پوشش‌های نانویی است که برای شیرهای صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در چارچوب توسعه توان موشکی خود حدود 50 موشک دوربرد از جمله چند موشک «عیاش 250» به سمت دریای غزه شلیک کرد.
مفتی جعفری لبنان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، اعلام کرد که مقاومت امروز یک قدرت منطقه‌ای بزرگ به شمار می‌آید.
در جریان یورش بامداد امروز نظامیان صهیونیست به مناطقی از شهرهای جنین و طوباس در شمال کرانه باختری، مبارزان فلسطینی با آنها وارد درگیری شدند.
عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنرانی مراسم شب عاشورای حسینی در بیروت گفت: تجربه مقاومت در لبنان نشان داد که موج مقاومت در منطقه ساری و زنده است و آماده شهادت طلبی و جهاد علیه متجاوزان است.
منابع فلسطینی بامداد امروز از درگیری‌های شدید مبارزان مقاومت با نظامیان صهیونیست در شهرهای طولکرم و الخلیل در کرانه باختری خبر دادند.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در آخرین جلسه ستاد مدیریت شهرک‌سازی در سال ۱۴۰۱ بر ضرورت استفاده از ظرفیت اقتصاد مقاومتی و توسعه پیشران در شهرک‌سازی تاکید کرد.
بامداد امروز در جریان یورش نظامیان صهیونیست به شهرهای جنین و نابلس در کرانه باختری، مبارزان مقاومت با انجام عملیات تیراندازی و پرتاب بمب های دست ساز با آنها مقابله کردند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال قریب به ۴۰ نفر از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جبهه های مختلف در مرزهای کشور، در جبهه مقاومت و اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف به شهادت رسیدند.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امسال قریب به ۴۰ نفر از رزمندگان نیروی زمینی سپاه در جبهه های مختلف در مرزهای کشور، در جبهه مقاومت و اغتشاشات اخیر در شهرهای مختلف به شهادت رسیدند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
منابع عبری از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به عنوان کابوس امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یاد کردند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات‌های غافلگیر کننده تهدید کرد.
دانش‌آموزان فلسطینی در غزه امروز سه شنبه راهپیمایی بزرگی در حمایت از گروه عرین الاسود (بیشه شیرها) و مقاومت در کرانه باختری انجام دادند.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی از ترس عملیات‌های تلافی‌جویانه گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در واکنش به جنایت بامداد امروز در نابلس، به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند.
مراسم تشییع پیکر شهید «تامر زید کیلانی» از فرماندهان برجسته گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) عصر امروز با حضور گسترده مردم فلسطین در نابلس (شمال کرانه باختری) برگزار شد.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
اهالی قدس و کرانه باختری در اعتراض به شهادت عدی التمیمی مجری عملیات شعفاط از سوی نظامیان صهیونیست، از صبح امروز اعتصاب سراسری خود را آغاز کردند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته دست به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.
در دور جدید حملات موشکی مقاومت فلسطین، شهر تل آویو و برخی دیگر از شهرهای مرکزی فلسطین اشغالی هدف حمله قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ