روزنامه فرهیختگان وابسته به دانشگاه آزاد نوشت: کسانی، ذیل عناوین مقدس و محترمی مثل مقاومت و ولایت‌پذیری ، روی دیگر سکه ایران‌اینترنشنال و همه لات ‌و لوت‌های این قبیله هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مرجع تقلید خاطرنشان کرد: همه نمایندگان مجلس و وزیران و کسانی که سمت دارند، نه اینکه پشت میز بنشینند و برای مردم تکلیف معین کنند، بلکه بایستی در مساجد باشند.
ادعای حسین گازرانی درباره دخالت پرویز قلیچ خانی در کار سرمربی تیم ملی در دهه پنجاه واکنش برخی از ملی پوشان قدیمی را برانگیخته است
پیتر شیلتون، دروازه‌بان افسانه‌ای فوتبال انگلیس، از شاهزاده ویلیام درخواست کرده تا از تیم ملی زنان این کشور در فینال جام جهانی حمایت کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است باشگاه‌های سعودی و باشگاه چلسی در تابستان امسال خرید بازیکنان را سخت‌تر از گذشته کرده‌اند.
دونالد ترامپ در ویدئویی روز پنجشنبه به وقت محلی، در یاوه‌سرایی جدید خود، کرنش بایدن در توافق اخیر مبادله زندانیان با ایران را «ننگ‌آور» و تحقیر این کشور در عرصه جهانی دانست.
ویلیام گالاس، ستاره سابق آرسنال، در انتقادی بی‌سابقه از تیم میکل آرتتا می‌گوید توپچی‌ها در حال حاضر شخصیت قهرمانی ندارد و هواداران نباید رؤیای فتح جام در سر داشته باشند.
جوزپ پدررول، مجری برنامه ال‌چیرینیگتو، دیشب جزئیات توافق امباپه با فلورنتینو پرز را فاش کرد و نقشه راه انتقال ستاره فرانسوی به رئال را توضیح داد.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یک‌صدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
در 30 سال گذشته سابقه نداشته که یک مربی رم مورد انتقاد و اعتراض هواداران قرار نگیرد ولی حالا دوست‌داران جالوروسی یکصدا خواهان ادامه حضور ژوزه مورینیو در فصل بعد هستند.
امسال، سال انتخابات است و از آغازین روز‌های سال ظاهرا بنای تشکیک در انتخابات آغاز شده است. رویه‌ای مرسوم در سال‌های اخیر که از طرف برخی جریان‌های سیاسی بدسابقه دنبال می‌شود و متأسفانه مواجهه بازدارنده‌ای با آن صورت نگرفته است. آن‌ها انتقام بی‌اقبالی مردم به جریان سیاسی مطبوع‌شان را از صندوق‌های رأی می‌گیرند.
یک منبع امنیتی از انتقال تجهیزات نظامی جدید به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.
مربی سابق نفت مسجد سلیمان به انتقاد از رفتار ابراهیم اشکش سرمربی فعلی این روزهای مسجد سلیمانی‌ها پرداخت.
فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ، با انتقادی بی‌سابقه از نیمار، ستاره برزیلی پی‌اس‌جی، می‌گوید نیمار هر چه باشد فوتبالیست نیست.
دو باشگاه والنسیا و اتلتیکو مادرید نگران انتقال محرومیت ستاره‌های اروگوئه از تیم ملی به دیدارهای باشگاهی هستند.
ستاره باسابقه فوتبال ژاپن، پیکام انتقادات رسانه‌ها از بازیکنان این تیم را به سمت خودش گرفت و از تقصیرش در شکست برابر کاستاریکا گفت.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
فدراسیون فوتبال آلمان با انتقادی بی‌سابقه از فیفا اعلام کرد هدف باج‌گیری این سازمان جهانی قرار گرفته است.
برونو فرناندس، ستاره تیم ملی پرتغال، در آستانه حضور در جام جهانی قطر انتقادهایی صریح و بی‌سابقه به برگزاری جام جهانی در این کشور مطرح کرد.
فرهاد فخیم بازیکن باسابقه تیم فوتسال مس بعد از کنار گذاشته شدن از این تیم، راهی گیتی پسند شد.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر از آنچه حملات بی‌سابقه و پردامنه علیه قطر در برگزاری جام جهانی خواند، به شدت انتقاد کرد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
با اعلام سایت رسمی باشگاه اومونیا، مهاجم باسابقه تیم ملی راهی این باشگاه قبرسی خواهد شد.
استیون جرارد، سرمربی استون‌ویلا با فشاری بی‌سابقه مواجه است و آمار فاجعه‌بار تیم او در بازی‌های اخیر، اسطوره لیورپول را در آستانه اخراج قرار داده است.
اگر مایلید با انواع بیمه‌های بازرگانی و نکات انتخاب شرکت‌های بیمه‌گر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ