نخست وزیر دولت نجات ملی یمن با اشاره به مقاومت سه هزار روزه مردم این کشور در برابر متجاوزان، یمن را بخش مهمی از محور مقاومت علیه غرب و رژیم صهیونیستی خواند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فنی‌ها معتقدند تا زمانی‌که قیمت دلار از محدوده مقاومتی مهم ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۵۰۰ تومان عبور نکند خریدار قوی به بازار نمی‌آید و قیمت دلار می‌تواند در همین محدود فعلی نوسان دهد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر بودجه مورد نیاز تأمین نشود ما با یک چالش مواجه خواهیم شد و حدود ۳ میلیون دانش آموز از درس محروم خواهند شد.
دزفول - همزمان با چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول از ۲۸ هزار و ۳۴۲ برگ سند دوران دفاع مقدس در قالب ۱۴۱ جلد کتاب دوران دفاع مقدس مربوط به ارتش رونمایی شد.
شاخص کل بورس امروز با رسیدن به مقاومت ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد با اصلاح مواجه شده است.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که ده ها هزار موشک مقاومت در نوار غزه و لبنان دشمن صهیونیستی را احاطه کرده است.
بیش از ۲۵۰ هزار فلسطینی نماز جمعه را در جای جای مسجد مبارک الاقصی اقامه کردند. فلسطینیان ساکن قدس و اراضی اشغالی ۴۸ و کرانه باختری از نخستین ساعات بامداد جمعه خود را به مسجد مبارک الاقصی رسانده و نماز جمعه را در شکوهی هر چه تمامتر به جا آوردند. فلسطینیان پس از اقامه نماز با حمل پرچم‌های فلسطین و بیرق‌های حماس و گردان‌های قسام و پارچه نوشته‌هایی در حمایت از مقاومت و روز جهانی قدس در محوطه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی تظاهرات گسترده‌ای به راه انداختند.
شاخص کل بورس امروز بعد از چندین روز پرتقاضا شدن و با نزدیک شدن به محدوده مقاومتی با اصلاح ۲۲ هزار واحدی مواجه شد.
نوید رجایی گفت: اگر به واقعیت‌های اقتصاد توجه‌ای داشته باشیم بسیاری از سهم‌ها از جمله بانکی‌ها و خودرویی‌ها در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارند و می‌توان چشم انداز خوبی نسبت به بازار را داشت.
مشهد-سربازان گمنام امام زمان ناحیه مقاومت بسیج سپاه ابوذر در مشهد پس از یک عملیات رصد و با اشراف اطلاعاتی، ۵ هزار عدد مواد محترقه را کشف و ضبط کردند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
شاخص کل امروز با رشد بیش از ۸۲ هزار واحدی توانست مقاومت ها را به سمت بالا پودر کند.
نوید رجایی گفت: اگر نگاهی به شاخص کل داشته باشیم متوجه خواهیم شد که مقاومت یک میلیون و ششصد هزار واحد شکسته شده و بازار در این ناحیه تثبیت شده است.
شاخص کل امروز توانست از سد مقاومت بگذرد اما در نیمه معاملات با افزایش عرضه مواجه شد.
شاخص کل بورس امروز با رشد بیش از ۲۶ هزار واحدی توانسته است مقاومت را به سمت بالا یشکند.
شاخص کل در طول آذر ماه توانست مقاومت های سرسخت را بشکند و رشد خوب ۸۸ هزار واحدی را کسب کند.
تایباد- جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه تایباد گفت: در شب یلدا ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ویژه یلدایی بین نیازمندان شهرستان تایباد توزیع شد.
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۲۰ هزار واحدی توانست مقاومت ها را از میان بردارد.
هرگز به این فکر نیفتادیم که هدفی مثل صعود به مرحله یک‌هشتم جام جهانی را برای خودمان در نظر بگیریم و اعلام کنیم. برای همین کسی سرخورده نیست.
روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است... چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟
روز گذشته در رای اعتماد مجلس به زاهدی‌وفا، وزیر پیشنهادی کار عنوان شد میزان سرمایه وی چیزی حدود ۱ یا ۳ هزار میلیارد تومان است... چرا اندکی شبیه مردم زندگی نمی کنید و چرا محل زندگی و خانه و درآمد و هیچ چیزتان شبیه مردمی که باید مقاومت کنند نیست؟
بیت‌کوین روز گذشته سطح مقاومت ۲۰ هزار دلاری خود را بازیابی کرد اما نتوانست آن را حفظ کند، زیرا بازار گسترده‌تر در حال حرکت نزولی بود.
تایباد ـ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تایباد گفت: در ششمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی در سال جاری، هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند تایباد توزیع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ