عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت: مقاومت از سال ۲۰۰۶ تاکنون روند پیروزی‌های خود را طی کرده، از مرزها، منابع طبیعی و حقوق لبنان دفاع نموده و از حق حاکمیت و کرامت لبنان محافظت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون، ۳۲ صهیونیست در کرانه باختری به دست مبارزان مقاومت و به روش‌های گوناگون به هلاکت رسیده‌اند.
هفده سال از جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان می‌گذرد و مقاومت با توانمندی موشکی و پهپادی خود آنچنان وحشتی در دل سران تل آویو انداخته است که جرات ندارند دست از پا خطا کنند.
عضو دفتر سیاسی جنیش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که دشمن صهیونیستی ۲۱ سال قبل تلاش کرد مقاومت در جنین را نابود کند اما نتوانست و امروز نیز به اهداف شوم خود دست پیدا نمی‌کند.
یک روزنامه عبری زبان گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی بار دیگر بعد از ۱۷ سال به حملات هوایی علیه مبارزان فلسطینی روی آورده است.
در آستانه سالروز آزادسازی جنوب لبنان از اشغال رژیم صهیونیستی در ۲۵ می سال ۲۰۰۰، جنوب لبنان شاهد برگزاری رزمایش نظامی حزب‌الله با هدف نمایش آمادگی‌های مقاومت برای دفاع از خاک لبنان است.
رئیس جمهور گفت: وضعیت سوریه تجربه مهمی است که پس از ۱۲ سال ایستادگی در مقابل فتنه‌گری‌های آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی شرایط آن کاملاً متفاوت شده است.
صدام حسین که بیش از بیست‌وچهار سال رئیس‌جمهور عراق بود دست‌کم نیمی از آن را در جنگ سپری کرد؛ هشت سال از آن با ایران بود. جمهوری اسلامی ایران که در آغاز تأسیس خود با هجوم ارتش مجهز و قدرتمند صدام روبه‌رو شد، هشت سال در مقابل او مقاومت کرد و نتیجه آن علاوه بر صد‌ها هزار شهید و جانباز صرف میلیارد‌ها دلار سرمایه و از بین رفتن فرصت‌های بسیار اقتصادی بود.
عبدالله علی صبری سفیر یمن در سوریه گفت: آمریکا و عربستان فکر می کردند که جنگ یمن سریع و سرنوشت ساز خواهد بود، اما استقامت مردم یمن باعث شد که سر شیطان بزرگ به سنگ بخورد.
در آگهی فروش این ساختمان‌ها ۳۰۰ سال عمر مفید دارند و تا ۹ درجه مقیاس ریشتر در مقابل زلزله مقاوم هستند، این موضوع چه قدر قابل سنجش است و در این سال‌هایی که گذشته این قابلیت کم‌تر شده؟ چه تکنیکی در این ساختمان‌ها به کار رفته است؟
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در ۴۴ سال گذشته نشان دادیم که هر جا ایستادیم و مقاومت کردیم، به موفقیت رسیدیم.
درسال ۲۰۲۲ عملیات های مسلحانه در کرانه باختری رشد بی سابقه ای داشت تا جایی که دوایر امنیتی اسرائیلی با هشدار درباره پیوستن کرانه باختری به غزه و یکپارچه شدن مقاومت درفلسطین، اعلام خطر کردند.
در سال ۲۰۱۹ حدود ۱.۲۷ میلیون نفر جان خود را در اثر مقاومت به دارو‌های ضد میکروبی از دست داده اند. این سازمان معضل مقاومت میکروبی را به عنوان یکی از ۱۰ عامل اصلی تهدید کننده سلامت بشری اعلام کرده است. اهمیت این موضوع تا حدی است که شاخص‌های ارزیابی میزان مقاومت ضد میکروبی در چارچوب اهداف توسعه پایدار گنجانده شده است.
عملیات مقاومت فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی به طور چشم گیری افزایش یافته است.
بر اساس سنت سال های گذشته به همت سازمان زکات یمن هزاران عروس و داماد یمنی آغاز زندگی خود را، در استانهای تحت کنترل انصارالله یمن جشن گرفتند.
امروز ۲۶ اکتبر ۲۰۲۲ مصادف با بیست و پنجمین سالگرد پرتاب نخستین موشک گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در سال ۲۰۰۱ است.
پس از قطع روابط ۱۰ ساله میان حماس و دولت سوریه، این روند با حضور نمایندگان گروه های فلسطینی از جمله جنبش اسلامی فلسطین (حماس) در سوریه و دیدار آنها با بشار اسد تغییر کرد.
دستگاه قضایی عربستان سعودی یک پزشک زن تونسی مقیم این کشور را به دلیل انتشار یک توئیت در حمایت از مقاومت اسلامی حزب الله لبنان، به ۱۵ سال حبس محکوم کرد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، در بیست و دومین سالگرد انتفاضه دوم موسوم به انتفاضه مسجدالاقصی که در سال ۲۰۰۰ رخ داد، در بیانیه ای خواستار بسیج عمومی فلسطینی ها در حمایت از مسجدالاقصی شد.
اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: خوزستان دژ مقاومت ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس بود.
عملیات مقاومت فلسطین در کرانه باختری در سال جاری میلادی تشدید شده و بیش از ۷۲۰۰ مورد عملیات از ابتدای سال تا کنون علیه صهیونیست ها انجام شده است.
خلیل عواوده اسیر فلسطینی با مقاومت مثال زدنی اش پس از ۱۷۲ روز اعتصاب غذا ، توانست اداره زندان های رژیم صهیونیستی را وادار به پذیرش شکست کند.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
حسن احمد حسن گفت: مقاومت مردم و دولت سوریه در بیش از یازده سال اخیر در کثیف ترین جنگی که بشریت به چشم خود دیده و هدفی جز سرنگونی نظام سوریه دنبال نمی کرد، یک مقاومت افسانه ای است.
اخیرا ویدئویی از یک سگ رباتیک توسط «الکساندر آتامانوف» موسس یک شرکت روسی هاوربایک منتشر شده است. این ربات مسلسلی به پشت خود بسته و در فضای باز شلیک می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ