معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجادسالانه یک‌ میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از یک میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
بیش از 8000 صندوق امانات جدید شامل 800 صندوق بزرگ، 500 صندوق متوسط و 6700 صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها ایجاد شده است.
طبیعی است که دشمن بیش از هر چیزی افکار عمومی را هدف قرار داده‌است. تلاش برای رودررو قرار دادن قشر زن مقابل حاکمیت هنوز دریچه‌هایی از امیدواری را در ذهن و روان ضد انقلاب زنده نگه داشته‌است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ایجاد بیش از ۲۰۰۰ خانه محیط زیست در سراسر کشور از مصادیق مردمی‌سازی محیط زیست است.
خطیب نماز عید قربان گفت: سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستید اینکه جنایت کنند و بعد بگویند ببخشید ما تند شدیم. بی‌خود تند شدید چرا در جا‌های دیگر تند نمی‌شوید. بنابراین؛ از مسئولان محترم تقاضا می‌کنم پیش از این اجازه هتک حرمت حجاب را ندهند.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایجاد سازوکاری مشترک برای گفتگو و همکاری با حضور همه کشورهای حوزه راهبردی خلیج فارس، بیش از هر زمان دیگری لازم و ثمربخش است.
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.
خزعلی گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.
رئیس فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از هشت سال است که یک بازار انحصاری سرویس پیامک انبوه بین هشت شرکت متمرکز شده است که مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به آمار عملکردی این سازمان در سال ۱۴۰۱ گفت: بیش از ۵ میلیون بسته معیشتی داده شد، ۴۰۰۰ آزادسازی زندانی و اهدای ۳۲۰۰۰ سری جهیزیه را داشته‌ایم.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بیش از ۳۵ هزار طرح اشتغال زایی در مناطق مرزی کشور و ایجاد شد.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی با اشتغال مستقیم هشت هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد کرده اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که سال گذشته فراتر از وعده دولت بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: سال ۱۴۰۲ نیز درصدی بیشتراز سال گذشته برای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده است.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال‌جاری توسط بهزیستی برای بیش از ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در خراسان رضوی زمینه‌های اشتغال و فعالیت‌های مولد ایجاد شده است.
مجری طرح ایجاد زیست بوم نوآوری و فناوری بخش معدن و صنایع معدنی گفت: بیش از  ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان درحوزه معدن فعالیت می کنند.
وزیر کار گفت: تعهد دولت در ایجاد یک میلیون شغل تا پایان سال حتماً محقق خواهد شد و چه بسا بیش از این میزان شغل هم ایجاد شود.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ایجاد دست برتر در مقابله با هرگونه تهدید هوایی و برد بلند و مقابله با مهمات دورایستا را از دلایل ارتقاء سامانه باور۳۷۳ دانست.
رئیس کمیته امداد، از ایجاد بیش از ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در طول برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.
دبیر کل جمعیت هلال احمر گفت: تعداد کل مراجعین به پایگاه‌های هلال احمر بیش از ۳۵۰ هزار نفر بوده است که از این تعداد برای بیش از ۲۳۰ هزار نفر اسکان اضطراری ایجاد شده است.
اظهارات ترامپ بیش از یک ماه پس از آن بیان می‌شود که مقامات فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات خود در مورد اتهامات او در خصوص نگهداری اسناد دولتی، در املاک مارآلاگو جستجو کردند و بیش از ۱۰۰ سند طبقه‌بندی شده را کشف کردند.
یک مقام مسئول با اشاره به استفاده درست از دریا گفت: به عنوان مثال اسکله‌های تفریحی و دریایی می‌توانند حداقل ۲۰۰ شغل مستقیم و بیش از ۱۰۰۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ