یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: حل مشکلات بین ایران و عربستان به نفع منطقه است اما نتیجه مذاکرات زمانی مشخص می‌شود که ابتدا جلسات تشکیل شود و گام‌های اعتمادسازی برداشته شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
رئیس اتاق مشترک عمان و ایران گفت: بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان حل شده و توافق شد تا بخش دیگر از مشکلات این حوزه نیز رفع شود.
۱۸ میلیون اراضی کشاورزی در کشور وجود دارد که بیش از نیمی از آن دارای تداخلات و مشکلات اراضی بین دولت و اشخاص است.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سازمان ملل به موضوع موانع دریافت کمک‌های بین المللی در زمان بحران در ایران ورود کند.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا تعامل و همفکری بین مسئولان نظام منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد شد.
کارشناس روابط بین الملل گفت: برجام باید حل شود که به نفع ماست و هیچ راهی برای احیای اقتصاد در حال احتزار ما وجود ندارد و هر روز هم بدتر می‌شود و با بالا رفتن قیمت ارز و مشکلات اقتصادی شدیدی که داریم مردم را در تنگنا قرار داده و هیچ راهی برای حل آن نیست و روسیه به هیچ وجه نمی‌تواند اقتصاد ما را زنده کند.
رئیس ائتلاف «الوطنیه» عراق در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی سلیمانیه گفت که او و بسیاری دیگر به دولت السودانی خوشبین هستند و تاکید کرد که بیشتر مشکلات عراق در مسیر حل شدن قرار دارد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم صحیح پیاده شود که در این صورت، جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
مشکلات کشور در سایه مدیریت صحیح و با عقل و تدبیر حل می شود، حکومت اسلامی در حقیقت مبین و مفسر قرآن کریم است و اگر قرآن فرموده که ما امنیت، آزادی، استقلال و اقتصاد می آوریم، باید این موارد توسط حکومت اسلامی در عمل برای مردم به صورت صحیح پیاده شود که در این صورت جلوی توهین به قرآن و قرآن سوزی ها نیز گرفته خواهد شد.
دمنوش‌ها بسته به گیاهان به کار رفته در آن‌ها برای حل مشکلات خاصی از بدن به کار می‌رود. درمان خلط پشت حلق، سردی بدن، چاقی شکم و پهلو با دمنوش گل گاوزبان ممکن است. کافی است مقداری گل گاوزبان را با دارچین و به لیمو مخلوط کرده و روی آن آب جوش بریزید؛ اجازه دهید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه دم بکشد. هر روز این دمنوش را به مدت ۶۰ روز به عنوان میان وعده صبح‌ها می‌نوشید.
جمشیدی فرماندار تربت جام: همه تلاشمان این است که مشکلات مردم را کاهش دهیم./چهار هزار اقلام بین مردم توزیع کردیم و حدود دو هزارتای دیگر هم در حال ورود به شهرستان است./به کسانی که با قطعی گاز مواجهه هستند لوازم گرمایشی تحویل داده می‌شود./ نفت و گاز مایع رایگان در حال توزیع است./به استحضار مردم می‌رسانم که قطعی گاز متناسب با مکان نداریم و براساس شبکه توزیع است و قطعی گاز دست ما نیست.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای حل مشکلات اقتصادی هماهنگ‌تر باشد، چرا که وحدت رویه در دولت به ویژه بین تیم اقتصادی دولت کمک می‌کند مشکلات مردم کمتر شود.
آذر منصوری گفت: دیوار بی‌اعتمادی نسبت به ناتوانی مدیریت سیاسی کشور در حل مشکلات جامعه و تامین یک زندگی مطلوب به سادگی ترمیم نخواهد شد. ما کماکان یکی از راه‌های تحقق حکمرانی خوب را مشارکت همگانی و رقابت معنادار سیاسی در انتخاباتی آزاد و عادلانه می‌دانیم و کماکان برای شکل‌گیری گفت‌وگوی ملی تلاش خواهیم کرد.
وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران از پیشرفت کریدورهای بین المللی مانند رشت_کاسپین گفت: دنبال حل مشکلات کریدور رشت کاسپین هستیم/
دبیر شورای نگهبان گفت: هر مجموعه‌ای که به پشتوانه فعالیت‌های پژوهشی متکی نباشد، دچار روزمرگی می‌شود و مشکلات حل نشده، همچون زخم‌های کهنه، نشاط و پویایی‌اش را از بین می‌برند.
در زبان فارسی کسی که جیبش خالی است را گدا می گویند، کلمه گدا بار علمی ندارد، قرآن کریم از چنین شخصی با نام «فقیر» یاد می کند، فقیر یعنی کسی که ستون فقراتش شکسته است و قدرت قیام ندارد، ملتی که جیبش خالی باشد قدرت قیام نخواهد داشت لذا مسئولین باید برای حل مشکلات اقتصادی ملت تلاش کنند.
این مرجع تقلید گفت: روایتی از پیامبر گرامی اسلام هست که خدایا بین مردم و نان آن‌ها جدایی نیانداز، اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارتها واختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!
تفاهم‌نامه همکاری بین حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی و موسسه تحقیقات آب به‌منظور حل مشکلات هیدرولیکی و اکولوژیکی دریای خزر به امضا رسید.
نخست وزیر عراق ضمن تأکید بر ضرورت حل مشکلات بین بغداد و اربیل و توقف حملات ترکیه به خاک و مرزهای کشورش، از ساز و کارهای پیشگام حشد شعبی در اجرای پروژه ها تقدیر کرد.
وزیر ورزش اعلام کرد مشکلات موجود بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما در مورد حق پخش، در حال حل شدن است.
امام جمعه قم با تأکید بر همکاری بر حل مشکلات کشور گفت: قوای سه‌گانه باید در زمینه حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج تلاش کنند؛ زیرا این‌ها نقاط اصلی است که دشمن می‌خواهد انجام نشود.
دبیرکل انجمن تحقیق و توسعه صنایع گفت: به جای احیای وزارت بازرگانی، یکی از سازمان های فعلی مثل سازمان حمایت زیر نظر رئیس جمهور برود و به صورت بین بخشی برای تامین و توزیع کالا برنامه ریزی کند.
جلسه ای در باشگاه پاری سن ژرمن بین نیمار و کیلیان امباپه برگزار و مشکلات بین طرفین حل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ