وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران از پیشرفت کریدورهای بین المللی مانند رشت_کاسپین گفت: دنبال حل مشکلات کریدور رشت کاسپین هستیم/
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- «نهضت ملی مسکن» از طرح‌های دولتی محسوب می‌شود که در استان سمنان با چالش‌هایی روبرو شده است اما مسئولان عقیده دارند که با بسیج تمام امکانات به دنبال رفع مشکلات هستند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید شرایط کشور را به طرفی پیش ببریم که هیچ تحریمی بر کشور تأثیر نداشته باشد، گفت: رفع و خنثی‌ کردن تحریم‌ها را در دولت دنبال می‌کنیم.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید شرایط کشور را به طرفی پیش ببریم که هیچ تحریمی بر کشور تأثیر نداشته باشد، گفت: رفع و خنثی‌کردن تحریم‌ها را در دولت دنبال می‌کنیم
رئیس‌جمهور با بیان اینکه باید شرایط کشور را به طرفی پیش ببریم که هیچ تحریمی بر کشور تأثیر نداشته باشد، گفت: رفع و خنثی‌کردن تحریم‌ها را در دولت دنبال می‌کنیم
رئیس قوه قضاییه گفت: چنانچه به مقوله مهار تورم و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اهتمام کامل و جامع نشود، به دنبال آن بسیاری از مسائل و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و … حادث می‌شود.
گوگل در پستی در وبلاگ توسعه‌دهندگان اندروید می‌گوید مشغول همکاری با تولیدکنندگان سخت‌افزارهاست تا از پیاده‌سازی یکپارچه و پایدار API‌های پس‌زمینه در اندروید ۱۴ مطمئن شود. سامسونگ اولین شرکتی است که دست به دست گوگل داده تا این مشکل را در One UI ۶.۰ برطرف کند. این نسخه از رابط کاربری کره‌ای‌ها در دنباله سال جاری میلادی منتشر خواهد شد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: رفع مشکلات واحدهای تولیدی و شرکت‌های دانش بنیان به صورت جدی در دستور کار دستگاه قضائی قرار داد و باید این عزم را در میدان عمل به اثبات برسانیم.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امیدواریم که قانون انتخابات به گونه‌ای به نگارش درآید تا مشکلات موجود را رفع کند و وضعیت‌های جدیدی به وجود بیاورد که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
مرجع تقلید شیعیان بر تلاش مضاعف مسئولان برای افزایش امیدواری و رفع مشکلات مردم تاکید کرد گفت: مشکلات مردم را درک می‌کنیم و از وضعیت ناراحت هستیم اما این را هم می‌دانیم که عده‌ای به فکر ناامید کردن مردم از نظام و انقلاب هستند.
رئیس جمهور با بیان اینکه امروز زنان سهم بالایی از افتخارات کشور در عرصه‌های مختلف دارند، گفت: دولت به طور جدی به دنبال رفع مشکلات بودجه‌ای و معیشتی زنان ورزشکار است.
تربت حیدریه ـ معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲۲ هزار نفر بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی شناسایی و با کمک طرح مدرسه محوری به دنبال رفع مشکلات تحصیلی آنان هستیم.
آیت الله نوری همدانی در دیدار وزیر بهداشت گفت: مشکلات اقتصادی مهم ترین عوامل پایین بودن زاد و ولد در کشور است. برای رفع این مشکل باید توجه کرد که اسلام به دنبال اجرای سه چیز در جامعه است: نخست امنیت و اجرای عدالت در جامعه، دوم ریشه کن نمودن جهل و نادانی و سوم ایجاد رفاه و از بین بردن فقر است باید از بین بردن فقر و ایجاد رفع مردم در سرلوحه کارهای شما قرار بگیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قانون مربوط به شهرداری‌ها دارای ۲۶۰ ماده است اما هنوز هم این مواد دارای مشکلاتی است که به دنبال رفع آن هستیم و بررسی آن به زودی در مجلس آغاز می شود.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
رئیس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف‌ها بهره‌برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج‌سواری را از دشمن می‌گیرد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال آخرین وضعیت اعزام تیم بزرگسالان به مسابقات قهرمانی آسیا و مشکلات و دغدغه‌های پیرامون این تیم را تشریح و تاکید کرد که به دنبال رفع مشکلات مالی هستند.
مصوبه اخیر شورای انقلاب فرهنگی درباره کنکور، مجلس را نگران آسیب‌های اجرای آن کرده است، نمایندگان معتقدند این مصوبه تبعیض آموزشی را تشدید کرده و به بستری برای جولان مافیا تبدیل خواهد شد.
بوشهر- رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهی مسائل در استان بوشهر، گفت: رفع مشکلات و نیازهای مردم استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
رییس جمهوری گفت: برخلاف وجود موانع ما باید آن موانع را رفع کنیم و بدانیم که به تعبیر رهبری انقلاب، هیچ مشکلی در کشور نیست که حل‌شدنی نباشد. پس ما با روحیه جهادی به دنبال حل مشکلات باشیم.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: اصل دولت بر با مردم بودن است. شناخت مسئله و مشکلات مردم و دنبال کردن رفع مشکلات مورد توجه ما بوده است.
عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در مذاکرات باید تضمین‌های لازم اخذ شود تا هر کشوری نتواند یک طرفه و بدون پرداخت غرامتی از برجام خارج شود، گفت: دولت و مردم به دنبال رفع تحریم‌ها هستند، اما نه به هر قیمتی.
بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: امسال تاکنون تعداد ۲۱۷ هزار فقره وام فرزندآوری به مبلغ بیش از ۸۶ هزار میلیارد ریال و بیش از ۳۲۰ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت شده است.
مقتول مهدورالدم بود قاتل دوباره محاکمه شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ