تفاهم‌نامه همکاری بین حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه‌های شمالی و موسسه تحقیقات آب به‌منظور حل مشکلات هیدرولیکی و اکولوژیکی دریای خزر به امضا رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز غرب به سرکردگی آمریکا و هم پیمانانش قصد ضربه زدن به اقتصاد ما را دارند، از این رو ما باید تلاش کنیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
عضو هیات مدیره استقلال ابراز امیدواری کرد با حل مشکلات مالی حجت کریمی از تصمیم خود برگردد.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
دبیر شورای نگهبان گفت:‌ برای حل مشکلات کشور در هیچ سطحی بن‌بست وجود ندارد و همگان باید برای طی کردن مسیرهای قانونی و احترام به قانون تلاش کنند.
نماینده مردم بابل در مجلس گفت: از دولت و مجلس تقاضا داریم که تلاش خود را برای حل مشکلات فرهنگیان به کار گیرند.
دبیر شورای نگهبان، گفت: رشد تولید جز با همه‌گیر شدن فرهنگ تلاش محقق نخواهد شد و حل مشکلات جامعه کارگری و رعایت حقوق آن‌ها یکی از ملزومات این امر مهم است.
رئیس جمهور ارائه راهکار برای حل مشکلات کشور را از ویژگی‌های علوم کاربردی دانست و از دانشمندان و پژوهشگران خواست علاوه بر تلاش برای پیشرفت علمی راهکارهای عملیاتی برای رفع مشکلات، ارائه کنند.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
اژه‌ای رئیس دستگاه قضا گفت: در جریان سفر امروز به استان مرکزی، به بخش‌های مختلف قضایی استان سرکشی خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات مربوط به حوزه قضایی در استان را مرتفع سازیم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
مردم برای چندمین بار امتحان خودشان را خوب پس دادند. نوبت مسوولین است که در لبیک پیام رهبر فرزانه انقلاب در جهت رفع مشکلات وتنگنا‌ها تلاش کنند.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت و همدلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور ضروری است و همه مردم و مسئولان و بخش خصوصی باید برای حل مشکلات اقتصادی تلاش کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران اجرایی در حال تلاش برای حل مسائل و مشکلات مردم زلزله‌زده خوی هستند که از کمیسیون عمران می‌خواهم بر این موضوع نظارت داشته باشند.
آذر منصوری گفت: دیوار بی‌اعتمادی نسبت به ناتوانی مدیریت سیاسی کشور در حل مشکلات جامعه و تامین یک زندگی مطلوب به سادگی ترمیم نخواهد شد. ما کماکان یکی از راه‌های تحقق حکمرانی خوب را مشارکت همگانی و رقابت معنادار سیاسی در انتخاباتی آزاد و عادلانه می‌دانیم و کماکان برای شکل‌گیری گفت‌وگوی ملی تلاش خواهیم کرد.
قم- مرجع تقلید شیعیان تلاش برای حل مشکلات مردم توسط مسئولان با روحیه جهادی را امری ضروری برشمرد.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه باشگاه تمام تلاش خود را کرده تا مسائل مالی تأثیری در روند بازیکنان نگذارد، گفت: مشکلات مالی حل شده و دغدغه‌ای وجود ندارد.
رئیس جمهور گفت: در کنار تلاش بی‌وقفه و بکارگیری سازوکارهای مؤثر در حل مشکلات، روشنگری و تبیین بهنگام مسائل، گره‌های ذهنی افکارعمومی را می‌گشاید و فرصت دروغ‌پردازی را از دشمن می گیرد.
علی فتح الله زاده در بدو حضور خود در باشگاه استقلال تلاش کرد با ارایه درخواست وام 200 میلیارد تومانی به یکی از بانک ها خیلی فوری مشکلات مالی تیمش را حل کند.
آیت الله مکارم شیرازی در دیدار مخبر با اشاره به تلاش دولت در حل مشکلات کشور اظهار داشت: امروز کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالا‌ها مردم را به شدت آزار می‌دهد. با توجه به افزایش درآمد‌های دولت، مردم انتظار دارند که در سفره‌های خود آن را احساس کنند.
قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: کاهش ارزش پول ملی و افزایش قیمت کالاها مردم را به شدت آزار می‌دهد که دولت برای حل این مشکلات باید تلاش کند.
باشگاه پرسپولیس در تلاش است هر چه زودتر بزرگترین چالش کادرفنی و بازیکنان این تیم را حل کند.
امام جمعه قم با تأکید بر همکاری بر حل مشکلات کشور گفت: قوای سه‌گانه باید در زمینه حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج تلاش کنند؛ زیرا این‌ها نقاط اصلی است که دشمن می‌خواهد انجام نشود.
وزیر پیشنهادی رفاه گفت: من وارث مجموعه‌ای بودم که در کف خیابان بازنشستگان اعتراض کرده و به دنبال احقاق حقوق خود بودند بنابراین با سعی زیاد توانستیم مشکلات بازنشستگان حل شد.
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت تلاش مضاعف برای حل مشکلات زائران اربعین حسینی(ع) و تسهیل بازگشت آنها را ضروری دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ