رئیس اتاق مشترک عمان و ایران گفت: بخشی از مشکلات بانکی بین ایران و عمان حل شده و توافق شد تا بخش دیگر از مشکلات این حوزه نیز رفع شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی و کنترل بازار اجاره بهای املاک مسکونی در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی بخشی از تاکیدات رئیس جمهور درباره رفع موانع و مشکلات پرداخت تسهیلات ازدواج را به او ابلاغ کرد.
کاردار ایران در لندن گفت: ما محتاطانه خوشبین هستیم که این توافق در آینده نزدیک محقق شود. وی تصریح کرد که هرگونه توافقی مستلزم «یک متن عینی روی میز است تا درباره آن صحبت و امضاء شود.»
شاهرود- امام جمعه بسطام مشکلات کشاورزان در شهرستان شاهرود و بخش بسطام را عدیده دانست و گفت: از مسئولان می خواهیم برای رفع معضلات بکوشند.
در صورت مسدودسازی بخشی از مبلغ چک در حساب جاری صادرکننده آن توسط سامانه محچک، این شخص می‌تواند با واریز مبلغ کسری چک نسبت به رفع سوءاثر چک اقدام کند.
متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته‌اند با تولید رله‌های حفاظتی برای کاربرد در شبکه‌های توزیع برق ۱۰ درصد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای را رفع کند.
دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی گفت: تیم نظارت و بازرسی وزارت راه و شهرسازی با قدرت، حل مسائل و مشکلات بخش مسکن را در حوزه اراضی، ساخت و سایر موارد رصد می‌کنند.
جمعی از کارآفرینان برتر کشور در نشستی ۴ ساعته با رئیس جمهور به بحث و گفتگو درباره سیاست‌های اقتصادی دولت و تشریح مشکلات و نقطه‌نظرات خود در زمینه راهکارهای رفع موانع و رونق تولید پرداختند.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه از تخصیص ۴۸۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به دادگستری استان اصفهان برای رفع بخشی مشکلات این نهاد خبرداد.‌
اصفهان- رئیس قوه قضائیه گفت: بخشی از نیازمندی‌های کادر اداری و قضایی در استان اصفهان در نیمه اول ۱۴۰۲ تامین خواهد شد.‌
عضو کمیسیون صنایع در مجلس شورای اسلامی می‌گوید؛ عملکرد برخی شرکت‌های موفق خودروساز و قطعه ساز گواه بر است که آنها  می‌توانند مشکلاتی که دامنگیر صنعت خودرو شده است را رفع نمایند.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
نیشابور ـ فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به هموطنان وعده داد تا قبل از سال جدید بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه امنیت که برایشان نگران کننده بوده، رفع می‌شود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید موفق شده در زمان حضورش در این باشگاه، بخش زیادی از مشکلات را حل کند.
قم- مدیر حوزه های علمیه کشور دستاوردهای حاصل شده در مدت اخیر را امید بخش ارزیابی کرد و بر اهتمام هر چه بیشتر دولت برای رفع کاستی ها و مشکلات کشور تاکید کرد.
نمایندگان مجلس در دیدار با روسای تشکل های گردشگری اعلام کردند: بخش خصوصی اسناد بالادستی را با جایگاه فعلی گردشگری مقایسه و گزارش آن را ارائه کند تا مشکلات آن دربرنامه هفتم رفع شود.
رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت، گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی، بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.
در میانِ برخی از عموم، خرافاتی وجود داشت، مبنی بر این‌که «آب خزینۀ حمام یهودیان مشکل‌گشاست (!)». سالیان سال است که این باور خرافی در اذهان عوام شکل گرفته و ریشۀ آن به شخصی به نام «جعفری» باز می‌گردد که فرزنددار نمی‌شده و برای چاره‌جویی به بزرگ محل مراجعه می‌کند و آن شخص به او توصیه می‌کند که نذری کند و اگر بارداری صورت گرفت، فرزندش را «موسی» بنامد. فرزند این شخص، «موسی جعفری»، در طول زندگی با یهودیانِ بسیاری هم‌نشین شده و در بخش مردانۀ این گرمابه (سلیمانیّه) به‌همراه «کاسۀ چهل کلید» خود، که مخصوص برآوردن حاجات و رفع مشکلات مسلمین بوده، به کار مشغول می‌شود.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
رئیس مجلس بر تدوین سیاست های موثر برای رفع مشکلات تهران توسط دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت بخش خصوصی که آمادگی دارد در بسیاری عرصه ها نقش آفرینی کند استفاده کرد.
وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاونین این وزارتخانه با رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از تلاش برای رفع بخشی از معارضین فاز نخست پروژه احداث آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اروپایی در تامین انرژی مورد نیاز خود با مشکلاتی مواجه هستند که در صورت به نتیجه رسیدن مذاکرات ایران می‌تواند تامین کننده بخش بیشتری از نیاز باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ