امام جمعه قم با تأکید بر همکاری بر حل مشکلات کشور گفت: قوای سه‌گانه باید در زمینه حل مشکلات اقتصادی، اشتغال و ازدواج تلاش کنند؛ زیرا این‌ها نقاط اصلی است که دشمن می‌خواهد انجام نشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«نادر میرزا قاجار» نواده «فتحعلی شاه قاجار» به قیمه بادمجان ارادت ویژه داشته و نوشته است: «و بدان‌گاه که بادنگان [بادمجان]بُوَد، قیمه بادنگان بهترین خورش‌هاست... بادنگان‌های سرخ‌کرده بدان افکنند تا نیک پخته گردد و نیک‌ترین خورش‌هاست.»
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
لحظه مرگ مهسا علاوه بر پیامد‌های سیاسی و اجتماعی‌اش، تاثیری عمیق را بر عرصه اقتصاد نیز بر جای گذاشت. چند ماه ناآرامی در خیابان‌ها، نبض اقتصاد کشور را به شدن پر التهاب کرده بود. منازعات سیاسی بر سر سفره‌های مردم و ریزترین حوزه‌های زندگی‌شان سایه افکنده بود. در برخی از شهرها، به مدت چند روز مغازه‌های بسته شده بودند؛ چرا که کف خیابان‌های صحنه را برای کاسبی‌کردن و معامله ناامن کرده بود.
جنگ اوکراین،در سال ۲۰۲۲  مانند ابر سیاهی بر اقتصاد و معیشت اروپا سایه افکند و آثار سنگینی برافزایش قیمت کالاها و انرژی در این قاره و سایر بخش‌های جهان گذاشت.
آن شکست، ولی سرآغازی بر مطرح‌شدن شایعاتی بود که هنوز هم بر سر تیم آبی‌پوش تهرانی سایه افکنده است. شایعاتی که خبر از قطع همکاری احتمالی استقلال با ریکاردو سا پینتو استقلالی داد و از سوی دیگر انگشت اتهام را به سمت تعدادی از بازیکنان این تیم گرفت که با کم‌کاری سعی در تسریع روند اخراج سا پینتو دارند.
اروپا در حالی سال ۲۰۲۲ را پشت سر گذاشت که افزون بر تحولات سیاسی، بحران‌های پیچیده اقتصادی-معیشتی بر این پهنه جغرافیایی سایه افکند؛ بحران‌هایی که بیشتر آنها در جنگ اوکراین ریشه دارد.
رئیس دستگاه قضا گفت: قطعا اقداماتی نظیر آتش زدن اموال عمومی و مردمی و رُعب افکندن در دل‌های شهروندان، قتل و مجروح کردن نیرو‌های حافظ امنیت مردم و همچنین فحاشی و آشوب‌افکنی، از مصادیق کُنش اعتراضی نمی‌باشد بلکه این قبیل امور در همه جای دنیا به معنای اغتشاش و آشوب است.
برای جنگجویان طالبان، شادی پیروزی بر بحران اقتصادی کنونی سایه افکنده است. یک جنگجو گفت: ما ممکن است فقیر باشیم، اما پرچم سفید اسلام اکنون برای همیشه در افغانستان برافراشته خواهد بود.
آصفری گفت : با یکی از شرکت های تولیدکننده مواد لبنی صحبت می کردم تاکید داشتند که کاهش تولید داشتند و حتی برخی از تولیداتشان را در انبارها نگهداری می کنند مواد لبنی که می تواند برسلامت مردم اثر بگذارد از سفره شان حذف شده است. میوه آنقدر گران شده است که فکر کنم برخی خانواده ها کلا میوه را حذف کرده باشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ