رئیس ائتلاف «الوطنیه» عراق در حاشیه هفتمین کنفرانس بین المللی سلیمانیه گفت که او و بسیاری دیگر به دولت السودانی خوشبین هستند و تاکید کرد که بیشتر مشکلات عراق در مسیر حل شدن قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشاور ارشد رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنانی از نتایج مثبت مذاکرات درباره جنگنده‌های اف- ۱۶ با آمریکا ابراز امیدواری کرد.
مدیر ورزشی لخ پوزنان ابراز امیدواری کرد ستاره ایرانی این تیم به زودی به تیم ملحق شود.
علاقه استقلالی ها به بازگشت یاغی حتی روی نیمکت این تیم دیده می‌شود.
وزیر خارجه یونان نسبت به حصول پیشرفت در مذاکرات با ترکیه پیرامون منطقه ویژه اقتصادی و فلات قاره ابراز امیدواری کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی جان باختن عده‌ای از شهروندان در رانش زمین در گرجستان را تسلیت گفت.
اتان امباپه امروز اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را در پی اس جی انجام داد و سر از پا نمی شناسد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با قربانیان سیل در کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
رابطه بین ژوائو فلیکس و اتلتیکو مادرید پس از ابراز تمایل او برای حضور در بارسلونا تیره و تار شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگوی تلفنی با همتای خود در روسیه گفت: استقلال، حاکمیت و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نبوده و نیست.
وزیر خارجه برزیل از تمایل این کشور برای استفاده از ارزهای ملی برای تبادلات متقابل با شرکای تجاری اصلی خود خبر داد.
سرویس مطبوعاتی دفتر رییس جمهور اوکراین امروز درباره عرضه غلات از طریق گذرگاه دریای سیاه بدون روسیه ابراز امیدواری کرد.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
رئیس کمیسیون روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین با اشاره به اینکه روابط بین پکن و سئول با منافع هیچکدام از طرفین همخوانی ندارد، از آمادگی چین برای احیای اعتماد متقابل خبر داد.
جانلوکا اسکاماکا، مهاجم وستهم، با اظهارات جالب توجه در مصاحبه‌اش اشاره کرده که علاقه زیادی به همکاری با ژوزه مورینیو دارد.
یک تحلیلگر صهیونیست تنش‌های اخیر میان دولت آمریکا و کابینه نتانیاهو را مشابه یک جنگ سرد میان آنها توصیف کرد.
قهرمان سه دوره گرند‌اسلم و دو دوره المپیک پس از ترک ویمبلدون نسبت به بازگشت به این مسابقات در سال آینده ابراز تردید کرد.
سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.
هرنان کرسپو، سرمربی الدحیل پس از قهرمانی تیمش در لیگ قطر از حضور در این کشور ابراز خرسندی کرد و دوحه را برای آرژانتینی‌ها خوش یمن دانست.
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر آمریکا هم خوش بدرخشد و با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد که این تیم بتواند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برای اولین بار در تاریخ به مرحله دوم صعود کند.
رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با ابراز خوش‌بینی نسبت به ایجاد منطقه حفاظت‌شده در اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا، گفت که قصد دارد هرچه سریع‌تر با رئیس جمهور روسیه دیدار کند.
سرمربی صربستانی تیم ملی واترپلو با ابراز رضایت از وضعیت این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: این رقابت‌ها پایان حضورم در ایران نیست.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن ابراز خوش‌بینی نسبت به سرنوشت مذاکرات رفع تحریم‌ها علیه ایران، گفت که اکنون به نقطه ای حساس رسیده‌ایم.
نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی نسبت به نتیجه دیدار خود با نمایندگان جمهوری اسلامی در مذاکرات وین ابراز خوش بینی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ