یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا تعامل و همفکری بین مسئولان نظام منجر به خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده انتظامی یگان امداد تهران بزرگ در دیدار با فرمانده پایگاه‌های بسیج و بسیجیان شمال تهران گفت: تعامل بسیج و نیروی انتظامی آرامش و امنیت را برای مردم به ارمغان می‌آورد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: به فضل الهی امروز تعامل و هماهنگی میان سران قوای سه‌گانه در بالاترین سطح قرار دارد که اتفاقی کم‌نظیر و از توفیقات نظام است.
معاون دبیرکل حزب کمونیست چین یکی از نقاط مشترک ایران و چین را در حوزه گیاهان دارویی دانست و گفت:حوزه گیاهان دارویی یکی از محورهای تعاملات و همکاری های دوطرفه ایران و چین خواهد بود.
دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی گفت: تلاش ستاد بر تقویت تعامل میان محققان،تیم‌های پژوهشی و صاحبان سرمایه برای ارایه دستاوردها و محصولات فناورانه درحوزه های شناختی به جامعه است.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: تعامل و همکاری قدرت‌های منطقه‌ای چون جمهوری اسلامی ایران و سوریه می‌تواند نقشه قدرت‌های فرامنطقه‌ای را خنثی کند.
رییس سازمان انرژی اتمی گفت: تعامل میان شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعت هسته‌ای کشور، می‌تواند علاوه بر اقتدار و افتخار، اقتصاد را نیز ارتقا ببخشد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه توسعه روابط اقتصادی و تعاملات ایران و عربستان، یک ارتباط برد - برد است، گفت: توافقی که میان دو کشور ایران و عربستان شکل گرفته فرصت های تجارت و سرمایه گذاری میان دو کشور را افزایش خواهد داد.
در پی بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار بادانشجویان سازمان برنامه و بودجه با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام آمادگی کامل برای برگزاری نشست‌های نخبگانی با دانشجویان برضرورت همفکری بانخبگان تأکیدکرد
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: تعاملات ما با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مستمر است، اما تاکید ایران آن است که همکاری بین ایران و آژانس باید بر اساس اصل همکاری متقابل باشد.
رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزاری رویداد توسعه اکوسیستم نوآوری استان ها(تانا) برای همفکری و هم اندیشی درباره حل مسئله خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی بر تعریف پروژه‌های مشترک بین دو کشور در بخش کشاورزی برای تعامل بیشتر محققان ایران و چین تاکید کرد.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بر تعامل و همگرایی بین موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی در کاشت یک میلیارد درخت تاکید کرد.
یازدهمین گردهمایی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیر استان برگزار شد.
معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به منظور رونق اقتصاد صنعت هوانوردی و دستیابی به رشد پایدار، تعامل و همکاری فرودگاه ها و شرکت های هواپیمایی افزایش می یابد.
مسئول برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور گفت: همکاری و تعامل دو وزارتخانه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان در برگزاری این المپیاد بسیار اهمیت دارد.
وزیر جهاد کشاورزی به همراه معاونین این وزارتخانه با رییس و اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.
سرمربی پرتغالی تیم ملی با نمایش نسخه‌ای جدید از خود به دنبال همان موفقیتی است که برای فوتبال ایران آرزوست.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سال گذشته رئیس جمهور و اعضای کابینه‌ برخلاف رویه رئیس جمهور سابق با حضور پرتکرار در صحن و کمیسیون‌های مجلس، سعی در پاسخگویی به سوالات نمایندگان داشتند.
سخنگوی دولت گفت: تعامل، هم‌افزایی و مشورت با نمایندگان مجلس برای تحقق مطالبات مردمی، جزئی از گفتمان و وجه تمایز دولت مردم است.
در نشست مسئولان سازمان اورژانس و بنیاد کرامت آستان قدس اقدامات صورت گرفته، وضع موجود و همچنین اهمیت درمان به موقع مصدومیت و بیماری‌های محتمل در مراسم پیاده روی اربعین بررسی شد.
۲۵ تیر ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ذوب آهن اصفهان با حضور ۷۲ درصد از سهامداران برگزار گردید. گزارش نبض بورس بورس از این مجمع را بخوانید.
معاون وزیر صمت گفت: گروه بهمن به عنوان یک شرکت خودروساز خصوصی پیشرو در صنعت خودروسازی کشور است.
اما همان گونه که تعامل و همفکری بین قوا امری منطقی بوده، استقلال و قوا هم قاعده و اصل لازم الاجرایی بوده و در این میان، نباید انتظار داشت که این همراهی و همفکری، رنگی از تبعیت محض به خود گرفته و صد در صد قوا را مسلوب الاختیار نمود و اگر مجلس یا نمایندگان مجلس در صدد سوال و استیضاح از وزیر یا مقام دولتی برآمدند، آن را نشانه تقابل این دو نهاد دانست.
دربیانیه ۱۰ انجمن آمده است : برخوردهای این چنینی با ساحت علمی و دانشگاهی کشور، نهایتا منجر به از بین رفتن راه تعامل و گفتگو و البته بسته شدن باب برگزاری چنین نشست‌های هم‌اندیشی و همفکری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ