حل ریشه‌ای مشکلات خودرو در دست نمایندگان مجلس و دولتمردان است و آن‌ها می‌توانند با رفع موانع تحریمی و بانکی عوامل افزایش هزینه تولید را از بین ببرند. این مسائل نه تنها به نفع صنعت خودرو بلکه به سود تمام صنایع و اقتصاد کشور است. بنابراین به جای مواضع هیجانی بهتر است درباره سهم ۳۵ درصدی تصمیمات خود در قیمت صنعت خودرو اقدامی موثر کنند. حال باید مردان سیاست درباره سهم خود در گران شدن خودرو صحبت کنند و توضیح دهند چقدر خود را در این رابطه مسوول می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گویی خرید ماشین لباسشویی به معنای شکل‌گیری پیوند خانوادگی بین دو نفر است. در آن سال‌ها مردان مجرد فرانسوی، معمولا لباس‌های کثیفشان را یا در ماشین‌های لباسشویی عمومی (در ساختمان‌های بزرگ) می‌شستند و یا به خانه مادرشان می‌بردند تا شسته شود.
مردان به طور متوسط کالری دریافتی خود را از غذا در ماه‌های تابستان افزایش می‌دهند و این زمانی است که تابش خورشید بالاترین حد را دارد، اما زنان اوج تابستانی مشابهی ندارند.
ایشان با اشاره به اهمیت سنت دیرینه تبلیغ در حوزه‌های علمیه و در سیره علمای بزرگ افزودند: اولویت تبلیغ در میان وظایف حوزه‌ها، پس از تشکیل جمهوری اسلامی مضاعف شده چرا که برپایی نظامی سیاسی متکی بر دین، دشمنی مستکبران با اسلام را افزایش داده است.
تعداد دوستی‌ها، محبت و همدردی در بین مردان، به ویژه مردان جوان، به طور پیوسته در حال کاهش است. بر اساس داده‌های موسسه نظرسنجی گالوپ و مرکز بررسی زندگی آمریکایی، درصد مردانی که گفته بودند حداقل شش دوست صمیمی دارند بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۲ به نصف کاهش یافته است.
چرا قدرت بدنی مردان هزاره کاهش یافته است؟ این چه پیامد‌هایی برای نسل‌های آینده دارد و آیا می‌توان این روند را معکوس کرد؟
اقداماتی مانند تمرینات قدرتی تعادل هورمونی بهتری را ایجاد می‌کنند که به طور خاص برای مردان و زنان با افزایش سن بسیار مهم هستند. فشار وارد شده به بدن در حین دویدن باعث می‌شود که آن تمرین برای افراد بالای ۴۰ سال ورزش سختی باشد.
از اصرار بر حرمت تراشیدن ریش -چه آن را اندازه یک شعیر در نظر بگیریم چه یک قبضه، و چه متعلق به مسلمان و چه کافر- در ایران به‌سادگی عبور شده است؛ حرمتی که کمتر از کشف حجاب نیست. حال پرسش اینجاست چرا با این اوصاف مفهوم «حرام سیاسی» به حوزه مردان تعمیم نیافته و پدیده‌ای به‌نام گشت ارشاد مردانه وجود ندارد و مکانی به‌نام «ساختمان وزرا» برای مردان تأسیس نشده است؟ چرا هیچ مردی تاکنون مورد تعدی گشت ارشاد قرار نگرفته و در معرض صدمه روحی و جسمی نبوده است؟
یک فوق تخصص خون و آنکولوژی کودکان گفت: بیماری هموفیلی سرشتی (مادرزادی) است که وابسته به جنس بوده؛ یعنی ژن این بیماری روی کروموزوم X است. وقتی چنین شکل است، عمدتا این بیماری در مردان بروز می‌کند و در زنان بسیار نادر است.
افسردگی خندان اصطلاحی است که روانپزشکان برای افرادی استفاده می‌کنند که از علائم افسردگی رنج می‌برند، اما آن را با تظاهر به زندگی ایده آل، موفق و بسیاری از روابط اجتماعی پنهان می‌کنند، در حالی که علائم افسردگی را در تنهایی خود تجربه می‌کنند.
پوست زنان به‌دلیل تفاوت‌های هورمونی و زیست‌شناختی، اساسا روند پیری متفاوتی نسبت به پوست مردان دارد. پوست زنان ذاتا نازک‌تر است، قابلیت ارتجاعی یا کشسانی کمتری دارد و درنتیجه بیشتر در معرض ابتلا به چین‌وچروک‌های پوستی و افتادگی پوست قرار می‌گیرد.
علاوه بر این، استرس مادر، سیگار کشیدن مادر، و به ویژه قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی ساخته دست بشر که در پلاستیک هستند (مانند فتالات ها) نیز می‌توانند توسعه سیستم تولید مثل مردان را مختل کنند
پروفسور «جین آلتی»(Jane Alty) و «آیدان بیندف»(Aidan Bindoff) از «مرکز پژوهش و آموزش زوال عقل ویکینگ»(Wicking Dementia Research and Education Center) دانشگاه تاسمانی، سرپرستی یک گروه پژوهشی را بر عهده گرفتند تا بفهمند که آیا ذخیره شناختی شامل تحصیلات و بهره هوشی، کاهش شناختی مرتبط با سن را به طور مساوی در مردان و زنان کاهش می‌دهد یا خیر.
مردان سیگما به فضای خصوصی بسیاری نیاز دارند تا هدفشان در یادگیری و موفقیت را تحقق بخشند. آن‌ها ممکن است به یکباره تغییر بزرگی کنند و به کسی اجازه نمی‌دهند سد راهشان شود.
روند شکل‌گرفته در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۸، الگوی مدیریت کلان کشور طی سال‌های ۱۳۶۸ تا ۱۳۸۴ را دچار تغییر و تحول اساسی و مبنایی کرد. آنچه باعث شد چهره‌ای همچون میرحسین موسوی پس از سال‌ها سکوت و حاشیه‌نشینی، به میانه میدان سیاست بازگردد (چنان که خود می‌گفت)، احساس‌خطر از شکل‌گیری همین روند انحرافی در اداره کشور بود.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.
کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: تاخیر در برگزاری اردوها به ضرر بازیکنان و سبب بلاتکلیفی بازیکنان اصلی تیم ملی می شود.
پليمتون مي‌گويد، تغيير الگو‌هاي استخدام نيز ممکن است در شکست دوستي‌هاي مردانه نقش داشته باشد. «براي بسياري از مردان منبع اصلي دوستي کار است و امروز زندگي‌هاي کاري ما بسيار بي‌ثبات‌تر از گذشته است. اگر شغلتان را عوض کنيد، آن را از دست بدهيد يا بازنشسته شويد، حفظ دوستي‌هايي که در محيط‌هاي کاري به آن‌ها دست پيدا کرديد، سخت خواهد شد.»
رییس انجمن والیبال نشسته گفت: هفته آینده طی نشستی که با فدراسیون جانبازان و معلولین داریم تکلیف این تیم از نظر زمان برگزاری اردوی تیم ملی و کادرفنی مشخص خواهد شد.
چرا حرام‌های دیگر را مانع نمی‌شوید یا حتی انجام می‌دهید؟ نخواندن نماز، نگرفتن روزه و... را چرا اجباری نمی‌کنید؟ یا اصلا چرا ربا می‌گیرید که بدترین حرام است؟ چرا دروغگویی را جرم اعلام نمی‌کنید که گناه کبیره است؟ غیبت را چه خواهید کرد؟ همه این‌ها هم مشهود است.
تقابل با ولز و البته ایالات متحده آمریکا (سیاسی‌ترین بازی جام) پیش‌روی بازیکنانی قرار دارد که در روز‌های گذشته بیشترین فشار‌های روانی را -به واسطه کشیده شدن چالش‌های میدان سیاست به درون ورزش- تحمل کرده‌اند. حالا زمان آن فرارسیده که تصمیم اضطراری و اورژانسی برای آینده جام جهانی و کاهش فشار‌های روحی بر بازیکنان تیم ملی اتخاذ شود.
یک ماده زائد پروتئینی به نام تائو (tau درمغز وجود دارد که هم مقدار بیش از حد کم آن به سلول‌های عصبی آسیب می‌زند و هم مقدار بیش از حد زیاد آن برای این سلول‌ها سمی است و می‌تواند به بیماری‌های تحلیل‌برنده عصبی مانند آلزایمر بینجامد. پژوهش‌های جدید حتی نشان می‌دهند که انجام آزمایش برای تغییرات تائو ممکن است روزی به پزشکان برای تشخیص زودرس‌تر آلزایمر کمک کند.
آیا تا کنون از خود پرسیده‌ایم که به چه حقی کودکانگی فرزندان این ملت را نقض می‌کنیم؟ و چرا اصلا به خود اجازه می‌دهیم وارد حریم رویا‌های کودکانه فرزندان این مرز و بوم شویم؟ واقعا با کدام اصل اخلاقی می‌خواهیم به آیندگان بگوییم که این جامعه سیاست‌زده، تشنه تراشیدن پیچیده‌ترین موضع‌گیری‌ها سیاسی به کودکان زیر ۱۰ سال بوده است؟ چگونه به تاریخ پاسخ دهیم که برخی‌ها تلاش کرده‌اند، اعتراض را به مدارس ابتدایی یعنی به میان کودکان زیر ۱۱ سال بکشانند و ما نیز به پای دیدن فیلم‌هایی از کنش سیاسی این کودکان نشسته‌ایم؟ چه کسی و کدام اصل اخلاقی به ما اجازه می‌دهد که کودکان را با آموزش‌های از قبل خود، به پای دوربین‌ها بکشانیم؟
مطالعه‌ای تازه انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیای جنوبی در امریکا به این نتیجه رسید که اگرچه زنان در حال حاضر بیش‌تر از مردان عمر می‌کنند و مشکلات سلامتی مزمن بیشتری دارند، اما این تفاوت‌ها در طول زمان تاریخی و بین کشور‌ها متفاوت است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ