عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد مشکلات این تیم حل می شود و حواشی از بین می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس در حاشیه تمرین امروز تراکتور اعلام کرد به هیچ وجه به هواداران این تیم وعده قهرمانی نمی‌دهد.
فرمانده ارتش پاکستان در دیدار امیرعبداللهیان گفت: امنیت ایران را امنیت خود می‌دانیم و در همکاری با، جمهوری اسلامی ایران، در عرصه مبارزه با تروریسم کاملا جدی هستیم.
رونالدو می گوید که النصر به مرور زمان و با انجام بازی های مختلف پیشرفت می کند.
مدیریت باشگاه استقلال به بازیکنان و کادرفنی وعده داده که تا روز سه‌شنبه بخشی از مطالبات آنها پرداخت شود.
رسول خطیبی وعده داد در روزهای آینده سه بازیکن سطح بالا را به جمع پیکانی ها اضافه کند.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
آندره اونانا با انتشار پیامی بلند با هواداران اینتر خداحافظی و پیوستنش به منچستریونایتد را رسما اعلام کرد.
سیمونه اینزاگی به طرفداران اینتر قول داد یک تیم سرسخت را برای فصل آینده آماده کند.
سرجی روبرتو، کاپیتان بارسلونا، قول داد که بازیکنان این تیم در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان موهایشان را رنگ کنند.
سرمربی باتجربه خیبر خرم‌آباد می‌گوید چون هواداران تیمش را دوست دارد، به آنها قولی برای صعود نمی‌دهد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
آردا گولر، بازیکن جوان فنرباغچه، تصمیم دارد با توجه به علاقه بارسلونا به رئال مادرید منتقل شود.
قول نکونام به استقلالی‌ها در مراسم معارفه
سرمربی جدید استقلال تهران در نشست معارفه اش گفت: به هواداران قول می‌دهم تا جایی که بتوانم برای بزرگی نام استقلال تلاش کنم.
خلدون المبارک، مدیر منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند در زمان پیوستن به این باشگاه قول قهرمانی در لیگ قهرمانان را به آنها داده بود.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
چرخ آمبولانس را یک راننده اتوبوس که به قول خودش از گرما کلافه شده بود و مسافر داشت پنچر کرده بود. پدر و مادر درسا هم بعد از مرگ فرزندشان تصمیم گرفتند از مقصران حادثه مرگ دخترشان شکایت کنند. آن‌ها از خانم دکتر به دلیل تجویز راهکار‌های درمانی غیرموثر و آسیب‌زا شکایت کردند همچنین از راننده آمبولانس که خودرو را در مسیر اتوبوس رها کرده بود طرح شکایت کردند.
چلسی در پی خرید رافائل لیائو، ستاره خط حمله میلان است و به مدیر برنامه‌های او قول داده اگر لیائو این تابستان میلان را ترک کند و به لندن برود، جریمه 20 میلیون یورویی او را به اسپورتینگ بپردازد.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: مشکل نقدفروشی بلیت مترو طبق قول سازمان فناوری ارتباطات از اول اردیبهشت مرتفع می‌شود.
برخی اعضای هیات مدیره استقلال در جلسه امروز قول کمک به علی فتح‌الله‌زاده برای پیداکردن اسپانسر را داده‌اند.
رئیس فدراسیون جودو گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم که پس از پایان دوران تعلیق و بازگشت به میادین بین المللی بیش از گذشته ارزشهای عبور از این مسیر نمایان خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به مسدود شدن جاده گنجنامه به تویسرکان که مسیر اصلی دسترسی به پیست تاریک‌دره است، گفت: این تصمیم همه ساله توسط پلیس راهور و به علت ایمن نبودن جاده گرفته می‌شود و جلسات متعددی با فرماندار همدان و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان داشته‌ایم و قول مساعد داده‌اند تا سریع‌تر پیست اسکی بازگشایی شود چراکه شرایط برای اسکی مهیا است.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز گذشته به مدیر برنامه‌های مارکوس آلونسو اطمینان داد که تا دو روز آینده، این بازیکن را جذب خواهند کرد.
مدیر تیم ملی فوتبال ایران به ملی‌پوشان هشدار داد در صورت ادامه این وضعیت در انتشار مواضع فنی و مدیریتی پیرامون فدراسیون و تیم ملی برخوردی جدی با آنها صورت می‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ