وزیران دارایی گروه هفت تعهد خود را برای ادامه رسیدگی به نیازهای فوری مالی اوکراین اعلام کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۳۰ مرداد تا ۵ شهریور) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت ترافیکی و تردد در محورهای استان‌های مرزی که میزبان زائران اربعین حسینی(ع) هستند را اعلام کرد.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد:دوره آموزش رزم مقدماتی مشمولان واجد شرایط معافیت ۳ فرزند و بیشتر لغو و این افراد با تکمیل فرم تعهد کفایت از آموزش ، از خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
بهمن موتور هیچ تعهد معوقه‌ای ندارد و این شرکت دعوتنامه ۵۳۰۰ دستگاه خودروی مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه محصولات این شرکت را که برای مرداد و شهریور اعلام شده بود را صادر کرد.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا در رویدادی در کاخ سفید اعلام کرد شرکت های توسعه دهنده هوش مصنوعی از جمله متا، گوگل و اوپن ای آی تعهد داده اند محتوای تولیدی را برچسب بزنند.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در اسلام و حتی در حکومت‌های قدیم یکی از بحث‌هایی که در حاکمان وجود داشت این بود که اگر قول یا وعده‌ای می‌دادند، گردن‌شان را گرو می‌گذاشتند. حضرت علی(ع) وقتی به حکومت رسیدند در اولین خطبه می‌فرمایند: «ذِمَّتِی بِمَا أَقُولُ رَهِینَةٌ وَ أَنَا بِهِ زَعِیمٌ» گردنم را در برابر حرف‌هایم گرو می‌گذارم، اگر حرف‌های خود را عملی نکردم گردنم را بزنید. در فیلم چینی «افسانه سه برادر» شخصی قولی می‌دهد اما نمی‌تواند آن را عملی کند لذا گردنش را می‌زنند. سخن حضرت علی(ع) قاعده حاکمیت‌های آن زمان بوده است و هر کس تعهدی می‌کرد تا آخر باید می‌ایستاد. ما خلاف تعهد عمل می کنیم و مثل آب خوردن توجیه می‌کنیم! این مشکل مدیریتی ماست.
رسانه‌های محلی اعلام کردند که آتش‌بس در غزه مشروط به تعهد رژیم صهیونیستی به بمباران هیچ مکان یا هدفی در نوار غزه است.
بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات از شبکه بانکی از ضمانت‌های تعهد پرداخت بهره‌مند شوند.
قرارگرفتن متقاضی در لیست انتظار براساس زمانبندی اعلامی، تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو ایجاد نمی‌نماید و این تعهد صرفاً پس از انجام مرحله سوم و براساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و براساس مفاد قرارداد منعقده شکل می‌گیرد.
با توجه به تعدد ادعا‌های بدون سند اذر منصوری و صادق زیباکلام و اینکه تا کنون در مورد مطالب و ادعا‌های مطروحه در مواجهه با مقام قضایی هیچ دلیل و سندی ارائه نداده اند و همچنین ادامه رویه افراد مورد اشاره در اعلام ادعا‌های بدون سند روز گذشته ضمن اعلام جرم از سوی دادستانی تهران پرونده این افراد جهت تکمیل سیر قضایی به مرجع قضایی ارجاع شد.
سخنگوی وزارت امورخارجه دولت طالبان در صفحه توییتر خود نوشت: فعالیت‌های سفارت افغانستان در تهران پس از اعزام کاردار و دیپلمات‌های جدید به آن سفارت با روحیه و تعهد قاطع در امر خدمت‌رسانی به اتباع شریف دو کشور ادامه خواهد یافت.
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که عمان به محمود عباس (ابومازن) رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تعهد داده است که روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را آغاز نخواهد کرد.
کیشیدا اولین سفر خود را به واشنگتن از زمان انتخابش در اکتبر۲۰۲۱ انجام داد و یک ماه پس از آن بود که دولت کیشیدا برنامه‌هایش را برای تقویت قابلیت‌های نظامی و افزایش قابل توجه هزینه‌های نظامی در مواجهه با افزایش قدرت چین و آزمایش‌های مکرر موشکی کره‌شمالی اعلام کرد.
منابع عبری همزمان با اعلام تشکیل کابینه جدید از سوی بنیامین نتانیاهو، اعلام کردند که وی به اجرای طرح الحاق کرانه باختری تعهد داده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: در کلانشهرها بنیاد مسکن تعهدی برای ساخت ندارد ولی در برخی از شهرها مانند بندرعباس، قم، گرگان، ایلام، همدان، قزوین و... ساخت و سازهای آغاز شده است.
براساس اطلاعیه دانشگاه صنعتی شریف یک دانشجوی دختر این دانشگاه ورودی سال ۹۶ رشته مهندسی مواد که روز پنجشنبه ۱۹ آبان در اغتشاشات بازداشت شده بود، بدون قید وثیقه و با اخذ تعهد آزاد شد. همچنین براساس اعلام دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز (دوشنبه) ۲ دانشجوی بازداشتی این دانشگاه آزاد شدند.
فدراسیون فوتبال فقط مبلغ قرارداد کی‌روش را تکذیب کرد اما هیچ توضیحی در مورد آینده کاری او نداد.
تعدد شماره تماس سازمان‌های امدادی، چالش‌های خاص خود را به همراه داشته است که در همین راستا برخی از کشور ها نیز برای پاسخ به این دسته از امور شهروندان یک شماره تماس را اختصاص دادند. بر اساس نظر کارشناسان ایمنی یکی از مزایای این طرح افزایش سرعت امدادرسانی در حوادث و بلایاست، به طوری که پس از برقراری تماس،‌ اقدامات مربوط به اعزام دستگاه‌های امدادی به صورت موازی انجام می‌شود.
ویدانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: واشنگتن درباره تعهد اسلام آباد و توانایی این کشور برای تامین امنیت زرادخانه‌های هسته‌ای خود، اطمینان دارد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنان بر تعهد ایالات متحده به حل و فصل مناقشه قره باغ کوهستانی از طریق مذاکره تاکید کرد.
نچه مانع می‌شود، تعهدی است که آمریکایی‌ها باید بدهند؛ ما موضع‌مان را اعلام کردیم. تیم مذاکره کننده‌ ما همچنان پای میز مذاکره حضور دارد و بارها اعلام کردیم که به یک توافق عادلانه و خوب پایبند خواهیم بود، لکن آمریکایی‌ها باید تصمیم بگیرند. این مشکل در واقع مشکل آمریکایی‌ها است که باید تصمیم بگیرند چه می‌خواهند بکنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ