فدراسیون فوتبال فقط مبلغ قرارداد کی‌روش را تکذیب کرد اما هیچ توضیحی در مورد آینده کاری او نداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده کل سپاه با بیان این که تعهد درونی و مسئولیت واقعی خبرنگاران حفظ هویت جامعه است تاکید کرد: خبرنگار بیان کننده و تبیین کننده حق است.
اسلامشهر- فرمانده انتظامی اسلامشهر با بیان این که سریال « نیسان آبی ۲» مجوز ضبط در اسلامشهر نداشت، از اخذ تعهد از مدیرتولید این سریال خبر داد.
قم- دولت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم متعهد به ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی شده که از این تعداد نیمی از آنان به صورت آپارتمانی و نیمی دیگر به صورت ویلایی خواهد بود.
اردبیل- معاون اجرایی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد و تکثر قوانین در کشورمان قابل قبول نیست و باید در اصلاح این فرآیند گام های جدی برداشته شود.
اصفهان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تعدد مدیریت و بهره‌برداری چندگانه از مساجد تاریخی اصفهان را عامل اصلی بروز نابسامانی در این بناهای تاریخی و مذهبی دانست.
حسین مذنب گفت: هم اینک یک سال و نیم از اجرای طرح اولویت دار نهضت ملی مسکن در کشور می‌گذرد و باید تعهد دولت در استان‌های مختلف کشور در خصوص این طرح اجرایی شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: شرکت مخابرات ایران تعهد داده است تا یک سوم از افزایش تعرفه را صرف مشکلات بازنشستگان کند.
تعهد فولکس‌واگن به دومین اقتصاد بزرگ جهان
معاون اجرایی رئیس جمهور در پنجمین کنفرانس سازمان ملل برای کشورهای کمتر توسعه یافته گفت: تعهد به عدالت، چندجانبه‌گرایی و همبستگی جهانی برای پیشرفت کشورهای کمتر توسعه یافته ضروری است.
رئیس فدراسیون جمعیت‌های ملی صلیب‌سرخ و هلال احمر از کمک سریع و مؤثر هلال احمر ایران به آسیب‌دیدگان زلزله ترکیه و سوریه قدردانی کرد و در نامه ای نوشت: تعهد هلال احمر ایران را تحسین می‌کنم.
تعهد، تخصص و مهارت برای کروز اولویت است/ کروز در جذب نیروی انسانی معیارهای حرفه‌ای و تخصصی دارد
مشاور اقتصادی نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان از ارائه تسهیلات جدید در رفع تعهد ارزی صادرکنندگان محصولات ایرانی به کشور افغانستان خبر داد.
نمایندگان مجلس مدت تعهد مشمولان رشته‌های تخصصی پزشکی که قبل از لازم الاجراشدن این قانون فارغ التحصیل شده اند را به میزان دو برابر دوره تحصیلی مصوب بدون اعمال ضریب منطقه‌ای تعیین کردند.
ژوزه مورینیو مذاکره با رئیس فدراسیون فوتبال پرتغال را تایید کرد و گفت که تنها گزینه جانشینی فرناندو سانتوس بود ولی در نهایت پاسخ رد داد.
کیشیدا اولین سفر خود را به واشنگتن از زمان انتخابش در اکتبر۲۰۲۱ انجام داد و یک ماه پس از آن بود که دولت کیشیدا برنامه‌هایش را برای تقویت قابلیت‌های نظامی و افزایش قابل توجه هزینه‌های نظامی در مواجهه با افزایش قدرت چین و آزمایش‌های مکرر موشکی کره‌شمالی اعلام کرد.
معاون بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، از کاهش ۹۰ درصدی تعهد ارز حاصل از صادرات مرکبات و گوشت مرغ خبر داد.
کیهان نوشت: اشرافیت غربگرا هم که در جریان تدارک فتنه ناکام اخیر، برای دشمن کارسازی و کوچه باز کرد، نگران این است که موفقیت‌های فعلی از مسیر مقاومت، کام ملت را شیرین کند و مردم بفهمند آن‌ها در ارتکاب انواع سوءتدبیرها تعمد داشته‌اند.
وزارت جهاد کشاورزی از رفع تعهد ارزی صادر کنندگان شیر خشک صنعتی و همچنین کاهش تعهد ارزی پرتقال و نارنگی و سیب درختی به ۵۰ درصد خبر داد.
شرکت بوستون دینامیک و چند تولید کننده دیگر ربات تعهدنامه ای را امضا کردند تا هیچ رباتی نسازند که به انسان ها آسیب برساند.
تهران- استاندار تهران گفت: به فرمانداران و شهرداران تاکید شده است، تا جلسات را به صورت مستمر برگزار کنند تا تعهد ۶۰۰ هزار واحدی ساخت مسکن در استان تهران طی ۴ سال محقق شود.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری اظهار داشت: به عنوان مسئول در این عرصه، تعهد اولویت و اصل ما در برنامه ریزی و مسیر حرکتی ما خواهد بود.
سخنگوی دولت گفت: تعهد و اخلاص وجه تمایز جامعه پزشکی ما است. سختی و اهمیت کار پزشک و کادر درمان در کرونا بیش از پیش نمایان شد.
وزیر نفت بر تعهد وزارت نفت برای اجرای کامل مصوبه‌های سفرهای استانی دولت و ایفای مسئولیت اجتماعی در قبال جوامع محلی تاکید کرد.
در جلسه علنی امروز مجلس، ایرادات شورای نگهبان به طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها رفع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ