بهمن موتور هیچ تعهد معوقه‌ای ندارد و این شرکت دعوتنامه ۵۳۰۰ دستگاه خودروی مشتریانی که از طریق سامانه یکپارچه محصولات این شرکت را که برای مرداد و شهریور اعلام شده بود را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گوستاوو واگنین، ستاره خط هافبک تراکتور، در گفتگو با خبرنگار ما به حضور زنان در ورزشگاه واکنش نشان داد.
پرسپولیس به دنبال راه‌اندازی تیم زنان خود و حضور در لیگ برتر فوتبال زنان است.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی نیز ضمن اشاره به ارسال دعوت نامه رسمی رامافوزا، رئیس جمهور آفریقای جنوبی برای رئیس جمهور کشورمان نسبت بر حضور وی در اجلاس بریکس تاکید کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به اختلالی كه در سيستم فروش به وجود آمد، مشتريانی كه موفق به واريز وجه تعهدات موعد فروردين ماه نشدند، دعوتنامه جديد برای آنها صادر خواهد شد.
از فدراسیون فوتبال عمان برای شرکت در تورنمنت کافا دعوت به عمل آورده شده است.
سخنگوی وزارت صمت گفت: هزار و ۱۰۸ خودرو در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده و تا پایان هفته برای تمام متقاضیان دعوتنامه ارسال می‌شود.
«رئیس جمهور آمریکا تاکنون دعوت نامه ای را برای نتانیاهو جهت سفر به این کشور ارسال نکرده و یا در شرایطی که اخیرا وزیر دارایی این رژیم در آمریکا جهت شرکت در یک کنفرانس به سر می برد، هیچ مقام دولتی آمریکایی حاضر به دیدار با وی نشده است. مسائلی که همه و همه از عمق شکاف و اختلافات جدی در روابط اسرائیل و آمریکا در شرایط کنونی حکایت دارند. با این حال، نکته مهم این است که این شکاف ها، عملا به مساله ایران و نوع رویکرد دو طرف به این موضوع نیز تسری پیدا کرده‌اند.»
سفیر امارات در تهران با حضور در مجلس شورای اسلامی دعوت نامه رسمی رئیس مجلس این کشور از رئیس مجلس شورای اسلامی برای سفر به امارات را تقدیم وی کرد.
فدراسیون فوتبال عراق دعوتنامه حضور شش‌روزه در روسیه را دریافت کرده است.
منابع عراقی با اشاره به رایزنی امروز رئیس اقلیم کردستان عراق با کنسول امارات در اقلیم اعلام کردند که بن زاید رئیس امارات از بارزانی برای سفر به این کشور دعوت به عمل آورده است.
اختصاصی تابناک: دعوتنامه فیفا برای علی دایی؛ شهریار اجازه خروج دارد؟ + سند
مهسا صابری در گفت و گو با "ورزش سه": اگر سریک در والیبال زنان تیم داری کند حتما در این تیم خواهیم ماند.
وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه از همتای روس خود برای سفر به مسکو دعوتنامه دریافت کرده است، از فشار اروپا بر فلسطین برای محکوم کردن روسیه پرده برداشت.
فدراسیون قایقرانی تا پایان هفته فرصت دارد که دعوتنامه حضور در مجمع انتخاباتی را برای اعضا ارسال کند و این در حالی است که هنوز تایید صلاحیت‌ها از سوی وزارت ورزش اعلام نشده است.
مدیران دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا با برنامه جدید به دنبال احیای سوپر لیگ اروپا هستند.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
با وجود تعیین قبلی محل و زمان برگزاری مسابقات شمشیربازی نوجوانان و جوانان آسیا و حتی ارسال دعوتنامه، ملی پوشان ایران برای اعزام به این رقابت‌ها دچار بلاتکلیفی شده‌اند.
رییس فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد که نحوه انتخاب بازیکنان برای اعزام به مسابقات قطر طبق دعوتنامه بوده است.
سفیر آلمان در بغداد ضمن دیدار با «محمد شیاع السودانی» دعوتنامه رسمی صدر اعظم کشورش را برای سفر به برلین به او تحویل داد.
رئیس جمهور عراق دعوتنامه ای از سوی ملک عبدالله برای شرکت در نشستی در ریاض را دریافت کرد.
رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بازیکنان این تیم را به دفتر کارش دعوت کرده بود.
سعید عزت‌اللهی یکی از ۲۶ بازیکن دعوت‌شده کارلوس کی‌روش به تیم‌ملی خواهد بود.
رئیس جمهور عراق نامه السیسی مبنی بر دعوت رسمی برای مشارکت در نشست سران کشورها در زمینه تغییرات آب و هوایی در شرم الشیخ را دریافت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ