طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هر فرد و گروهی که مانند خالص‌سازان نیندیشد یا تفاوت‌هایی در نگاه به موضوعات داشته باشد به عنوان غیر خودی و در زمره ناخالصان قرار می‌گیرد و لاجرم باید از اردوگاه مدیریتی کشور و عرصه تصمیم‌سازی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها دور بماند. در واقع این رویکرد تندروها، حربه‌ای برای حذف رقبا هم محسوب می‌شود. دستگاه‌های حاکمیتی کشور هم ذیل نظارت استصوابی به این افراد و جریانات این امکان را داده است که در هر مقطعی از تاریخ معاصر کشور با یک عنوان جدید ولی با محتوای ثابت، رقبای خود را از عرصه خارج سازند.
باشگاه تراکتور به شایعات پیرامون عدم امکان استفاده از 12 بازیکن جدید خود واکنش نشان داد.
کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خبر منتشر شده درباره عدم امکان برخورد با متقلبین کنکور ۱۴۰۱ و دانشجو دانستن آنها توسط این کمیسیون کذب است.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
بررسی‌ها نشان داد مهرماه سال۹۹ دادخواست طلاق توافقی زوجین منجر به صدور گواهی عدم امکان سازش شده، مفاد گواهی مؤید این موضوع بود که زوجه در عوض طلاق و تملک شش دانگ یک واحد آپارتمان، کل مهریه را به زوج بخشیده و در دفترخانه نیز همین موضوع در سند طلاق قید شده است.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله عدم اجرای مصوبه کاهش قیمت بلیط مترو از سوی شهرداری تهران، انتقاد از سازمان ورزش شهرداری در رابطه با نحوه مدیریت امکان ورزشی و ... پرداختند.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
قربان گفت: مشکل اصلی صنعت گاز و نفت در کشور ما سرمایه و تکنولوژی روز است که این مساله هم به دلیل تحریم‌هایی که با آن مواجه بوده‌ایم، برای دولت و بخش خصوصی امکان پذیر نیست.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به شرایط تحریم ها و عدم امکان انتقال پول به خارج از کشور امکان بکارگیری مربی خارجی نیست و مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی بهتر است.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.
دادستان تهران اظهار کرد: متهم اصلی پرونده که گیرنده تسهیلات است با توجه به عدم نظارت ارکان بانک‌های سرمایه و دی، در شهریور ۹۵ تعداد ۱۹ فقره حواله ارزی و مهرماه همان سال، ۳۰ فقره حواله ارزی جهت واردات کالا دریافت می‌کند و حواله ارزی به حساب‌های خارجی تعیین شده، واریز می‌شود.
رئیس مرکز اورژانس تهران از عدم امکان انجام ۶ هزار مأموریت اورژانسی به دلیل ایجاد مزاحمت‌های تلفنی خبر داد.
هر برگ از اوراق مسکن سال جاری، از یک هفته قبل 108 هزار تومان آغاز شده و امروز این اوراق به ۱٬۲۳۲٬۰۰۱ هزار ریال رسیده است.
سرمربی تیم بسکتبال صنایع هرمزگان با تاکید بر اینکه تیمش تا حد امکان پیگیر دیدارهایش در لیگ برتر خواهد بود نسبت به شرایط بازیکنانش و عدم پرداختی به آنها انتقاد کرد.
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به دلایلی امکان پیوستن سازمان سنجش به پنجره واحد دولت وجود ندارد.
وزارت خارجه اعلام کرد: تحریم‌ها شامل ممنوعیت صدور روادید و عدم امکان ورود اشخاص تحت تحریم به جمهوری اسلامی ایران و توقیف اموال و دارایی آنان در قلمرو تحت صلاحیت جمهوری اسلامی ایران است.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تصمیم اوکراین درباره عدم امکان مذاکره با پوتین را تصمیم غرب اعلام کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین فرمانی را در راستای اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع این کشور مبنی بر عدم امکان مذاکره با روسیه در زمان ریاست‌جمهوری پوتین امضا کرد.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
سردار تقی مهری گفت: کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیر دولتی از قبیل کارخانه‌ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، بنگاه‌ها، مغازه‌ها و تعمیرگاه‌ها ثبت نام و به کارگیری کنند به محاکم صالحه قضائی معرفی می‌شوند.
تنیسور صربستانی به دلیل عدم امکان ورود به آمریکا نمی‌تواند در مسابقات سینسیناتی شرکت کند.
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ