ویدانت پاتل سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: واشنگتن درباره تعهد اسلام آباد و توانایی این کشور برای تامین امنیت زرادخانه‌های هسته‌ای خود، اطمینان دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چرا وزیر کشور از استیضاح توسط نمایندگان مجلسی که اساسا مدافع همین دولت هستند، استقبال نمی‌کند؟ چرا تیم رسانه‌ای دولت به حامیان توضیح نمی‌دهد اگر آن بند در ابلاغیه وزارت کشور درست بود، چرا از آن عقب‌نشینی شد؟ و مهم‌تر از همه اینکه چرا با فشار رسانه‌ای تلاش می‌کنند مانع از حضور وزیر کشور در جایگاه استیضاح شوند؟
متأسفانه در برخی از ادوار، قوه مجریه با قوای دیگر وارد برخی از حاشیه‌ها و چالش‌هایی می‌شد که انرژی و ظرفیت کشور را به «انحراف» سوق می‌داد؛ بگومگو‌هایی که مردم را خسته می‌کرد و تمرکز برای اداره کشور را از مسئولان ارشد و میانی می‌گرفت. در این میان هم، برخی جریان‌ها و افراد از وضعیت به‌وجود آمده سوءاستفاده می‌کردند.
فدراسیون بسکتبال از موضع خود در خصوص سهمیه بندی بازیکنان ملی پوش در لیگ برتر کوتاه آمد.
وزارت امور خارجه سوریه تاکید کرد: سوریه از آمریکا می‌خواهد حمایت از تروریسم و شبه‌نظامیان جدایی‌طلب را متوقف کند و فورا از اراضی اشغالی سوریه عقب‌نشینی کند.
وزارت کشور: ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان می شود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
وزارت ارتباطات در زمینه مطالب منتشر شده از قول وزیر ارتباطات درباره سیم کارت گردشگری اعلام کرد: برای گردشگران خارجی که مدت کوتاهی به ایران سفر می‌کنند و دایره ارتباطات آن‌ها با هموطنان خودشان در سکو‌هایی است که مطابق مقررات داخلی ما، آن سکو‌ها دچار محدودیت‌هایی است، درخواست‌هایی مطرح شده است که سیم‌کارت‌های گردشگریِ زمان‌دار که تفاوت آن دسترسی به چند سکوی خاص است، اختصاص داده و پس از خروج گردشگر، آن سیم‌کارت منقضی شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی با توصیه نهادهای امنیتی مبنی بر کاهش تعرض شهرک‌نشینان به مسجد الاقصی در ده روز پایانی منتهی به ماه مبارک رمضان موافقت کرده است.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ را نظر می‌گذرانید.
طبق توافق بین جنبش «الاسیر» و اداره زندان‌های رژیم اشغالگر، مجازات و اقدامات تنبیهی علیه بانوان اسیر فلسطینی لغو و زندگی آنها به روال عادی باز می گردد.
یک منبع مطلع به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد، اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
نتانیاهو در برابر تخلیه و تخریب روستای فلسطینی خان احمر عقب نشینی کرد.
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از حمله وحشیانه به اردوگاه جنین و به شهادت رساندن 9 فلسطینی، از این اردوگاه عقب نشینی کردند
سازمان هواشناسی با اشاره به عقب نشینی یخبندان از ۶۰ شهر اعلام کرد: افزایش موقتی دما در راه است.
عقب نشینی یخبندان از ۶۰ شهر و ایستگاه هواشناسی
طبق اعلام بورس کالای ایران قرار است فردا ۱۰ هزار دستگاه خودرو دناپلاس به جای ۵ هزاردستگاه عرضه شود.
نخست وزیر انگلیس با عقب نشینی در برابر اعتصاب ها اعلام کرد که آماده بحث در مورد افزایش حقوق پرستاران است.
در پی یورش بامداد امروز شنبه نظامیان اشغالگر صهیونیست به شهر جنین، مبارزان مقاومت با آنان وارد درگیری مسلحانه شدند.
منابع عبری از عقب نشینی «بتسلئیل اسموتریچ» رئیس حزب صهیونیسم دینی از حضور در پست وزارت جنگ در پی تنش های اخیر میان وی و نتانیاهو خبر دادند.
«دمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ کرملین امروز (جمعه) با بیان اینکه خروج نیرو‌های روس از منطقه خِرسون تصمیم وزارت دفاع روسیه بود، اظهار داشت: «علی‌رغم این عقب‌نشینی، خرسون بخشی از خاک روسیه است و این وضعیت تغییر نخواهد کرد».
وزارت اقتصاد از تشکیل کارگروه مدیریت ریسک پیش از تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۲ خبر داد و اعلام کرد: دولت سیزدهم از وعده‌های خود برای حمایت از بازار سرمایه عقب نشینی نکرده و ثبات و چشم انداز بورس برای دولت همواره مهم بوده است.
علی سالاریان معاون فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران، با عنوان این مطلب که حق بیمار است که از هویت افرادی که در اتاق عمل حضور دارند، آگاه باشد، گفت: این اقدام برای همکاران ما نیز مهم است که از ورود افراد غیر پزشک به اتاق‌های عمل از طریق دوربین‌های نظارتی جلوگیری شود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
پنج اتحادیه دانشجویی خطاب به مسئولان وزارت خارجه نوشتند : شنیده‌ها حاکی از آن است که طرف آمریکایی از دادن تضمین و مکتوب کردن آن سر باز زده است، از تیم مذاکره کننده این انتظار می‌رود که با در نظر داشتن تاریخ سراسر بدعهدی طرف غربی از این خط قرمز عقب نشینی نکند
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته نیروهای ارتش اوکراین متحمل خساراتی شدند و از برخی مناطق عقب‌نشینی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ