بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات از شبکه بانکی از ضمانت‌های تعهد پرداخت بهره‌مند شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تامین اجتماعی درباره شروط وام ۱۵ میلیون تومانی بازنشستگان توضیح داد.
معاون وزیر امور خارجه ایران مدعی شد که ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌ است.
معاون وزیر امور خارجه گفت: ایران تضمین لازم برای پایبندی آمریکا به تعهدات خود را دریافت کرده‌است
باشگاه پرسپولیس دریافت ۱۵۰ میلیارد از صندوق ‌پیشکسوتان را رد کرد.
رئیس‌کل بانک مرکزی بر لزوم تسهیل در پرداخت تسهیلات خرد از سوی بانک ها تاکید کرد و گفت: تامین مالی عامه مردم از طریق نظام بانکی است و مردم برای دریافت تسهیلات نباید با سختی مواجه شوند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش گفت: برای صدور کارت، مدارس روزانه تا ساعت ۱۶ و مدارس شبانه روزی تا ساعت ۲۲ امروز آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند.
در اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش آمده است: شرکت کنندگان در آزمون نهایی خرداد ماه سال ۱۴۰۲، کارت ورود به جلسه خود را با مراجعه به آدرس ‏my.medu.ir دریافت کنند.
کمبود ویتامین D باعث مشکلات مزمن سلامتی و افزایش هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی می‌شود. برخی از کارشناسان معتقدند ترس ما از بیرون رفتن بدون استفاده از ضد آفتاب باعث کاهش سطح ویتامین D می‌شود. دانستن اینکه چگونه و چه زمانی به طور ایمن نور خورشید را جذب کنید، می‌تواند برای افزایش سطح ویتامین D بدن شما حیاتی باشد.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی باشد، خدمات و یا محصول باکیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به اینکه قیمت در یک اقتصاد آزاد از طریق بازار و با مکانیزم عرضه و تقاضا تعیین می‌شود، افزود: وقتی رقابت سالمی وجود داشته باشد خدمات و یا محصول با کیفیت و قیمت بهتر به مصرف کننده می‌رسد. قیمت‌های دستوری نمایشی است و معمولا مصرف‌کننده با آن قیمت کالا یا خدمات را دریافت نمی‌کند.
برخی از کشورهای اروپایی با طرح ادعاهای امنیتی خواستار ارائه تضمین امنیتی به اوکراین شدند.
حمایت‌های قانونی سازمان تامین اجتماعی برای بازماندگان تنها منحصر به مستمری ماهیانه نیست. برخورداری از خدمات بهداشتی و درمانی، دریافت بن (کالابرگ)، کمک هزینه مسکن، کمک هزینه همسران متکفل فرزند، کمک هزینه اولاد و عیدی از دیگر خدماتی است که به بازماندگان بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران متوفی ارائه می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای محل تامین اعتبار پرداخت دیه مستحقان دریافت دیه را تعیین کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می‌پردازند
بیمه‌شدگان سازمان تأمین‌اجتماعی در صورت برخورداری از شرایطی، می‌توانند هدیه نقدی بالاعوضی به مناسبت ازدواجشان از این سازمان دریافت کنند که معادل یک ماه حقوق مبنای کسر حق بیمه است.
تورم موجب شده صنایع کشور برای تامین مالی دست به دامان بانکها شوند؛ به گونه ای که تا پایان تیرماه امسال بیش از ۷ هزار ثبت نام برای دریافت وام انجام شده است.
مشاور هیات مذاکره کننده ایران در گفتگو با شبکه خبری المیادین بر دریافت تضمین پیش از امضای هرگونه توافقی تاکید کرد.
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
بنابر اعلام سازمان تامین اجتماعی، بیمه‌شدگان اجباری از تأمین‌اجتماعی می‌توانند هدیه ازدواج دریافت کرده و دریافت این هدیه نیاز به مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی ندارد. اما چه کسانی می‌توانند هدیه ازدواج از تامین اجتماعی بگیرند؟ در گزارش زیر بخوانید
یکی از شرایط مهم برای دریافت این کمک هزینه، وجود سابقه لازم است؛ به نحوی که بیمه‌شده ظرف پنج سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت ۷۲۰ روز سابقه کار داشته و حق‌بیمه این مدت از سوی کارفرما پرداخت شده باشد.
حسین شریعتمداری در یادداشتی از پیشنهاد ایران برای دریافت غرامت از امریکا در صورت خروج از برجام را بی ارز خواند. شریعتمداری تنها تضمین معتبر را خروج از ان پی تی دانست و نوشت:‌ «ایران با صراحت و به روشنی اعلام کند، در صورت نقض عهد آمریکا، ایران از NPT خارج خواهد شد. مطمئن باشید که در صورت خروج از NPT هیچ اتفاق نا‌مطلوبی رخ نخواهد داد.»
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قویتر از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که ایران همچنان خواستار دریافت تضمین های قوی از آمریکا برای عدم خروج مجدد از برجام است.
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی مدعی لزوم دسترسی بیشتر بازرسان این آژانس به تاسیسات هسته ای ایران شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ