رسانه‌های محلی اعلام کردند که آتش‌بس در غزه مشروط به تعهد رژیم صهیونیستی به بمباران هیچ مکان یا هدفی در نوار غزه است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سایه عدم توافق جدید در خصوص آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور، درگیری‌ها در سودان همچنان ادامه دارد.
همزمان با نقض آتش‌بس ۷۲ ساعته در سودان لحظاتی قبل از پایان آن، منابع محلی از مذاکره طرفین درگیری در این کشور برای دستیابی به توافق آتش‌بس جدید به مناسبت عیدقربان خبر دادند.
با توافق طرف‌های درگیر در سودان، آتش بس جاری در این کشور به مدت سه روز دیگر تمدید شد.
در پی توافق ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع در سودان، آتش‌بس دو روزه‌ای در این کشور اجرایی می‌شود.
وزیر خارجه آمریکا مدعی است که توافق آتش‌بس احتمالی بین مسکو و کی‌یف که به نفع روسیه باشد، به صلح پایدار منجر نخواهد شد.
ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان اعلام کردند که آماده تمدید توافق آتش‌بس جده هستند.
ارتش سودان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که توافق آتش‌بس میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع شامل موضوعات سیاسی نمی‌شود.
وزیر خارجه عربستان با استقبال از توافق آتش بس میان طرف‌های درگیر در سودان تاکید کرد که این توافق روزنه امیدی برای سودانی‌ها ایجاد می‌کند.
در چهارمین روز تجاوز نظامی اشغالگران به نوار غزه، رهبران حماس به صهیونیست‌ها هشدار دادند که چنانچه طی امروز و فردا توافق آتش‌بس با جهاد اسلامی عملی نشود، وارد درگیری مستقیم نظامی خواهد شد.
گزارش‌های رسانه‌ای از توافق میان طرف‌های فلسطینی و صهیونیستی بر سر آغاز یک آتش بس حکایت دارد.
منابع آگاه از سفر یک هیأت سعودی-عمانی به یمن برای دستیابی به توافق آتش‌بس دائمی در این کشور خبر دادند.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: جمهوری آذربایجان باید خودش را ملزم و پایبند به رعایت توافق آتش‌بس ۲۰۲۰ در قره‌باغ بداند و اقدامی برخلاف این توافق انجام ندهد.
رئیس‌ جمهور کلمبیا از توافق آتش‌ بس با ۵ گروه مسلح اصلی در این کشور خبر داد.
رسانه‌ها از توافق دولت اتیوپی و شبه نظامیان تیگرای درباره اجرای توافق آتش‌بس فیمابین و آغاز امدادرسانی به نیازمندان خبر می دهند.
هانس گروندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل در یمن از عدم تمدید آتش‌بس در یمن و شکست در تجدید این توافق ابراز تاسف کرد.
توافق آتش‌بس میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان، تنها دقایقی پس از برقراری، شکسته شد.
ایروان اوایل روز گذشته اعلام کرد که ارتش آذربایجان اواخر روز دوشنبه با استفاده از توپخانه و هواپیما‌های بدون سرنشین ارمنستان را گلوله باران کرد.
با اجرای این توافق که با میانجیگری مصر صورت گرفته، دو طرف به درگیری‌های سه روزه که دست‌کم ۴۴ شهید فلسطینی برجای گذاشت، پایان دادند.
توافق آتش‌بس بین مقاومت فلسطین و رژیم صهونیستی رسماً وارد مرحله اجرا شد.
توافق آتش‌بس شامل این می‌شود که مصر به تلاش برای آزادی دو اسیر به نام‌های بسام السعدی و خلیل عواوده پایبند باشد.
جنبش جهاد اسلامی طی بیانیه‌ای رسما از اعلام توافق آتش‌بس در غزه از ساعت ۲۳:۳۰ امشب (به وقت فلسطین) خبر داد و از تلاش‌های مصر برای رسیدن به این توافق تقدیر کرد.
شبکه خبری «الجزیره» قطر به نقل از برخی منابع در این باره گزارش داد که توافق شده تا مصر راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۱۸:۳۰ به وقت تهران) یک بیانیه را اعلام کند که در آن خواسته شده تا آتش بس در نوار غزه سه ساعت پس از آن برقرار شود.
مسکو و کی‌یف ماه گذشته در استانبول توافق کردند که برای اولین‌بار از زمان حمله روسیه به همسایه خود در ماه فوریه، حمل‌ونقل گندم و سایر غلات از بنادر اوکراین را از سر بگیرند. اولین کشتی بارگیری شده با ۲۶ هزار تن ذرت روز دوشنبه از اودسا به سمت بندر طرابلس لبنان حرکت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ