چهار میلیون نفر در خیابان‌های بوینس آیرس حضور دارند و شاهد رژه افتخار بازیکنان آرژانتین هستند که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.
فیفا از پرداخت مبلغ 209 میلیون دلار به باشگاه های مختلف دنیا بابت حضور بازیکنان آنها در جام جهانی خبر داد.
نزدیک به ۴ میلیون آواره سوری در ترکیه حضور دارند و لازم است ترسیم نقشه راه بازگشت آنان به وطنشان، به بخشی از راهبرد عادی سازی روابط دمشق و آنکارا تبدیل شود.
وزیر کشور گفت: ایرانی که بالغ بر ۵ میلیون پناهنده را در کشوری پذیرا شده که در اوج تحریم دولت‌های غربی قرار دارد و به این کشور باید مدال حقوق بشر داد.
روزنامه گاتزتا خبر داد که روملو لوکاکو پیشنهاد 50 میلیون یورویی الهلال را رد کرده است.
در رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۳ نفر شرکت کردند.
وزیر کشور گفت: شرایط و آمادگی لازم برای پذیرایی دو میلیون نفر صورت گرفته است.
سردبیر مارکا مدعی شد که اطمینان دارد لیونل مسی پیشنهاد الهلال را می پذیرد و بوسکتس به همراه دی ماریا نیز او را در سفر به عربستان همراهی می کنند.
حدود 90 میلیون سال پیش یک دایناسور گردن دراز عظیم الجثه به طول نزدیک به 30 متر در منطقه پاتاگونیا یا آرژانتین کنونی حضور داشت.
رئیس پلیس راهور فراجا از پیش بینی حضور ۱ تا ۱و نیم میلیون زائر در مراسم ارتحال امام خبرداد.
تولیت آستان مقدس امام حسین(ع) از اجرای موفق طرح ویژه مراسم نیمه شعبان در کربلا خبر داد و گفت:ما موفقیت طرح ویژه مراسم نیمه شعبان را اعلام می کنیم.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با توجه به رنکینگ نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، حضور این دو بازیکن در مسابقات معتبر «گرند اسمش» سنگاپور قطعی شده است.
بر اساس اعلام فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با توجه به رنکینگ نوشاد عالمیان و امیرحسین هدایی، حضور این دو بازیکن در مسابقات معتبر «گرند اسمش» سنگاپور قطعی شده است.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
مدیر برنامه‌های شخصی کریستیانو رونالدو ۲۶ میلیون پوند از انتقال این بازیکن به النصر به جیب زده است.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
یک رسانه ویتنامی اعلام کرد قرارداد دراگان اسکوچیچ در صورت حضور در تیم ملی این کشور، یک میلیون دلار خواهد بود.
بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری که متقاضی استفاده از تسهیلات ۴میلیون تومانی حضور در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی هستند می‌توانند تا ۲۲ مهرماه نسبت به ثبت تقاضای اینترنتی اقدام کنند.
میلیون ها دوستدار اهل بیت در بزرگترین تجمع انسانی در کربلا شرکت کرده اند.
شهردار تهران گفت: پیش بینی می‌شود که در مراسم اربعین امسال ۵ میلیون زائر ایرانی شرکت کنند.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رئیس ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و پیش‌بینی می‌شود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی امسال راهی کربلا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ