جشن بزرگ قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر در حال حاضر در خیابان‌های پایتخت این کشور بوئنوس آیرس با حضور صدها هزار نفر از مردم این کشور در جریان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار فینال رقابت‌های چهارجانبه سائوپائولو با شکست سه بر صفر بلغارستان قهرمان این مسابقات شد.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس از عملیات تیراندازی امروز در بیت‌لحم که به زخمی شدن شدید سه شهرک‌نشین صهیونیست منجر شد، استقبال کرد.
نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.
فدراسیون جهانی وزنه‌برداری از پیشنهاد برگزاری سه رویداد بین المللی در ایران شامل مسابقات جام فجر، رقابت‌های غرب آسیا و باشگاه‌های آسیا در سال 2024 استقبال کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد پاداش آسیایی پرسپولیس و استقلال اظهارنظر کرد.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
پژوهشگر علوم سیاسی و استاد سابق دانشگاه تهران گفت: هر حرکتی هرچند محدود باشد و چندان بلندپروازانه نباشد اما باعث شود شرایط سیاسی و اجتماعی کشور مقداری تغییر و بهبود یابد و فضا بازتر شود، باید از آن استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچ گونه نگرانی از انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
رئیس قوه قضاییه گفت:باید از نقد سازنده استقبال کنیم و هیچگونه نگرانی نسبت به انتقاد نداشته باشیم؛ چنانچه فردی دلسوزانه و خیرخواهانه نسبت به شخص ما یا دستگاه ما، نقد صحیحی را وارد آورد، باید از آن نقد استقبال کنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) با رئیس جمهور ازبکستان در محل دفتر ریاست جمهوری این کشور دیدار و درباره آینده روابط دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مذاکره کردند.
تیم ملی آرژانتین در میان استقبال باورنکردنی هوادارانش در ساعت سه بامداد وارد پایتخت این کشور شد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
وزارت امور خارجه روسیه نسبت به ایده رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه برای دیدار سه جانبه رؤسای جمهور ترکیه، سوریه و روسیه، واکنش نشان داد و از آن استقبال کرد.
رئیس جمهور ترکیه گفت که پیشنهاد دیدار سه جانبه با حضور همتایان روس و سوری خود را مطرح و پوتین از این پیشنهاد استقبال کرده است.
با شروع کار تیم ملی در قطر می‌توانید اخبار و حواشی لحظه به لحظه تیم ایران را به صورت زنده از "ورزش سه" دنبال کنید.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ از محمد السودانی نخست‌وزیر عراق استقبال کرد.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز سه شنبه به طور رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مجموعه سعدآباد استقبال کرد.
رهبر چچن روز دوشنبه مدعی شد که پسران نوجوان خود را برای جنگ در اوکراین می‌فرستد. او گفته زمان آن رسیده که خود را در یک مبارزه واقعی ثابت کنند و من از این تمایل استقبال می‌کنم.
تراکتور در دیدار خانگی که سه امتیاز آن را نیاز داشت به نتیجه مساوی بسنده کرد تا هوادارانش ناامیدانه ورزشگاه را ترک کنند.
عملکرد ضعیف لیورپول در شروع فصل جدید باعث تعجب و نگرانی هواداران این تیم و بسیاری از فوتبال‌دوستان شده است.
تمرین روز سه شنبه استقلال در شرایطی برگزار شد که یک میهمان ویژه در محل تمرین حضور پیدا کرد.
با اجرای این توافق که با میانجیگری مصر صورت گرفته، دو طرف به درگیری‌های سه روزه که دست‌کم ۴۴ شهید فلسطینی برجای گذاشت، پایان دادند.
استراماچونی از استقلال خواسته است به جز تعیین تکلیف طلبش که اکنون در دادگاه عالی ورزش منتظر رای نهایی است، قرارداد یک و نیم میلیون دلاری با او امضا کنند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ