در رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۳ نفر شرکت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیدحسین مرعشی گفت: در سال ۹۸ و برای بحث بنزین، آقای جهانگیری از حدود ۲ ماه قبل از افزایش قیمت، افرادی را در جلسه‌ای دعوت کرد که من هم در آن حضور داشتم و گزارش آن به آقای روحانی هم داده شد.
نشست نمایندگان حدود ۴۰ کشور به منظور حل و فصل بحران اوکراین در عربستان سعودی بدون حضور مسکو، دیروز بدون نتیجه به کار خود پایان داد!
رژه دریایی در سنت‌پترزبورگ به‌مناسبت روز نیروی دریایی روسیه امروز مشارکت ۴۵ کشتی، قایق و زیردریایی و همچنین حدود ۳ هزار نیروی نظامی و با سخنرانی «پوتین» برگزار شد.
رئیس هیئت وزنه‌برداری فارس گفت: حدود نیمی از اعضای تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان ایران را ورزشکاران استان فارس تشکیل می‌دهند.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
مدیر کل دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۶۵۰۰ مراقب سلامت در مدارس فعال هستند که با این تعداد حدود ۸۰ درصد مدارس ابتدایی مراقبین سلامت دارند.
دبیر اجرایی کارگروه شهربازی مهمونی ۱۰ کیلومتری گفت: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده حدود یک میلیون کودک در مهمونی ۱۰ کیلومتری حضور دارند که برای آنها بزرگترین شهربازی دنیا را احداث می کنیم
تیم ملی فوتبال ایران در حدود شانزده سال قبل با حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت خود به مصاف ازبکستان رفته بود.
حدود 90 میلیون سال پیش یک دایناسور گردن دراز عظیم الجثه به طول نزدیک به 30 متر در منطقه پاتاگونیا یا آرژانتین کنونی حضور داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: امین اسماعیل‌نژاد در حین کار گروهی هنگام دفاع روی پایش بد فرود آمد و دچار پیچ خوردگی خفیف شد که نیاز است حدود چهار روز استراحت کند.
النصر می تواند با پیروزی در دیدار برابر الوحده، تا حدود زیادی شانس خود برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را افزایش دهد.
با نزدیک شدن به روز جهانی قدس، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و حدود ۲۳۰۰ پلیس از نیروهای خود را در اطراف مسجد الاقصی مستقر کرد.
کاروان ترامپ ظهر دوشنبه به وقت محلی، وی را از اقامتگاهش در مارآ لاگو در فلوریدا به فرودگاه بین المللی پالم بیچ حدود چهار مایلی دورتر از اقامتگاه وی منتقل کرد.
منابع فلسطینی از حضور حدود 80 هزار نمازگزار در نماز جمعه مسجد الاقصی با وجود تدابیر شدید امنیتی رژیم صهیونیستی خبر دادند.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
ایالات متحده آمریکا حدود ۲ هزار سرباز در عراق دارد که عمدتا مشغول آموزش یا مشاوره دادن به نیروهای عراقی هستند. ناتو نیز چندصد سرباز در آنجا مستقر کرده که در بخش‌های غیرجنگی فعال هستند.
حدود 25 سال پیش بوفون برای اولین بار برای پارما در جام حذفی به میدان رفت و هنوز هم بازی می کند.
اولین بازی لیگ برتر بعد از تعطیلات طولانی مدت در حالی برگزار می شود که شاهد حضور محدود تماشاگر در آن هستیم.
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بعد از بازی مقابل انگلیس حدود یک ساعت در رختکن باقی ماندند.
حدود ساعت ۲ بامداد بیستم مرداد بود که ماموران انتظامات بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد در تماس با پلیس، از مرگ جوان ۳۳ ساله‌ای خبر دادند که با ضربات قمه مجروح شده بود. دقایقی بعد با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز درمانی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد. بررسی‌های مقدماتی بیانگر آن بود که امدادگران اورژانس پیکر نیمه جان جوان ۳۳ ساله را از محله معروف به «کوچه سماورسازان» به بیمارستان منتقل کرده‌اند.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌ شده در عربستان به ایران بازگشت / نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: حاجی بازداشت‌شده در عربستان به ایران بازگشت/ نماینده مجلس: بیشتر بازداشت‌شدگان خراسان رضوی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ هستند / حضور فرمانده نیروی قدس سپاه در جلسه دور جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام/ وزیر سابق ارشاد: برای بداخلاقی مجوزسازی نکنیم و ... را می‌خوانید.
سخنگوی دولت گفت: در سه هفته گذشته، نزدیک به ۱۰ میلیون نفر از ایرانیان در این سفرهای زیارتی حضور داشتند.
رئیس ستاد مبارزه با تروریسم سازمان ملل گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از عناصر داعش در منطقه فعالیت می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ