وزیر کشور گفت: ایرانی که بالغ بر ۵ میلیون پناهنده را در کشوری پذیرا شده که در اوج تحریم دولت‌های غربی قرار دارد و به این کشور باید مدال حقوق بشر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسماعیلی اظهار کرد: خادمان فرهنگ و هنر کشور نمایشگاه کتاب را با حدود هفت میلیون نفر برگزار کردند، رهبر بعد از سالها به نمایشگاه آمدند و بیش از سه ساعت و نیم در نمایشگاه حضور داشتند و در یک روز تعطیل که نمایشگاه ۱.۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت، هزار و ۸۰۰ خواهر طلبه آموزش دیده در صحنه امر به معروف کردند.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر و در راستای اجرای سیاست‌های اجرایی نهضت ملی مسکن، پنجشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.
با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و دیگر مسئولان بیش از ۵ هزار واحد مسکونی نوسازی شده در بافت‌های فرسوده ۱۷ استان و ۶۷ شهر به میزبانی استان تهران افتتاح می‌شود.
یافته‌های دیتاک نشان می‌دهد در سال گذشته از ۶ میلیون اکانت پابلیک ایرانی در اینستاگرام ۴۵۰ میلیون پست منتشر شده و کاربران ایرانی در هر ثانیه بیش از ۲۵ هزار بار پست‌های اینستاگرام را می‌بینند. سال گذشته، ایرانی‌ها در هر ثانیه حدوداً ۲۳۳ توییت منتشر کرده‌اند و ۹۵ درصد از مجموع توییت‌ها، ری‌توییت و تنها پنج درصدشان توییت دست اول بوده است.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
خیریانپور اظهارداشت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده روزانه در تعطیلات عید سعید فطر با هدف کنترل بازار بیش از ۵۰۰ تن مرغ تنظیم بازار در شهر‌های مختلف استان توزیع شده است.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر از حضور بیش از ۸۵۰۰ امدادگر برای پوشش امدادی نماز عید فطر خبر داد.
شامگاه گذشته در آخرین شب قدر ده‌ها هزار فلسطینی حضور باشکوهی در مسجدالاقصی داشتند.
فرمانده نیروی هوایی گفت: رژه هوایی روز ارتش با حضور بیش از ۴۰ فروند جنگنده بومی و غیر بومی در آسمان تهران برگزار می‌شود.
زارع پور در ادامه سخنانش تأکید کرد طی ماه‌های گذشته تلاش شده تا پلتفرم‌های داخلی مشکلی نداشته باشند و بیش از ۳۵ میلیون کاربر در چهار پیام رسان داخلی حضور دارند و در قدمی دیگر این پیام رسان‌ها به یک دیگر متصل می‌شوند؛ این کاری بوده که توسط وزارت ارتباطات انجام شده تا ارتباطات مردم تسهیل شود.
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
دفتر مشارکت های اجتماعی و فعالیت های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار جوان و نوجوان در جلسات گفت و شنود با مسئولین طی سال گذشته حضور داشتند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به هشدار وضع نارنجی در استان‌های تهران، البرز، خراسان شمالی و رضوی، مازندران، گلستان اعضای هلال احمر در وضعیت آماده‌باش قرار گرفتند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
نمازگزاران فلسطینی پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی، در محکومیت جنایت اخیر نظامیان صهیونیست در شهر نابلس تظاهرات کردند.
فارس: برآورد اولیه دستگاه های ذیربط، حاکی از حضور حدود 21 میلیون نفر در راهپیمایی 22 بهمن 1401 است که این عدد در مقایسه با سال 98، افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.
بیش از دو هفته از شروع آلودگی سریالی هوا در پایتخت می‌گذرد. تفاوت موج اخیر آلودگی هوای تهران با دوره‌های آلودگی سریالی پیش از این در حضور آلودگی گوگردی به عنوان چاشنی آلودگی از جنس ذرات آن هم با غلظت بسیار بالا و تاریخی بوده است. در میانه ایام آلوده تهران که از ۱۶ آذر آغاز شده و همچنان ادامه دارد، دیگر فقط ذرات معلق با قطر کوچک‌تر از ۵/ ۲ میکرون یا به اصطلاح PM۲/ ۵ نبود که هوا را مکدر کرده و سلامت شهروندان را هدف گرفته بود.
میانگین حضور روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه طبق برآورد دستگاه‌های اطلاعاتی کلیه افراد معترض در کشور کمتر از ۱۳۰ هزار نفر بوده است گفت: بیش از یک میلیون فراخوان برای تجمعات در فضای مجازی منتشر شده که اگر به ازای هر فراخوان یک نفر به میدان می‌آمد، یک میلیون نفر باید در تجمعات حضور پیدا می‌کرد، اما نهایتا ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور در این جریانات حضور داشتند.
پلیس تعداد شرکت کنندگان در تظاهرات علیه توهین به مقدسات اسلامی در پایتخت مالی را هزاران نفر تخمین زد، اما سازمان دهندگان گفتند که بیش از یک میلیون نفر در تظاهرات حضور داشتند.
غلامحسین کرباسچی، فعال سیاسی نوشت: فاجعه مهسا امینی دلخراش‌تر از آنست که بتوان ازآن گذشت. روزی که ایران عضو رسمی شانگ‌های میشود و نگاه جهان پس ازمذاکرات وین به ایرانست. و حضور بیش از سه میلیون ایرانی درعراق خیره کننده است با دخترجوانی از کردستان چنین رفتاری میشود. #نفوذی‌ها فقط ساختار‌های دفاعی یا اتمی رانشانه رفته اند؟
گرمی-رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: تعداد گاوچرانک مشاهده شده در مناطق نواحی مرزی شهرستان گرمی بیش از ۵ هزار بال برآورد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ