فیفا از پرداخت مبلغ 209 میلیون دلار به باشگاه های مختلف دنیا بابت حضور بازیکنان آنها در جام جهانی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گل صعود دقیقه ۱۰۰ برای تیم یونانی ۵ میلیون یورو پاداش به ارمغان آورد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
چهره شاخص فوتبال ایران و جهان در جریان حضور در اردوی تیم ملی کاراته، به ملی‌پوشان ایران قول داد که در صورت قهرمانی در رقابت‌های آسیایی، پاداش برای آن‌ها در نظر می‌گیرد.
سرمربی تیم ملی بوکس از پاداش عجیب فوتبالیست‌ها و کم بودن سهمیه حضور بوکسورها در بازی‌های آسیایی هانگژو انتقاد کرد.
مدیران باشگاه الاهلی قرارداد نبوشا یوویچ، سرمربی مونته‌نگرویی خود را تمدید کردند تا او فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد.
اگر هم به دنبال رسیدن به اهداف دیگری، چون حفظ جایگاه و پست و مقام و رانت‌هایتان هستید (که حتماً هستید) باز هم معنایی ندارد که یک ورزشکار قهرمان را اینگونه هدف توهین رفتار خود قرار دهید. پس یا پاداش ندهید یا بروید به دنبال وظایفی که برای انجام آن‌ها در شورای شهر حضور دارید و بیهوده برای دیده شدن در هر موضوعی سرک نکشید و ظاهر مردم‌پسند به خودتان نگیرید.
وزیر ورزش و جوانان با حضور در فدراسیون تکواندو از اردوی تیم های ملی این رشته بازدید کرد. وی در این بازدید به ملی پوشان وعده داد پاداشی که از سوی هیات رئیسه مصوب شود را پرداخت خواهند کرد.
نحوه اجرا و مشارکت مشترکان برق در نخستین روز اجرای طرح پاداش مشترکان خانگی برق با حضور دو تن از مدیران ارشد صنعت برق کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی و از محل حضور بازیکنان‌شان در رقابت‌ها اعلام شد. مبالغ تعلق گرفته به زودی به فدراسیون‌ها اعلام و پس از آن واریز می‌شود.
علی نعمتی در هفته های اخیر یکی از ستاره های تاثیرگذار ترکیب پرسپولیس لقب گرفته است.
ستاره آبی‌ها کسی بود که شاید هیچکس تصور آن را نداشت اما میرزایی با حضور ناگهانی در ترکیب ورق را به سود آبی‌ها برگرداند.
بر اساس ادعای بیلد سردار آزمون در دیدار برابر هرتابرلین نیز در ترکیب اصلی لورکوزن حضور خواهد داشت.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
باشگاه بارسلونا از بابت حضور لیونل مسی در جام جهانی و رسیدن او به فینال رقابت‌ها پاداش دریافت می‌کند.
مربی تیم ملی فوتبال ایران که همراه با کارلوس کی‌روش در جام جام جهانی ۲۰۲۲ حضور داشت، خبر جدیدی را از حقوق و پاداش این مربی پرتغالی افشا کرد.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش دلیل انصراف از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی پارالمپیک را حضور غفور کارگری عنوان کرد.
یک دانشجو روز گذشته در دانشگاه شریف خطاب به شهردار تهران گفت: آقای زاکانی! شما بخاطر پاداش حضور پوششی در انتخابات، از بین وزارت بهداشت و شهرداری یکی را انتخاب کرده‌اید! در حالی که مدرک تحصیلی شما مرتبط به پست شما نبود شهردار تهران شدید. شما نماد مدیران کم‌سواد در قدرت هستید که باعث تشدید مهاجرت نخبگان شده‌اند.
به واسطه حضور ۵ ملی پوش پرسپولیس در جام جهانی، پاداش میلیون دلاری در انتظار پرسپولیسی‌ها خواهد بود.
ویلیام سالیبا، مدافع مستحکم و مستعدِ باشگاه آرسنال، نقش قابل توجهی در موفقیت این تیم در این فصل داشته است و به زودی مزدِ این درخشش را با حضور در جام جهانی خواهد گرفت.
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
هر باشگاهی که بازیکن ملی‌پوش خود را در دو سال قبل از جام جهانی به خدمت گرفته باشد، واجد شرایط دریافت پاداش روزانه از فیفا بابت حضور بازیکنانش در این تورنمنت خواهد بود.
پرداخت پاداش معوقه به تیم ملی فوتسال ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تصویب شد.
آلفونسو دیویس، مدافع جوان تیم ملی کانادا پاداش حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را صرف امور خیریه خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ