مدیر برنامه‌های شخصی کریستیانو رونالدو ۲۶ میلیون پوند از انتقال این بازیکن به النصر به جیب زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فیفا اعلام کرد که جام جهانی زنان بیش از 524 میلیون یورو سود داشته است.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
سود ۹۰میلیاردی هر بازیکن تیم ملی از واردات خودرو
مالک باشگاه اینترمیامی شرح داد که حضور لیونل مسی در این باشگاه چه سود سرشاری برای کل MLS داشته است.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید لیونل مسی به Apple TV+ کمک کرد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.
اینتر میامی از همین حالا مزیت های در اختیار داشتن سوپر استار آرژانتینی را از جنبه ورزشی و تبلیغاتی حس کرده اند.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز 91.190 میلیارد ریال رسید.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز ۹۱.۱۹۰ میلیارد ریال رسید.
فولاد خوزستان سود خوبی از فروش ستاره جوان خود به جیب زده است.
اولین بازی ستاره آرژانتینی با اینترمیامی برای این باشگاه میلیون‌ها دلار سود به ارمغان آورد.
ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی ۲۰۲۲، شباب الاهلی درآمد ۱۰۸ هزار دلاری داشت.
به واسطه حضور احمد نوراللهی در جام جهانی 2022، شباب الاهلی درآمد 108 هزار دلاری داشت.
فیفا به باشگاه‌های ایرانی بابت داشتن بازیکن در ترکیب تیم ملی در جام‌جهانی قطر، چیزی نزدیک 1.5 میلیون دلار پرداخت خواهد کرد.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
در چارچوب هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و مس رفسنجان، شنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.
آخر پاییز بود که در مرحله اول پرداخت سود سهام عدالت بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان سود به حساب دارندگان سهام عدالت واریز شد، اکنون با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و طبق وعده مسئولان، واریز مرحله دوم سود سهام عدالت صورت می گیرد؟
امروز مطالبی همچون قیمت دلار سهمیه‌ای اعلام شد، قیمت کدام خودرو ۳۲۰ میلیون تومان شد، پیش بینی طلا و بیت کوین با اعلام نرخ تورم آمریکا، عرضه اولیه هفته‌ی آینده شفاف سازی می‌کند!، پیش بینی بورس فردا | کدام شرکت‌ها مورد توجه هستند؟، ده خبر مهم بورسی برای معاملات فردا ۲۶ بهمن،  خبری مهم برای واریز سود سهام عدالت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فردا دوشنبه ۲۶ دی ماه بورس باز است؟، پیش بینی بورس فردا | این نماد‌ها با تقاضا همراه هستند، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا در روز‌های آتی،  خبر‌های مهم برای نماد‌های دارویی، خبری خوب برای متقاضیان خرید دنا در بورس کالا،  خریداران ربع سکه چقدر سود کردند؟، مجمع خزامیا ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یک رسانه ایتالیایی اعلام کرد مهاجم ایرانی پورتو جزو گزینه نهایی باشگاه میلان در نقل و انتقالات تابستانی است.
در نامه‌ای که حسین قربانزاده به مجید عشقی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار نوشته، اعلام کرده است که بلوک 15 درصدی شرکت صنایع پتروشیمی خیلج فارس هم با توجه به اینکه فقط یک مشتری داشته و امکان رقابت وجود ندارد، عملا لغو شده و عرضه آن صورت نمی‌گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ