استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منتظر محمد، هافبک عراقی مس رفسنجان، مورد استقبال ویژه اعضای تیم مس رفسنجان قرار گرفت.
بانوان اراکی تمام بلیت‌های در نظر گرفته شده برای دیدار آلومینیوم و استقلال خوزستان را خریداری کردند.
اگر برای آرمان رمضانی همه چیز همانطور که او دوست داشت پیش می‌رفت در بازی نفت آبادان ضربه لحظه پایانی‌اش وارد دروازه حریف می‌شد.
مالک اسبق باشگاه پدیده مشهد در اتفاقی جالب توجه به عنوان سرمربی در فصل آتی کار را دنبال خواهد کرد.
دستیار یحیی گل محمدی در پرسپولیس بعد از مصدومیت و عمل جراحی یک استوری از خودش را با عصا و دور از تمرین پست کرد.
آتش‌سوزی که گمان می‌رود عمدی باشد و البته کسی در آن آسیب ندید، باعث شد تا بازیکنان و کادر تیم ملی نیوزیلند هتل خود را ترک کنند.
سردار آزمون این روزها پای ثابت تمرینات تیم جواد نکونام است.
تصویری از کای هاورتز، مهاجم آلمانی چلسی، با پیراهن اول جدید آرسنال لو رفته است و در توییتر دست به دست می‌شود.
«دریای متقاطع» یک پدیده اقیانوسی است که زمانی اتفاق می‌افتد که دو سیستم موجی در زوایای عمود بر یکدیگر برخورد کرده و از یکدیگر عبور کنند. این منظره فوق العاده‌ای است، اما اگر در آب باشید فوق العاده خطرناک است.
تیم ملی والیبال ایران در اخرین دیدار از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف هلند رفت.
مهاجم ایرانی تیم پوشکاش آکادمی مجارستان بعد از ورود به زمین در عرض ۵ دقیقه دو کارت زرد دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد!
شاید باورنکنید، اما در آستانه برگزاری یکی از حساس‌ترین بازی‌های این فصل فوتبال ایران جرثقیل‌های بزرگ در ورزشگاه آزادی مشغول کارند.
تعداد دنبال کننده‌های سرمربی پرسپولیس هر روز کمتر می‌شود.
معمولا در مراسم عمامه‌گذاری، مرجع تقلید یا یک عالم بزرگ روی سر طلبه، عمامه می‌گذارند، اما این بار، امام جمعه رامسر ابتکار جالبی برای این مراسم به خرج داد.
این سگ ۲ و نیم ساله که “شیلا” نام دارد، به یک مرکز درمانی حیوانات منتقل شده و به همراه توله هایش تحت مراقبت‌های دامپزشکی است. شیلا در این یک ماه بسیار ضعیف و لاغر شده و به گفته دامپزشکان باید دوره درمانی ویژه‌ای را سپری کند.
خانه امیر عابدزاده دروازه‌بان ایرانی تیم پونفرادینا در اسپانیا آتش گرفت که خوشبختانه تلفات جانی برای این حادثه گزارش نشده است.
بازیکن سابق تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در کما به سر می‌برد.
پست آخر علی دایی رکورد لایک اینستاگرام فارسی را شکست.
یکی از بازیکنان تیم شهرداری همدان این روزها با بیماری سرطان مبارزه می‌کند.
باشگاه النصر عربستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و قرار است که سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به این ستاره پرتغالی پرداخت کند؛ هزینه‌ای که یک سرمایه گذاری بزرگ برای باشگاه عربستانی به حساب می‌آید.
تیم استقلال تهران در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم هوادار رفت.
کمک داور مسابقه دچار حمله عصبی واگ شد. همین موضوع باعث شد تا بلافاصله کادر اورژانس وارد زمین شده و به وضعیت فلورین ده‌آرائوخو، کمک داور مسابقه رسیدگی کنند.
بلیت فروشی دیدار استقلال مقابل پیکان در هفته پنجم لیگ برتر آغاز شد.
هستی رضایی قهرمان ایرانی رشته موتور کراس در پایان مسابقات جهانی ترکیه، بیستم شد و برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران، یک ورزشکار ایرانی در جدول اصلی رنکینگ جهانی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ