سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رئیس ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و پیش‌بینی می‌شود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی امسال راهی کربلا شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
سخنگوی کمیسیون توسعه تجارت خانه صمت گفت: بهار امسال بین ایران و پاکستان ۶۱۴ میلیون دلار کالا مبادله شد که سهم صادرات ایران ۴۳۸ میلیون دلار بوده است.
تجارت غیرنفتی ایران به کشور ارمنستان در بهار امسال به ۱۰۱ میلیون و ۷۴۷ هزار دلار رسید که در مقایسه با بهار سال قبل، با رشد ۳۸.۴ درصدی همراه بوده است.
آمار گردشگران ورودی در سه ماه اول سال گذشته ۹۸۶ هزار و ۶۵۲ نفر بوده که این آمار امسال به یک میلیون و ۴۱۰ هزار و ۸۲۲ نفر رسیده است.
دبیر انجمن صنعت شیشه ایران گفت: تولید شیشه در کشور امسال از مرز ۳ میلیون تن گذشت و ۳۵ درصد از این میزان تولید را صادر کرده ایم.
تجارت خارجی کشور در دو ماهه امسال به ۲۵ میلیون و ۷۳۲ هزار تن و به ارزش ۱۵ میلیارد و ۴۵۴ میلیون دلار رسید.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: امسال ۵ میلیون و ۹۰۴ هزار هکتار از اراضی کشور، زیر کشت گندم دیمی و آبی رفته است.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
فرشته کریمی، ستاره فوتسال زنان ایران می‌گوید شکست پروژه جام جهانی در جزیره کیش باعث شد تا او امسال را در پیکان سپری کند.
معاون گردشگری، آمار گردشگران ورودی و خروجی طی 9 ماه امسال را اعلام کرد.
کل جمعیت حاضر در سن کار (۱۵ ساله و بیشتر) در پاییز امسال ۶۳ میلیون و ۸۸۶ هزار نفر برآورد شده که از این تعداد ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار نفر دارای شغل هستند. بر این اساس نسبت اشتغال در اقتصاد ایران ۳۷.۷ است، به بیان ساده‌تر در پاییز امسال از هر ده نفر ایرانی که در سن کار قرار داشته تنها حدود ۴ نفر دارای شغل بوده اند.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در ۹ ماه نخست امسال، ۳ میلیون و ۲۴۱ هزار تن گندم وارد کشور شده در صورتی‌که این میزان در ۹ ماه نخست پارسال، ۵ میلیون و ۲۹ هزار تن بود.
دیروز برخی از رسانه ها اعلام کردند که روس ها کیوی ایرانی وارد نمی کنند در حالیکه بررسی ها نشان می دهد در هفت ماهه امسال ۳۱.۶ هزار تن کیوی به ارزش ۱۸.۴ میلیون دلار به روسیه کیوی صادر شده است.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: میزان ارسال کالاهای اساسی به مراکز جمعیتی کشور در هفت ماهه امسال به ۳ میلیون تن رسید.
معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام ۱.۵ میلیون بازرسی از واحدهای صنفی توسط واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
سخنگوی گمرک گفت: در هفت‌ماهه امسال ۶۱ میلیون و ۲۸۳ هزاران کالا به ارزش ۲۸ میلیارد و ۴۰۶ میلیون دلار صادر شده است.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: واردات گندم امسال ۳ میلیون تن نسبت به پارسال کاهش یافت.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: واردات گندم امسال ۳ میلیون تن نسبت به پارسال کاهش یافت.
رئیس کل گمرک ایران گفت: حجم تجارت خارجی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا در ۵ ماهه سال جاری به رقم یک میلیارد و ۳۲۶ میلیون و ۳۹۴ هزار دلار رسید.
امسال نه دولت حسن روحانی بود و نه آن‌چنان که خبرگزاری تسنیم قبل‌تر ادعا کرده بود، مانع‌تراشی دولت؛ اما آن‌چه در مرزهای منتهی ایران به عراق امروز در جریان است، تنها مایه حزن است و اندوه.
ترانزیت کالا از مسیر ایران در ۵ ماهه سال جاری با رشد ۲۵ درصدی به رقم ۶ میلیون تن رسید.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امسال تامین ۲.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا پیش‌بینی شده که حدود یک میلیون دوز آن از محل واکسن‌های تولید داخلی و مابقی از طریق واردات تامین شده است.
شهردار تهران گفت: پیش بینی می‌شود که در مراسم اربعین امسال ۵ میلیون زائر ایرانی شرکت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ