استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خال‌هایی که عمق زیادی دارند، ممکن است برداشت آن‌ها با فرورفتگی‌های مختصری همراه باشد. البته این اتفاق اکثرا زمانی رخ می‌دهد که پزشک با بی‌دقتی سعی دارد کار را در یک جلسه تمام کند. رفع این فرورفتگی با راهکار‌هایی همچون دستگاه پلکسر، لیزر یا به‌کارگیری سابسیژن امکان‌پذیر است.
رییس‌کل اسبق بانک مرکزی معتقد است: کاهش شتاب رشد نقدینگی با هزینه سیستم ناتراز بانکی، یعنی پرداخت سپرده قانونی با اضافه برداشت بیشتر، فقط ریسک بانک‌ها را تشدید می‌کند.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
«دریای متقاطع» یک پدیده اقیانوسی است که زمانی اتفاق می‌افتد که دو سیستم موجی در زوایای عمود بر یکدیگر برخورد کرده و از یکدیگر عبور کنند. این منظره فوق العاده‌ای است، اما اگر در آب باشید فوق العاده خطرناک است.
نوری قزلجه در واکنش به اینکه پیش از این به ممانعت هیئت رئیسه از طرح پیشنهادات درباره لایحه واردات خودرو‌های کارکرده و بستن میکروفون نماینده مجلس اشاره کردید، یادآور شد: بنده در این مورد تذکر دادم. بستن میکروفون در مجلس تازگی دارد و پیش از این چنین سبک و سیاقی وجود نداشته است. به نظر بنده این اتفاق بسیار خطرناکی در مسیر دموکراسی کشور است، به عبارت دیگر اگر نماینده مردم در مجلس برای حرف زدن دچار مشکل شود پس در کجای جامعه به دنبال آزادی بیان باشیم.
برنج پس از پختن در دمای اتاق می‌تواند حاوی باکتری‌های مختلفی باشد که تکثیر می‌شوند و سموم مضر را آزاد می‌کنند. این گاهی اوقات منجر به مسمومیت غذایی با این باکتری می‌شود. بسته به نحوه تهیه، پخت و نگهداری برنج پس از پختن، می‌توانید از این امر اجتناب کنید.
در طول یک شب خواب سالم، فشار خون حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد کاهش می‌یابد. اما اگر خواب به طور مزمن قطع شود یا اصلاً اتفاق نیفتد، فشار خون بالا می‌ماند و برای افرادی که فشارخون بالا دارند، خطرناک است. احتمالاً احساس تنبلی و تاخیر در زمان واکنش، حافظه مه‌آلود و ناتوانی در تمرکز و یادگیری اطلاعات جدید و پردازش نشانه‌های اجتماعی خواهید داشت.
شاید یکی از دلایلی که دولت‌ها نمی‌توانند در کاهش تورم موفق عمل کنند، باور به «چیزهایی» است که وجود ندارد یا بالا دانستن احتمال رخداد‌هایی است که اتفاق نمی‌افتند. نمونه آشکار آن را می‌توان در ادبیات «زمستان سخت برای اروپاییان» وزیر نفت مشاهده کرد. نسیم طالب، ریسک‌پژوه و آماردان، این موارد را با نام «قوی سیاه» معرفی می‌کند؛ لفظ قوی سیاه برای توصیف رخداد‌هایی است که نامنتظر هستند، پیامد‌های بسیار خطرناکی دارند و مواجه‌شدگان با آن ادعا می‌کردند که پیش‌بینی‌اش کرده‌اند درحالی که این‌گونه نبوده است.
بعضی از افراد هنوز نمی‌دانند که چه بالشی را باید برای خواب خود انتخاب کنند و به سراغ بالش‌های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ می‌روند که آن‌ها را آزار می‌دهد و باعث می‌شود که خواب راحتی نداشته باشند.
فلاحیان: من از این حوادث و حوادث دیگر به ائمه جمعه گفتم بی توجهی به حفاظت خیلی کار خطرناکی است و اکنون بعد از این اتفاق پیشنهاد می‌کنم که ائمه جمعه دفاع شخصی را یاد بگیرند و بدانند دشمن غفلت نمی‌کند.
تقریباً ۹۰ درصد از افرادی که به سرطان مثانه مبتلا می‌شوند، سنی بالاتر از ۵۵ سال دارند. سرطان مثانه در اکثریت قریب به اتفاق بیماران معمولاً زمانی که تشخیص داده می‌شود، خطرناک نیست، اما امکان تهاجمی شدن آن وجود دارد.
اثر مخرب و خطرناکی که به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده در پی دارد آنقدر می‌تواند زیاد باشد که می‌شود آرزو کرد‌ای کاش آن عفو صادر نمی‌شد و در پی آن، این پرونده‌ها دوباره اینچنین به جریان نمی‌افتادند. در واقع صادر نشدن آن عفو اثر منفی کمتری برای اعتماد عمومی داشت تا صدور دستور عفو بزرگ و نقض آن در برخی مراجع قضایی. جدای از آثار منفی اجتماعی و سیاسی این اتفاق، از نظر حقوقی نیز به جریان انداختن مجدد پرونده متهمان عفو شده دارای اشکالات اساسی است و انطباقی با موازین حقوقی و قوانین ندارد.
سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.
موضوع بازگرداندن جنگنده‌های F ۱۴ از جمله مسایلی بود که به محل اختلاف جدی انقلابیون تبدیل شد. اعضای دولت موقت مصرانه خواستار بازگرداندن یا فروختن این جنگنده‌ها به آمریکا یا به هر کشوری که خواستار آن‌ها باشند، بودند و در سوی دیگر آن، یاران انقلابی امام به شدت این اتفاق را برای امنیت و مصالح کشور خطرناک می‌دیدند.
بعد از گل سوم استقلال، ساپینتو زبان خود را بیرون آورد و حرکاتی توهین‌آمیز با دست خودش انجام داد! پس از اینکه گل اول را زدیم، مربی بدنساز ما مسافت زیادی را از روی هیجان دوید که ساپینتو زیر پای او زد! اگر اتفاقی برای مربی ما می‌افتاد...
دیدار دو تیم تراکتور و ذوب‌آهن در اصفهان با یک صفحنه خطرناک همراه بود. اتفاقی که دو امبولانس را روی چمن ورزشگاه آورد.
رئیس سابق یوونتوس معتقد است لیگ برتر انگلیس سال به سال قدرتمندتر می شود و مقصد همه ستاره های دنیا خواهد شد که برای فوتبال، اتفاقی خطرناک است.
باشگاه اورتون به دلیل تهدیدات خطرناک هواداران این تیم، مانع از حضور اعضای هیئت مدیره برای تماشای بازی با ساوتهمپتون شده است.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
غلظت گاز ناشی از سوخت گازوئیل و مازوت روز پنج‌شنبه به‌بالاترین میزان از ابتدای دهه ۹۰ رسید. آلودگی‌هوای پایتخت سه رکورد خطرناک در ۱۴۰۱ زده است؛ آیا برای جلوگیری از «پیشروی آلودگی‌هوا به وضعیت بنفش»، سیاست زوداثر «دورکاری» اجرا خواهد شد؟
پیشکسوت فوتبال کشورمان در آستانه دیدار حساس مقابل آمریکا، خط حمله این تیم را خطرناک توصیف کرد.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
آویزان شدن کودکان از شیشه اتوموبیل‌ها یکی از تفریحات مورد علاقه آنهاست که اتفاقا خیلی هم خطرناک است. در یک کشور خارجی یک کودک از شیشه خودرو بیرون آمده و خودرو پشت چراغ قرمز است. به محض اینکه خودرو شروع به حرکت می‌کند، کودک با تکان‌های ماشین تعادلش را از دست می‌دهد و، چون زیر پایش در ماشین خالی می‌شود ناگهان از پنجره بیرون می‌افتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ