رئیس رصدخانه مهاجرتی ایران گفت: در سال ۲۰۲۱ از سوی کانادا ۸۰ ویزا و از سوی انلگستان ۳۰ ویزا برای استارت آپ های ایرانی صادر شد و این تعداد در سال ۲۰۲۲ به ترتیب ۳۰ و ۱۴ ویزا بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس از صدور حکم پرونده ضارب بانوی آمر به معروف در نارنجستان شیراز در دادگاه بدوی خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: مدت زمان صدور گواهی عدم سو پیشینه به یک روز کاری رسیده است.
با ابقای درویش رکورد منفی متوسط هر سال یک مدیرعامل برای پرسپولیس سرانجام از بین خواهد رفت.
آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه سنگینی را برای فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تخلف در صدور مجوز حرفه‌ای اعمال کرد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش صدور ۴ هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قبل خبر داد و گفت: امسال آمار صدور پروانه ساختمانی در پایتخت به ۲۰ هزار پروانه خواهد رسید.
در آستانه روز جهانی کارگر، وزارت کار در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای میزان بیکاری را به علت محاصره ضد بشری باریکه غزه از سال ۲۰۰۷ میلادی توسط رژیم صهیونیستی اعلام کرد.
سخنگوی فراجا از صدور ۵.۵ میلیون گذرنامه الکترونیک از سوی پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در سال گذشته خبر داد.
رئیس کل سازمان نظام پزشکی از ابطال پروانه جعلی مطب ۷۴ پزشک خبر داد و گفت: هرچند این آمار در مقایسه با تعداد پروانه مطبی که در یک سال صادر می‌شود آمار بالایی نیست اما حتی صدور یک پروانه غیرقانونی هم برای ما حساسیت برانگیز است.
اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
پیش‌بینی وب‌سایت‌های ارائه آمار حاکی از آن است که ژاپن و استرالیا صدرنشین رنکینگ قاره آسیا خواهند شد.
سایت فدراسیون جهانی فوتبال آمار تیم ملی ایران در جام جهانی بعد از بازی با ولز را بروزرسانی کرد. طارمی، حاج صفی، آزمون و حسینی در این آمار بالاتر از سایر بازیکنان تیم ملی قرار دارند.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای از ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به مدت یک هفته در سایت سازمان سنجش خبرداد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: اقدامات لازم برای برگزاری آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در آذر ماه در حال انجام است.
وزارت صمت جدیدترین آمار تغییر قیمت ها را منتشر کرد که در آن قیمت ۲۹ کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از ۱۰۰ درصد، ۲۸ کالا بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد و ۳۰ کالا زیر ۵۰ درصد افزایش یافته است.
مرکز آمار وفناوری اطلاعات قوه قضاییه از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون صدور پروانه دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در ۳۰ آبان ماه خبر داد.
وزیر اقتصاد با صدور پیامی هفته ملی آمار را گرامی داشت و گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی، گام‌های مهمی در راستای ارتقای سطح کیفی آمارهای خود برداشته است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای دوستی که هوو شد!/ اخاذی از صاحبکار با تهدید اینستاگرامی/ صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان/ خودکشی ساختگی برای اثبات عشق/ ماجرای دلخراش قتل برادر با چاقو و دستمال/ خانواده مقتول قاتل پسرشان را بخشیدند/ درگیری مرگبار فرزندان طلاق!/ نجات دختر زندانی با کمک نیکوکاران
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
مرکز آمار ایران از صدور ۳۹۵ هزار و ۱۴۱ پروانه ساختمانی از سوی شهرداری‌های کشور برای سال ۱۴۰۰ خبر داد.
رئیس‌جمهور با صدور پیامی ضمن تسلیت درگذشت «محمدرضا شهیدی‌پور»، گفت: او علاوه بر پرورش شاگردان بسیار، آثار ماندگاری در آموزش و ترویج فرهنگ قرآنی به یادگار گذاشت.
سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی را در خصوص اختلاف آمار متهمان پرونده متروپل در مرحله صدور کیفرخواست ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ