رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از ثبت ۲ و میلیون ۴۰۰ هزار قرارداد الکترونیک وکالت و صدور گواهی عدم سو پیشینه بصورت میانگین در یک روز با استفاده از سامانه‌های هوشمند قضایی خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان آغاز دوره روزه گرفتن، وزن باربیری 207 کیلوگرم بود و زمانی که به هدف 82 کیلوگرم خود رسید، آن را متوقف کرد. وی به طور میانگین کاهش 327 گرم از وزن خود در روز یا 10 کیلوگرم در ماه را تجربه کرد.
حالا اکوسیستم‌های دریایی و دیگر بخش‌های اقلیم زمین ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرند.
میانگین سن مناسب مردان برای بازنشستگی از نظر مردم ۵۵ سالگی و سن مناسب زنان ۴۸ سالگی برآورد شده است.
پرسپولیس به احتمال فراوان باتجربه‌ترین و البته مسن‌ترین تیم لیگ برتر در دوره بیست و سوم خواهد بود.
گرمترین دمای آب در اقیانوس اطلس شمالی ثبت شده و میزان یخ‌های قطبی در اقیانوس منجمد جنوبی به کمترین حد خود رسیده است.
میانگین دمای جهان روز دوشنبه گذشته مصادف با تاریخ سوم ژوئیه با عبور از ۱۷ درجه سانتیگراد رکورد جدید را ثبت کرده است.
ظرفیت پالایشی کشور ما بنا به اعلام مسوولان وزارت نفت، حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز است که به طور میانگین نزدیک به ۲ میلیون بشکه از تولید نفت روزانه ما به مصرف داخلی می‌رسد که در زمان اورهال یا تعمیرات اساسی پالایشگاه‌ها این میزان کمی کاهش می‌یابد؛ بنابراین منطقی نیست که روزی نهایتا ۳ میلیون بشکه تولید کنیم، ۲ میلیون بشکه در داخل مصرف کنیم و حدود ۱.۶ میلیون بشکه هم صادر کنیم. به نظر می‌رسد این عدم تطابق، ناشی از فروش بخشی از نفت فروش نرفته قبلی ایران باشد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تغییر اقلیم زمین گفت: روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای کشور ما با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.
سرگرد ژیلین یکی از صد‌ها مرد روسی است که از زمان تهاجم گسترده مسکو به اوکراین در سال گذشته، به‌دلیل امتناع از تبدیل شدن به سرباز جنگ علیه اوکراین با اتهامات جنایی روبه‌رو شده‌اند. روسیه سال گذشته ۱۱۲۱نفر را به اتهام فرار از خدمت سربازی اجباری محکوم کرده است. بر اساس آمار دیوان عالی روسیه، میانگین فرار از خدمت اجباری در سال‌های اخیر حدود ۶۰۰نفر بوده و در سال گذشته این میزان نزدیک به دو برابر شده است.
خوک‌های دریایی در طول سفر‌های جستجوی شان برای یافتن غذا به طور میانگین تنها دو ساعت در روز می‌خوابند و در حین شیرجه زدن چرت‌های پنج تا ده دقیقه‌ای می‌زنند و این گونه زمان خواب شان در طول شبانه روز تقسیم می‌شود.
مدیرکل استاندارد و تایید نمونه رگولاتوری از کاهش ۳۳درصدی میانگین زمان ترخیص تجهیزات حوزه فاوا در سال ۱۴۰۱ خبر داد.
اجرای طرح ایجاد محدودیت برای مشترکان بدمصرف تهرانی در سال گذشته توانست ۱۰ درصد میانگین مصرف هر خانوار را نسبت به زمان شروع طرح کاهش دهد.
نتایج یک نظرسنجی درباره تاثیر آب‌وهوا بر اعتماد‌به‌نفس و خلق‌وخوی زنان نشان می‌دهد که بیشتز زنان به‌طور میانگین فقط هفت هفته می‌توانند هوای سرد را تحمل کنند و بعد دوست دارند به یک جای گرم بروند.
تحقیقات نشان می‌دهد که میانگین دمای زمین در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در مقایسه با میانگین قرن نوزدهم حدود ۰.۷ درجه سانتیگراد گرمتر بود و سپس تا انقلاب صنعتی به تدریج سرد شد. ما دریافتیم که بیشتر شواهد به این نتیجه اشاره دارد. در همین حال، مدل‌های اقلیمی عموما روند گرمایش خفیفی را نشان می‌دهند که مربوط به افزایش تدریجی دی‌اکسید کربن است، زیرا جوامع مبتنی بر کشاورزی در طول هزاره‌ها پس از عقب‌نشینی صفحات یخی در نیمکره شمالی توسعه یافتند.
بنا بر اعلام هیات بین دولتی تغییرات آب و هوایی (IPCC)، دمای هوای جهان تا سال ۲۰۵۰ بطور میانگین به میزان ۱.۵ تا ۲ درجه سانتی‌گراد افزایش خواهد یافت.
بانک ایران زمین در راستای مشتری مداری و رفاه حال مشتریان، اهدای تسهیلات به مشتریان خود با نام "انتخاب پلاس" معادل ۳ برابر میانگین موجودی سپرده را آغاز کرد.
اختاپوس دامبو نام خود را از یکی از شخصیت‌های انیمیشن شرکت دیزنی گرفته است. پانزده گونه در این سرده شناسایی شده اند. اختاپوس دامبو به طور معمول از سخت پوستان، دو کفه ای‌ها و کرم‌ها تغذیه می‌کند. میانگین طول عمر گونه‌های مختلف اختاپوس دامبو سه تا پنج سال است.
دانشمندانی که تغییرات آب و هوایی را ردیابی می‌کنند دریافتند اروپا با سرعتی بیش از دو برابر میانگین جهانی در حال گرم شدن است.
سرمربی تیم والیبال زنان مس رفسنجان گفت: میانگین سنی بازیکنان ۱۹ سال است و جزء جوان‌ترین تیم‌های لیگ برتر بانوان هستیم.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری از کاهش میانگین زمان رسیدگی به شکایات در حوزه دفاتر پیشخوان خدمات دولت خبر داد.
سن خواب یک سن پیش بینی شده است که بر اساس کیفیت خواب با سلامت فرد مرتبط است؛ بنابراین برای مثال، اگر ویژگی‌های خواب ده‌ها فرد ۵۵ ساله را تجزیه و تحلیل کنید و آن‌ها را میانگین بگیرید، ایده‌ای خواهید داشت که خواب در آن سن چگونه است.
محققان چینی با بررسی داده‌های ۱۴۲ مطالعه مختلف دریافتند کسانی که به سویه آلفا آلوده شده بودند به طور میانگین پنج روز دوره کمون داشتند و زمانی که سویه امیکرون وارد شد، دوره کمون به طور متوسط به کمتر از ۳.۵ روز کاهش یافت.
این سیارک که با سرعتی حدود ۲۷ برابر سرعت صوت حرکت می‌کند، در نزدیکترین فاصله خود به حدود ۴.۳ میلیون کیلومتری از زمین خواهد رسید که کمی بیش از ۸ برابر میانگین فاصله بین زمین و ماه است.
تیم ملی شطرنج زنان ایران با میانگین ریتینگ ۲۱۶۸ بخت ۳۸ قهرمانی این مسابقات است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ