رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه ۵ استان بیشترین آمار افراد فاقد شناسنامه را دارند، فرآیند صدور شناسنامه برای این قبیل افراد را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محققان دریافتند افرادی که بیشترین مصرف قند را داشتند، در مقایسه با افرادی که کمترین قند را مصرف می‌کردند، ۳۹ درصد بیشتر احتمال داشت که سنگ کلیه داشته باشند.
تجزیه و تحلیل جداگانه نشان داد شرکت کنندگانی که بیشترین مصرف پتاسیم را داشتند، ۱۳ درصد کمتر از افرادی که کمترین مصرف پتاسیم را داشتند، دچار حمله قلبی یا سکته مغزی شدند.
جدیدترین تحقیقات نشان داده افرادی که بیشترین خطر ژنتیکی و یا بدترین سلامت قلبی را داشتند با رعایت این عادات غذایی تا ۲۵ درصد از خطر سکته مغزی دور شده‌اند.
افرادی که گروه خونی نوع A دارند، با احتمال بیشتری برای ابتلا به سکته مغزی زودرس نسبت به سایر گروه‌های خونی، قبل از سن ۶۰ سالگی مواجه هستند.
محققان دریافته‌اند افرادی که اطراف خود را با گل و گیاه و دیگر اشکال زیبایی طبیعی، در داخل و خارج از خانه پر کرده‌اند، از سلامت عاطفی و روانی بیشتری برخوردارند که در نهایت می‌تواند تأثیر مثبتی بر سلامت اجتماعی، روانی، فیزیکی، شناختی، محیطی و معنوی آن‌ها بگذارد.
از جمله بیماری‌های شایع چشم می‌توان به آب مروارید اشاره کرد که بیشترین علت بروز آن سن افراد است و اکثر افرادی که به دوره سالمندی می رسند، معمولاً دچار آب مروارید می‌شوند.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
ترشی در سنین بالا ضرر بیشتری دارد و افرادی که سن کمتری دارند به نسبت کمتر تحت تاثیر عوارض منفی ترشیجات قرار می‌گیرند؛ چرا که در سنین بالایی بدن انسان به طور طبیعی مزاج سردتری به خود می‌گیرد.
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
کارشناس بازار سرمایه گفت: در دوره قبلی افرادی که کانال‌های فضایی مجازی را برای دریافت راهنمایی انتخاب کردند زیان بیشتری را از نسبت به سایر سهامداران متحمل شده اند.
واکنش‌های آلرژیک در همه فصول ممکن است رخ دهند، اما بهار یکی از فصل‌هایی است که بیشترین احتمال ابتلا به آلرژی وجود دارد. اکثر افرادی که در این موقع از سال دچار آلرژی می‌شوند، سرفه، عطسه و یا آبریزش بینی را ممکن است تجربه کنند.
افرادی که گروه خونی O نداشته باشند در معرض ابتلا به حمله قلبی یا سکته مغزی بیشتری هستند.
برای این‌که بهتر بتوانید روابط خود را بررسی کنید همین حالا یک کاغذ و خودکار بردارید و یک جدول بکشید. بالای هر ستون افقی یکی از هفت اصل حمایتی را بنویسید و در اولین ستون عمودی نام افرادی که بیشترین تاثیر را روی شما دارند بنویسید. سپس با توجه به این‌که آن فرد کدام اصل حمایتی را نسبت به شما انجام می‌دهد در ستون مناسب علامت مثبت (+) قرار دهید.
سارا فلاحی رئیس کمیته هسته‌ای مجلس گفت: متاسفانه افرادی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان بازرس به کشور‌های مختلف می‌فرستد از سرویس‌های جاسوسی هستند. از سوی دیگر آژانس وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی است لذا بهانه‌های مختلف مطرح می‌کند تا فشار بیشتری به ایران بیاورد.
تحقیقات جدید نشان می‌دهد افرادی که مبتلا به اوتیسم هستند، درد را با شدت بیشتری نسبت به دیگران احساس می‌کنند.
رئیس‌جمهوری سابق آمریکا مقامات سابق اطلاعاتی آمریکا و اف بی‌ای مانند جیمز کامی و اندرو مک‌کابی را افرادی «پَست» خواند که باعث می‌شوند ترامپ به کسانی مثل ولادیمیر پوتین اعتماد بیشتری داشته باشد.
طبق مطالعات انجام شده افرادی که کمتر از ابزار‌های دیجیتالی مانند ساعت هوشمند استفاده می‌کنند دارای علائم افسردگی بیشتری هستند و از لحاظ سلامتی نمره کمتری دریافت کردند. عوامل اجتماعی و جمعیت شناختی و مرتبط با سلامت با استفاده طولانی مدت از دستگاه‌های سلامت دیجیتال مرتبط هستند.
تحقیقات نشان داده افرادی که فقط یک وعده غذایی در روز می‌خورند بیشتر از افرادی که وعده‌های غذایی روزانه بیشتری می‌خورند، در معرض مرگ هستند.
تنوع محصولات غذایی و گوناگونی شکل و رنگ آن‌ها بسیاری افراد را تشویق به مصرف بی حد و اندازه آن‌ها می‌کند. بدن نیز در اثر بروز کمبود‌ها و کاستی‌های در سطح مواد موجود در آن گاهی رغبت و میل بیشتری را به مصرف برخی مواد غذایی از خود نشان می‌دهد که این می‌تواند زنگ خطر و روندی غیر طبیعی باشد.
سیدعلی صنیع‌خانی سردار بازنشسته سپاه گفت: خود افرادی که به پایان مماشات و استفاده بیشتر از خشونت توصیه می‌کنند، این نکته را می‌دانند و بعید است اطلاعی از این امر نداشته باشند که هر چه مردم آسیب بیشتری ببینند، کار سخت‌تر خواهد شد و رو به بهبود نخواهد رفت.
رئیس اداره بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: گزش دام‌ها توسط کنه‌ها، بیشترین راه انتقال بیماری است که در نتیجه آن، افرادی که با دام‌ها سر و کار دارند، بیشتر از سایر افراد در معرض خطر بیماری قرار دارند.
دیابت نوع ۲ یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مرتبط با چربی اضافی شکم است. مشخص شده افرادی که چربی بدن در شکم‌شان ذخیره می‌شود در معرض خطر بیشتری برای ابتلا به دیابت و سایر بیماری‌های مزمن هستند.
دکتر محرزگفت: برخلاف ویروس دلتا که ریه و قلب را هم درگیر می‌کرد و پیر و جوان را با و بدونِ بیماری زمینه‌ای مبتلا می‌کرد و مرگ و میرش هم بالا بود، در مورد امیکرون بیشترین مرگ و میر و بیماری حاد مربوط به افرادی است که یا سن بالا دارند یا دچار بیماری زمینه‌ای هستند. برای همین نوبت چهارم واکسن را فقط درباره همین افراد توصیه کرده‌اند و فعلا تاکیدی بر واکسیناسیون همه افراد جامعه نیست. حالا باید دید چه می‌شود. تکلیف دنیا با این ویروس معلوم نیست. آیا دوباره جهش‌های بعدی رخ خواهد داد یا به همین صورت می‌ماند؟ نمی‌دانیم.
نوشیدن آب سرد میزان تشنگی را افزایش می‌دهد. بنابراین، مجبور می‌شویم میزان آب بیشتری بنوشیم. در نتیجه، با افزایش دفعات ادرار بدن اغلب مقدار نمک بیشتری از دست می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ