آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ورزش حکایت از آن دارد که طی سال گذشته و از حیث «اعزام های بین المللی»، فوتبال در راس فدراسیون‌ها قرار دارد و بسکتبال و تنیس روی میز در رده‌های بعدی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم شانگهای پورت که جهانیار محبی، دستیار ایرانی در آن حضور دارد، با شش امتیاز اختلاف صدرنشین قاطع سوپرلیگ چین محسوب می‌شود.
تیم مقاومت گلساپوش یزد با پیروزی در دربی فوتبال ساحلی به یکه‌تازی خود در صدر جدول لیگ برتر ادامه می‌دهد.
قزوین- هفته سی و یکم لیگ دسته یک فوتبال کشور امشب با دیدار صدرنشین و قعرنشین جدول دنبال خواهد شد.
سرمربی اسبق تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نکته مثبت لیگ برتر در هفته بیست و هفتم بازی های جوانمردانه تیم ها بود و بر همین اساس می گویم هنوز هم سه تیم پرسپولیس، استقلال و سپاهان شانس قهرمانی دارند.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با ملوان از این تیم پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با ملوان از این تیم پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید و جای خود را در صدر جدول پس گرفت.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران است، با پیروزی برابر مس کرمان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتایج دو رقیبش باشد.
مهاجم غیرمنتظره این فصل تراکتور بعد از گلزنی دست به کار ارزشمندی زد.
دربی فوتبال اصفهان با صدرنشینی سپاهان اصفهان در پایان هفته بیستم لیگ برتر همراه بود.
تیم فوتبال استقلال تهران برای ادامه رقابت قهرمانی با تیم های مدعی چاره ای جز کسب سه امتیاز مقابل پیکان تهران ندارد اما سابقه نشان داده حریف امروز می تواند ترمز آبی ها را بکشد.
تیم فوتبال سپاهان به لطف گل به خودی بازیکن سابق خود از سد فولاد خوزستان گذشت و جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تثبیت کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
در هفته نخست نیم فصل دوم زنان، در حساس‌ترین دیدار سپاهان از سد تیم صدرنشین سیرجانی گذشت، خاتون نیز با پسروزی برابر بادرود به صدر جدول رسید‍.
تیم فوتبال استقلال در هفته چهاردهم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به نتیجه تساوی رسید و باوجود صعود موقتی به صدر جدول، فرصت خوبی را برای ایجاد اختلاف امتیاز با پرسپولیس از دست داد.
با "ترین"های نیم فصل نخست از پانزدهمین دوره لیگ برتر زنان ایران در این گزارش آشنا شوید.
تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر فوتبال زنان در هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته سیزدهم لیگ آزادگان برابر میزبان خود چادرملو اردکان به پیروزی رسید.
قزوین – تیم فوتبال شمس آذر در هفته سیزدهم لیگ آزادگان برابر میزبان خود چادرملو اردکان به پیروزی رسید.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود نمایشی نه چندان جذاب، توانست با برتری یک بر صفر برابر ملوان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.
تیم فوتبال سپاهان توانست با دو گل مسعود ریگی و محمد علی‌نژاد سه امتیاز حساس مصاف با نفت آبادان را بگیرد و در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.
قزوین - سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه مردم و مسئولین قزوینی باید از این تیم حمایت کنند، گفت: همه باید تلاش کنیم که صدر جدول لیگ دسته یک را از دست ندهیم.
قزوین – تیم فوتبال شمس آذر قزوین با کسب دومین پیروزی خود در لیگ دسته یک فوتبال به صدرنشینی در این رقابت‌ها ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ