کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه سنگینی را برای فدراسیون فوتبال ایران در خصوص تخلف در صدور مجوز حرفه‌ای اعمال کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیواندره- با بی نتیجه ماندن تلاش های چندین ساله برای ثبت جهانی غار کرفتو به دلیل ساخت و ساز غیر مجازِداخل حریم غار در محدوده استان آذربایجان غربی، مردم خواستار ورود دستگاه های نظارتی هستند.
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ سی نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
ماجرای مسافران ناشناس دوسال پیش اعزامی به شیکاگو چیست؟ ۳۰نفر اضافه فعلی کیستند؟ چطور درباره وضعیت خدمت سربازی دو بازیکن اصلی تیم اطلاعات نادرست به سفارت آمریکا در آنکارا ارائه شده؟ فدراسیون چگونه از مدیر بازنده، قهرمان ساخت؟!
کمیته انضباطی دستور موقت سه هوادار استقلال تهران را به دلیل تخلف و ایجاد حواشی صادر کرد.
قهرمان سه دوره دوچرخه‌سواری جهان به دلیل تخلف رانندگی با جرایم سنگینی مواجه شد.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
وزیر بهداشت و درمان گفت: حوزه بازرسی وزارت بهداشت به صورت فعالانه کار را پیش برده و تاکنون ۸ شرکت و ۱۵۰ داروخانه به دلیل تخلفات تعطیل شده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه پارس جنوبی را به دلیل برخی تخلفات مقابل استقلال با جریمه روبرو کرده است.
مسوولان قضایی معتقدند افزودن به حجم پرونده‌های قضایی به دلیل بی‌حجابی، نتیجه‌بخش نخواهد بود و راهکار معقول‌تر آن است که حجاب از این پس نه به عنوان جرم، بلکه در شمایل یک تخلف دیده شود. در این صورت نیروی انتظامی و سایر ضابطان می‌توانند راسا به موضوع رسیدگی کرده و جریمه‌های لازم را اعمال کنند.
وزارت خزانه‌داری اسپانیا تصمیم به جریمه 15.7 میلیون یورویی باشگاه بارسلونا به دلیل تخلف در پرداخت دستمزد بازیکنانش گرفت.
با رای کمیته انضباطی، دو بازیکن سپاهان به دلیل تخلف انجام گرفته، محروم شدند.
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت‌: احدی در دولت سیزدهم از تخلف مصونیت ندارد و به همین دلیل تمام تصمیمات هیأت مولدسازی پیش روی چشم ۸۵ میلیون ایرانی اتخاذ خواهد شد
پلیس انگلیس ریشی سوناک نخست وزیر این کشور را به دلیل نبستن کمربند در حین رانندگی جریمه کرده است.
بنا به حکم دادگاهی درایالت نیویورک، یک سازمان متعلق به رئیس جمهور سابق این کشور به دلیل ارتکاب تخلف، جریمه شد.
دو پرونده اصراری حقوقی با موضوع الزام زوج به طلاق به دلیل تخلف از شرط ضمن عقد،سورفتار، اعتیاد زوج به مواد مخدر و عسر و حرج زوجه در دستور کار جلسه هیأت عمومی دیوان عالی کشور قرار گرفت.
رییس فدراسیون پزشکی ورزشی خواستار استعلام فدراسیون‌های ورزشی از فدراسیون‌های جهانی مرتبط، نسبت به محرومیت از مربی‌گری به دلیل دوپینگ برای ورزشکارانی شد که مرتکب تخلف دوپینگ می‌شوند.
سجاد غلامی نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم ایران که قرار بود در گروه بازنده‌ها برای رسیدن به دیدار رده بندی و کسب مدال برنز به میدان برود، به دلیل تخلف پزشکی در سالن برگزاری مسابقات از دور رقابت‌ها کنار گذاشته شد.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
۸ ورزشکار به دلیل تخلف ناشی از دوپینگ در انتظار صدور رای هستند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم به جریمه مدیرعامل باشگاه ملون بندر انزلی به دلیل گزارش تخلف از او گرفت.
بعد از ابلاغ قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان، محمدرضا ساکت دبیرکل وقت فدراسیون به دلیل بازنشستگی مجبور به خداحافظی از این مجموعه شد، تاج به عنوان رئیس، موفق شد از شرکت فولاد مبارکه «عودت به کار» بگیرد و در ظاهر از بازنشستگی رهایی پیدا کند.
رئیس سازمان سنجش گفت: اگر قطعا متقلب بودن آن‌ها اثبات شد از یک تا ده سال بر حسب درجه تخلف از شرکت در کنکور محروم خواهند شد.
یکی از پیش نیاز‌های مهم برای تصمیم گیران هر کشور، یک نظام آماری منسجم و دقیق است؛ اما این موضوع مهم در اقتصاد ایران، چندان مورد توجه قرار نگرفته است و دو مرکز متولی ارائه آمار‌های اقتصادی هستند، به گونه‌ای که از یک سو بانک مرکزی و از سوی دیگر مرکز آمار، مشغول جمع آوری و تحلیل آماری از دیتای اقتصادی هستند.
یک نماینده مجلس گفت: دولت به دلیل عدم عرضه کالاهای اساسی به نرخ شهریور سال 1400 تخلف کرده است و مجلس پیگیر این تخلف است لذا حذف عبارت «به نرخ پایان شهریور» در لایحه اصلاح قانون بودجه سال 1401 کل کشور تخلفی بزرگ تر است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ