اگر چه استقلال با بازی انتقادی در برابر مس رفسنجان به صدر جدول رده بندی لیگ برتر رفت اما به قول مهدی مهدی پور استقلال با این دست فرمان به جایی نمی رسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروهی از باستان‌شناسان استرالیایی و اندونزیایی به دنبال کشف مدرکی دال بر مهاجرت بشر از آسیا به استرالیا هستند. اما در این میان با اسکلت هابیت‌ها مواجه شدند که کاملا دور از ذهن و دور از انتظار بود. این تعجب زمانی بیشتر شد که یک اسکات کامل از هومینین پیدا کردند.
دولت سیزدهم به ریاست حجت الاسلام رئیسی کشور را در میانه کرونا و جنگ اقتصادی تحویل گرفت و توانست آن را از رکود اقتصادی و فشار سخت تحریم‌ها دور سازد، هرچند کارهای زیادی برجا مانده است.
ترکیه فردا برای نخستین بار در تاریخ خود دور دوم انتخابات را برگزار خواهد کرد، یکی از بالاترین آمار مشارکت در انتخابات در جهان را دارد و میزان مشارکت در انتخابات ریاست‌جمهوری و پارلمان ترکیه در ۱۴ مه نزدیک به ۸۸ درصد بود. بر اساس داده‌های جهانی، معمولا میزان مشارکت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول خواهد بود
نامزد ریاست جمهوری ترکیه که در دور نخست انتخابات این کشور آمار قابل توجهی از آراء را به خود اختصاص داد، شروط خود برای حمایت از دو نامزد دیگر را مطرح کرد.
ارتش رژیم صهیونیستی جدیدترین آمار از دور جدید درگیری‌ها با مقاومت فلسطین در نوارغزه را منتشر کرد.
سرمربی آلومینیوم از آخرین مسابقه دور رفت تاکنون فقط یک باخت همراه تیمش تجربه کرده است.
بنابراین توافق دوجانبه ایران و عربستان نشان داد که سعودی‌ها با ارزیابی از وضعیت بلاتکلیف برجام و تخفیف دادن آثار آن به سمت تجدید روابط با ایران حرکت کرده و طبیعتا انتظار بحرانی شدن آن را نیز از نظر دور نگه نداشته‌اند. اما در این میان خوش‌بین بوده که با تنش‌زدایی فراگیری که در منطقه در حال اتفاق افتادن است، زمینه برای بازگشت طرفین به میز مذاکره مجددا فراهم شود
استقلال در دور برگشت لیگ برتر تهاجمی ترین تیم لیگ برتر است و هیچ یک از بازی های این تیم در دور برگشت با نتیجه مساوی به پایان نرسیده است.
جناب  رئیسی!  اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته.آنها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌بازهایی در اختیار شما قرار می گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
جناب رئیسی! اصلا جناح دولت شما از بستگان نزدیکتان ریشه گرفته. آن‌ها به حدی فضا را برایتان آرایش جناحی کرده اند که واقعیت از چشمتان دور مانده. اشتباهات فاحشی که در آمار و ارقام اعلامی شما هست همگی از سوی جناح‌باز‌هایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که از صداقت‌تان سوءاستفاده می‌کنند. نتیجه اش اینکه دولت ناکارآمدتان را چنان بزک کرده اند که خودتان هم خوشگل بودنش را باور کرده اید.
رقابت های دور گروهی لیگ برتر والیبال ایران با تمام کش و قوس های خود به پایان رسید.
پرونده دور رفت لیگ برتر با قهرمانی پرسپولیس بسته شده است و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد آغاز دور برگشت بازی ها خواهیم بود.
تیم‌های لیگ برتر والیبال عملکرد متفاوتی در فاکتورهای مهم والیبال در دور رفت داشته‌اند و برخی تیم‌های میانه جدول در صدر این داده‌های آماری قرار دارند.
کاهش نرخ رشد جمعیت، کاهش تعداد ازدواج‌ها، افزایش موارد طلاق، کاهش تعداد تولد‌ها و کاهش نرخ باروری، افزایش تعداد سالمندان و افزایش تعداد زوج‌های نابارور در کنار سقط غیرقانونی و مواردی از این دست نشان می‌دهد وضعیت ایران در تمامی شاخص‌ها و آمار‌های جمعیتی رو به بحران و شاید در آینده‌ای نه‌چندان دور رو به وخامت گذاشته و می‌گذارد.
برزیل از ویژگی همیشگی‌اش در جام‌های جهانی دور شده و دیگر جزو تیم هایی نیست که آمار بیشترین دریبل را به خودشان اختصاص می‌دهند.
مارکا بر اساس داده های آماری، بهترین های دور گروهی جام جهانی را منتشر کرده و بر این اساس تیم ملی کشورمان رکوردهای جالبی را به ثبت رساند.
شاگردان هروه رنار آمار بیشترین خطای مرتکب‌شده در پایان دور دوم مرحله گروهی جام را به خود اختصاص دادند.
تیم ملی فوتبال آمریکا آمار خوبی در بازی های سوم خود در دور گروهی ادوار مختلف جام جهانی ندارد.
فراتر از تمام چالش های سیاسی قدیمی و جدید بازی تیم های ایران و آمریکا در دور سوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 یک جدال تمام عیار فوتبالی است.
تیم ملی فوتسال ایران در نظر آماری برترین تیم دور گروهی جام ملت های آسیا بود.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند / پس از دانشگاه تهران، کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد / فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد، باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: امام جمعه شیراز: یک جریان خاص در وسط خیابان می‌خواهد ما را از فکر کردن به پیمان شانگهای و گشایش اقتصادی‌اش دور کند/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین شد/پس از دانشگاه تهران؛ کلاس درس دانشگاه شهید بهشتی هم آنلاین ش/فارس: اگر کسی از پوشش دیگران هیچ اثری نمی‌پذیرد باید گفت که عادی نیست، اگر نگوییم بیمار است و ... را می‌خوانید.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ