آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس اعلام رسانه قوه قضاییه، رای پرونده صادق زیبا کلام که به علت طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند، موجب اشاعه حس نا امنی روانی در جامعه شده بود صادر شد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از صدور کیفر خواست پرونده فوت پسربچه در چاه فاضلاب کوی مدرس اهواز خبر داد.
در حالی که احتمال می‌رود ضربه‌های وارد شده به مقتول از دلایل عفونت مغز او باشد و شرایط جسمی مقتول نیز در این عفونت مؤثر باشد؛ بازپرس پرونده در حال انجام تحقیقات برای صدور کیفرخواست است.
شلمچه - رئیس کل دادگستری خوزستان از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قاچاق ۷۰ تن مرغ منجمد در مرز شلمچه از سوی دادستانی خرمشهر خبر داد.
مطابق کیفرخواست صادره توسط دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سبزوار متهم ردیف اول این پرونده متهم است به: مباشرت در ارتکاب قتل عمدی، شهید حمیدرضا الداغی و نیز ارتکاب جرح عمدی با چاقو، مشارکت در ایراد جرح عمدی با سلاح سرد، آدم ربایی، مزاحمت برای بانوان، اخلال در نظم و آسایش عمومی و تظاهر به تهدید در ملأ عام.
اتهام ۱۱ نفر از متهمان این پرونده، تیراندازی منتهی به قتل و جرح است و برای ۱۵ نفر باقیمانده به اتهام سوء استفاده از موقعیت شغلی، تیراندازی بر خلاف مقررات، لغو دستور و ترک فعل‌هایی که اتفاق افتاد کیفرخواست صادر شده است.
زاهدان- رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح از صدور کیفرخواست برای ۲۶ نفر در پرونده مصلای زاهدان خبر داد.
دادستان تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست رسیدگی به پرونده ترور سردار سلیمانی خبر داد.
رئیس عراقی کمیته مشترک تحقیقات قضائی عراق با بیان اینکه "ما به‌عنوان مسلمان باید اهمیت فوق‌العاده‌ای به محکومیت این حادثه و جنایت دهیم"، خاطرنشان کرد: حتی سازمان‌های بین‌المللی و اشخاص غیرمسلمان نیز این جنایت را به‌دلیل نقض حقوق بشر و حاکمیت کشور عراق محکوم کرده‌اند.
معاون اول قوه قضاییه از صدور کیفرخواست آمران و عاملان پرونده شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: این حادثه فراتر از مسئله ساده است.
دادستان مرکز استان خراسان رضوی بیان کرد: نسبت به سایر اتهامات وارده به متهم اصلی و متهمان مرتبط پرونده مفتوح و رسیدگی در شعبه بازرسی ادامه دارد.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: ملت ایران ترورهای دهه ۶۰ دشمنان را از یاد نبرده، خوب است تروریست های امروز نگاهی به گذشته بیندازند، تا دریابند برخورد ملت ایران با تروریست ها چه طعمی دارد، ملت ایران مردمی آگاه و یکپارچه است
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن، باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه تقسیم بندی تروریست و به استخدام گیری تروریست علیه قانون ثمره‌‎ای جز به خطر انداختن زندگی مردم ندارد، تصریح کرد: نادیده گرفتن خطر دشمن در کمین ایران و عدم مرزبندی با آن باعث عقب افتادن از قاطبه مردم خواهد شد.
اهواز - رئیس کل دادگستری استان خوزستان از صدور کیفرخواست ۱۰۵ پرونده ناآرامی‌های اخیر در این استان خبر داد.
صدور کیفرخواست متهم پرونده قتل ۱۰ نفر در رفسنجان
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور در نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان درباره ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شده است.
صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله
عصر یکشنبه ۱۹ تیر مشخص شد دختری ۴ ساله به نام معصومه به داخل چاهی در فضای سبز کنار بزرگراه افسریه که دهانه آن بسیار کم عرض و قابل رؤیت نبوده سقوط کرده و در عمق ۴۶ متری چاه جان باخته است.
علی صالحی اظهار کرد: اتهام این ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده، «مشارکت در افساد فی‌الارض»، «مشارکت در همکاری اطلاعاتی و جاسوسی به نفع رژیم صهیونیستی» «تبانی با هدف برهم زدن امنیت کشور» و «اقدام علیه امنیت ملی» است.
دادستان تهران از صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای ۱۴ نفر در پرونده ترور شهید فخری‌زاده خبر داد.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
به لحاظ متواری بودن متهمان، کیفرخواست به‌صورت غیابی صادر و پرونده جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.
به لحاظ متواری بودن متهمان، کیفرخواست به‌صورت غیابی صادر و پرونده جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ