معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش صدور ۴ هزار پروانه ساختمانی در سال ۱۴۰۱ نسبت به قبل خبر داد و گفت: امسال آمار صدور پروانه ساختمانی در پایتخت به ۲۰ هزار پروانه خواهد رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است.
اداره کل هواشناسی تهران با صدور هشدار سطح نارنجی نسبت به رگبار متوسط تا شدید باران و وزش باد شدید موقت در دامنه و ارتفاعات استان تهران هشدار داد.
طبق پیش بینی هواشناسی ۷ استان کشور شاهد رگبار باران، رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای امروز در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و برخی از مناطق واقع در سواحل دریای خزر رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
این سازمان همچنین با صدور هشدار سطح نارنجی دیگری از وزش باد شدید شمال غربی ( ۳۰ نات) و افزایش ارتفاع امواج در ساحل و دور از ساحل بین ۱.۵ تا ۲.۵ متر از بعد از ظهر سه‌شنبه تا صبح شنبه ( ۹ تا ۱۳ خرداد) خبر داد.
سازمان هواشناسی ضمن صدور هشدار زرد از وزش باد شدید همراه با خیزش گردوخاک و احتمال وقوع انواع خسارت در ۱۷ استان طی روز جاری خبر داد.
اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشداری وزش باد شدید به‌ویژه در بخش‌های جنوبی پایتخت را پیش‌بینی کرد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی وضعیت جوی نارنجی، اعلام‌کرد: با تقویت فعالیت سامانه بارشی از امروز تا پایان روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور بارش برف یا باران رخ خواهد داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در ۳۰ استان کشور هشدار داد.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار های سطح زرد و نارنجی نسبت به وقوع برخی مخاطرات جوی در 30 استان کشور هشدار داد.
یزدی مهر با اشاره به اینکه برای پنجشنبه بارش برف در سطح استان تهران پیش بینی شده است گفت: با توجه به این پیش بینی دستور آماده باش به عوامل ستاد مدیریت بحران در تمام استان صادر شده است.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات با صدور هشدار سطح نارنجی از افزایش شاخص آلودگی هوا و غلظت آلاینده‌ها در مناطق پرتردد تا حد بسیار ناسالم خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.
اگرچه صدور بخشنامه‌های متعدد و گاهاً متناقض با هم از عوامل اصلی عدم پیش بینی پذیری اقتصاد محسوب می‌شود اما بررسی ها نشان می دهد که در بازه زمانی ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۰، ۱۷۵۸ بخشنامه صادر شده است.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: منابع اجرای رتبه‌بندی معلمان آماده شده و منتظر صدور احکام حقوق معلمان از سوی آموزش و پرورش هستیم.
سپاهان در دیداری بسیار جذاب و پرگل 4-2 تراکتور را شکست داده و موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: در حوزه صدور پروانه ما دوباره گلایه‌هایی را مطرح کردیم که آنچه پیش‌بینی می‌کردیم اتفاق نیفتاده و باید تحرک خوبی در معاونت شهرسازی و سایر معاونت‌ها رخ دهد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: پیش بینی ما این است در بستر مشوق های موجود ۶ هزار پروانه تا پایان سال در بافت فرسوده صادر شود.
نخست وزیر ژاپن با صدور فرمانی دستور داد که برای شرایط پیش بینی نشده آماده شوند.
بانک سرمایه گذاری جی پی مورگان پیش بینی خود را برای صدور بدهی شرکت‌ها در کشورهای در حال توسعه به میزان یک سوم کاهش داد که این نشان از افزایش فشارهای اقتصادی است.
محمد محبی در تمرین استقلال بسیار آماده نشان داده است و پیش بینی می شود در صورت صدور مجوز از سوی فدراسیون فوتبال پرتغال در دیدار با ملوان در ترکیب ثابت آبی ها به میدان بیاید.
ازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ از رشد ابرهای همرفتی و فعالیت سامانه بارشی و رگبار باران همراه رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد تگرگ از شنبه تا سه‌شنبه (۱۵ تا ۱۸ مردادماه) خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ