پورتو در این فصل توانسته است بهترین عملکرد خود از حیث گلزنی در قرن کنونی را به ثبت برساند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی دو دهه اخیر کشورهایی که بیشترین تعداد مقالات علمی و تخصصی را منتشر کرده‌اند شاهد تغییرات قابل توجهی بوده‌اند؛به طوری که چین با اختلاف فراوانی از سایر رقبا به خصوص آمریکا پیش افتاده است.
کارشناس اقتصاد انرژی گفت: بسیاری از صنایع در تیرماه سال جاری و در اوج گرما برق بیشتری دریافت کردند که این میزان انرژی بیشتر به جهش تولید صنایع ختم خواهد شد.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
سود 20 میلیون یورویی حاصل از حضور پی اس جی در تور ژاپن، یک رکورد در میان تورهای تابستانی باشگاه های اروپایی است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه اخبار منتشر شده مبنی بر گرم‌ترین هفته طی ۱۱ سال اخیر صحت ندارد و مورد تایید سازمان هواشناسی نیست، گفت: طی تیرماه میانگین دمای هوا نسبت به بلند مدت ۰.۵ تا ۱ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد و تنها برخی استان‌ها افزایش دمای بیشتری دارند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: بیشترین و مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس آگاهی در حوزه مبارزه با سرقت است.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص تصادفات فوتی فصل بهار توضیحاتی ارائه داد.
دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی با رئیس کل دادگستری استان تهران به مناسبت هفته قوه قضائیه انجام شد.
دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال ژیل ویسنته از توانایی‌های مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد و گفت: طارمی بازیکنی بود که بیشترین مشکل را در مقابلش داشتم.
فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به اینکه بیشترین ضربه تحریم برای تحریم کنندگان ایران در مبارزه با مواد مخدر وارد است، گفت: مخالف قانونی شدن استعمال برخی مواد مخدر در جهان هستیم.
محزون یادآور شد: میانگین سن ازدواج ۲۴ سال برای آقایان و ۲۳ سال برای خانم‌هاست اما سن ازدواج در برخی کلان‌شهرها که نسبت به دیگر مناطق کشور رفاه بیشتری دارند متأسفانه بالاتر از میانگین کشوری است.
اصفهان- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارش رگبار بهاری ۲۴ ساعت اخیر در فریدونشهر با ۹ میلیمتر بوده است.
اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شش مورد از ۲۰ اپلیکیشن رکورددار مصرف باتری گوشی را به خود اختصاص دادند. به طور میانگین، ۱۱ منبع اضافی از جمله عکسها، وای فای، موقعیت مکانی و میکروفون را استفاده می‌کنند. فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، واتس‌اپ و لینکدین می‌توانند در پس زمینه کار کنند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می‌کند که فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می‌کند.
دکتر الکساندر نیکولسکو به همراه تیم تحقیقاتی‌اش پس از بررسی داده‌های مربوط به خودکشی دفتر پزشکی قانونی در ماریون ایندیانا در دسامبر ۲۰۱۶، به این نتیجه رسیدند که شمار مرگ‌های ناشی از خودکشی در هفته کامل شدن ماه به شدت افزایش یافته است و افراد بالای ۵۵ سال میانگین بیشتری در این آمار به خود اختصاص داده‌اند. این در حالی است که اکثر این افراد بین ساعت‌های سه تا چهار عصر دست به این اقدام زده‌اند.
نتایج یک نظرسنجی درباره تاثیر آب‌وهوا بر اعتماد‌به‌نفس و خلق‌وخوی زنان نشان می‌دهد که بیشتز زنان به‌طور میانگین فقط هفت هفته می‌توانند هوای سرد را تحمل کنند و بعد دوست دارند به یک جای گرم بروند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ثبت بیشترین میانگین بارشی سامانه اخیر در شهرستان فریدونشهر خبرداد.
براساس یافته‌های به‌دست آمده، در بازه زمانی بهمن ۱۴۰۰ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ (پیش از آغاز اعتراضات)، از میان ۵۰ کاربری که در این بازه زمانی بیش از ۱ بار توئیت زده‌اند و توئیت‌شان به‌طور میانگین بیشترین لایک و ریتوئیت را داشته است، ۲۱ کاربر به‌دلیل بک‌گراند بیرونی خود (شهرت، ثروت یا قدرت بیرونی) در توئیتر اثرگذار هستند و ۲۹ کاربر به‌دلیل فعالیت خودشان در توئیتر اثرگذارند.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: پادنای علیا در شبانه روز گذشته ۴۰.۴ میلیمتر بارندگی داشته که بیشترین میانگین بارشی استان طی ۲۴ ساعت اخیر است.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با میانگین ۳۱.۶ میلیمتر بیشترین بارش ۲۴ ساعت اخیر استان را داشت.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۲ گفت: دولت میانگین ۲۰درصد افزایش حقوق را برای کارکنان در بودجه در نظر گرفته اما برخی از نمایندگان معتقدند که مثلا حقوق های بالای ۲۰ میلیون تومان درصد کمتری افزایش پیدا کند و حقوق های کمتر از ۱۲ تا ۱۳ میلیون، درصد افزایش بیشتری داشته باشد.
طبق جدیدترین گزارش مرکز آمار میانگین طول مدت ازدواج زوج‌هایی که طلاق گرفتند از ۹.۲ سال در سال ۹۶ به ۱۱ سال در ۱۴۰۱ رسیده است، اما هنوز نیاز به پایداری بیشتری در زندگی مشترک زوج‌ها داریم.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم در شبانه روز گذشته رکورددار میانگین بارش‌ها بوده و بیشترین برف در فریدونشهر باریده است.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ