اصفهان- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارش رگبار بهاری ۲۴ ساعت اخیر در فریدونشهر با ۹ میلیمتر بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح اخیرا در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت که اگر دولت عراق تا شهریورماه به تعهداتش در مورد گروهک‌های تروریستی در شمال عراق عمل نکند و این گروهک‌ها مسلح باقی بمانند، عملیات علیه آن‌ها را با شدت بیشتری تکرار می‌کنیم.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ۴۴ مخاطره از ۶۴ مخاطره طبیعی و سوانح انسان ساز در جهان در ایران رخ داده و در یک دهه اخیر سیلاب بیشترین خسارت اقتصادی را به کشور تحمیل کرده است.
رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل فاضلاب در شهر تهران در منطقه ۲۲ است، توضیح داد: این مشکل به علت زمین‌شناسی منطقه است که امکان اجرای اگوی شهری به علت بافت سنگی آن فراهم نیست.
شیخ «احمد الطیب» در دیدار با مقام ارشد سازمان ملل تأکید کرد که تمدن غرب مسئول بحران حذف ارزش‌های دینی و اخلاقی از زندگی مردم جهان معاصر است.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
سمنان_ مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان بابیان اینکه خسارت سرمازدگی به باغات استان ۸۱۴ میلیارد تومان برآورد شد، گفت: بیشترین میزان این خسارت به شهرستان شاهرود مربوط می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، این استان طی ۲۴ ساعت گذشته بارندگی‌هایی را دریافت کرد که بیشترین میزان آن در ایستگاه آبعلی به میزان ۴.۸ میلیمتر ثبت شده است.
اگرچه بحران اوکراین بیشترین سود را از فروش تسلیحات، غلات و گاز به اروپا، نصیب آمریکا کرده اما رشد تورم و موج اعتصابات و اعتراضات نشان داده که واشنگتن از تبعات این بحران‌سازی در امان نیست.
اهواز - بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی اخیر استان خوزستان در ایستگاه باران سنج آغاجاری با ۲۷.۱ میلیمتر ثبت شد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.‌
مگنوس کارلسن ستاره شطرنج جهان در سال ۲۰۲۲ بیشترین درآمد را در بین شطرنج بازان داشته است.
مگنوس کارلسن ستاره شطرنج جهان در سال ۲۰۲۲ بیشترین درآمد را در بین شطرنج بازان داشته است.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ثبت بیشترین بارش شبانه روز گذشته در میمه، گفت: فعالیت امواج متناوب بارشی طی روز شنبه ۲۶ آذر بارندگی در استان فراگیر می‌شود.
در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.
اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش هواشناسی در نیم ساعت گذشته ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار ۳۴.۶ میلی متر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده است.
یورو در بحبوحه ترس از رکود اقتصادی در حالی که بحران انرژی در زمستان و در بحبوحه تشدید جنگ اوکراین ادامه دارد، بیشترین کاهش خود را در ۲۰ سال اخیر در برابر دلار ثبت کرد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۲ و ۲۳ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت:آسمان مهران فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک با بیشترین و کمترین دمای ۴۵ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد که کیم با اشاره به اینکه پزشکان ارتش بیشترین زحمت را برای فرونشاندن بحران ضداپیدمی در پایتخت متحمل شدند، از آن‌ها که روحیه خستگی‌ناپذیر و قدرت رزمی شکست‌ناپذیر ارتش را به نمایش گذاشتند، تشکر و قدردانی کرد.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.
بسیاری از منتقدین و پخش کنندگان هالیوودی شانس فیلم تازه فرهادی را نه تنها برای نامزدی نهایی اسکار بهترین فیلم بین المللی، بلکه برای اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال، اسکار بهترین طراحی صدا و اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد بالا می‌دانستند اما در هیچ یک از این رشته‌ها، قهرمان در لیست نهایی قرار نگرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ