دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال ژیل ویسنته از توانایی‌های مهاجم ایرانی پورتو تمجید کرد و گفت: طارمی بازیکنی بود که بیشترین مشکل را در مقابلش داشتم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قزوین- یک کارشناس فوتبال با بیان اینکه مشکل اصلی تیم شمس آذر در خط حمله نیست، گفت: دفاع وسط تیم باید تمرکز بیشتری را داشته باشد.
داوطلبان می‌توانند نتیجه مرحله اول آزمون شامل کارنامه داوطلبان شرکت کننده در نوبت دوم آزمون سراسری (تیر ماه) حاوی نمرات خام دروس گروه‌های آزمایشی شرکت کننده، بیشترین نمره کل آزمون اختصاصی (کنکور) مربوط به نوبت اول و دوم (ملاک عمل در نمره‌کل نهایی) و نمره کل سابقه تحصیلی دریافتی از وزارت آموزش و پرورش است را با ورود به سامانه جامع آزمون سراسری، قابل مشاهده کنند.
در بین تیم‌های مدعی، این تیم تا به اینجا در بازار نقل‌و‌انتقالات، بدترین عملکرد را داشته که چنین موضوعی در ادامه راه و در صورت برطرف‌نشدن مشکل، می‌تواند لطمه بیشتری بر پیکر تیمی بزند که دو فصل پیش قهرمان لیگ برتر ایران شده است.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در "انتقاد به احکامی که برای برخی هنرمندان کشور صادر شده است" توئیتی منتشر کرد و نوشت: «اعلام عمومی مجازات کار در غسالخانه و یا ارائه‌ گواهی سلامت روانی برای متخلفان حجاب ، به جای اینکه مشکل حجاب و عفاف را حل کند، باعث ایجاد چالش‌های مهم‌تر و بیشتری خواهد شد.»
شما نمی‌توانید کنترل کنید که از دست دادن چربی کجا رخ دهد، اما می‌توانید برای کاهش چربی کلی بدن تلاش کنید که در نهایت بر نواحی مشکل دار تاثیر می‌گذارد. به عنوان مثال، ورزش منظم و یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند منجر به کاهش کلی چربی بدن در نواحی مختلف از جمله شکم، ران‌ها و سایر نواحی سرسخت شود.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
رحمتی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل فاضلاب در شهر تهران در منطقه ۲۲ است، توضیح داد: این مشکل به علت زمین‌شناسی منطقه است که امکان اجرای اگوی شهری به علت بافت سنگی آن فراهم نیست.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
نماینده مردم خمین در مجلس گفت: سازمان تأمین اجتماعی بیشترین طلب را در میان صندوق‌های بازنشستگی دارد، اما صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری مشکلی ندارند.
متخصصان دانشگاه ییل و موسسه پژوهشی متابولیسم ماکس پلانک آلمان در پژوهشی جدید دریافتند که با خوردن روزانه غذای چرب و شیرین بدن میل بیشتری به مصرف این نوع غذا‌ها پیدا می‌کند و ترک این عادت مشکل است.
«مشکل شن، نرم بودن آن است؛ و شما در هر قدم که برمی‌دارید در شن فرو می‌روید». طبق مطالعه‌ای که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی تجربی منتشر شده است، این مسئله شما را مجبور می‌کند تا با هر قدمی که برمی‌دارید ۲.۱ تا ۲.۷ برابر انرژی بیشتری مصرف کنید.
مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار با تراکتور مشکلات دفاع تیمی پرسپولیس را نشان داد، گفت: با شناختی که از علیرضا بیرانوند دارم می‌گویم او نیاز به تمرکز بیشتری دارد.
یک فعال سیاسی گفت: ما باید در سیاست خارجی خود یک مقداری تغییراتی ایجاد کنیم. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم و در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد.
نایب رئیس مجلس دهم گفت: ما باید در سیاست خارجی خود یک مقداری تغییراتی ایجاد کنیم. باید اتهام کمک به روسیه در ماجرای اوکراین را از خود بزداییم و در موضوع برجام جدیت بیشتری از خود نشان دهیم اگر این دو مشکل حل شوند، گشایش اقتصادی پیدا خواهد شد.
وزیر بهداشت گفت: چیزی حدود ۳۰ درصد ریه وزیر ورزش دچار صدمه شده و مشکلی که از نظر جسمی برای وزیر ایجاد شده ناشی از ضربه سر و ضایعه قفسه سینه است.
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: افراد دارای مشکل روان مزمن آمادگی بیشتری برای ابتلاء به بیماری‌های صعب‌العلاج همچون سرطان، بیماری‌های قلبی عروقی، بیماری‌های ریوی و دیابت دارند.
اوجی وزیر نفت گفت: امیدوارم به زودی مشکل ناترازی گاز در کشور برطرف شود تا بتوانیم درآمد بیشتری از محل صادرات گاز با فرآورده‌های نفتی داشته باشیم.
استاد حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
آیت الله سید حسین موسوی تبریزی دادستان اسبق کل کشور و دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: این مردم چند بار می‌خواهند زندگی کنند؟ توقع یک مسلمان ایرانی بیشتر از یک انسان عادی نیست. جوانان، بزرگترها و حتی بچه‌ها را می‌بینیم که برای اولیات زندگی خود مشکل دارند و نمی‌توانند مشکلات خود را حل کنند؛ در مدرسه، دبیرستان، دانشگاه و... مشکل دارند، آقایان این‌ها را باید توجه کنند و بدانند که بیشترین مشکلات از شعار است.
جمهوری اسلامی نوشت: معلوم نیست چه وقت قرار است حضرات به این واقعیت توجه کنند که بیشترین نارضایتی مردم از مشکلات معیشتی است و این چیزی نیست که با شعار و سخنرانی و وعده برطرف شود. در سیاست خارجی هم همین مشکل وجود دارد.
رئیس سازمان خصوصی سازی از افشاگری در خصوص تخلفات بورسی باشگاه استقلال خبر داد.
فیروز قاسم زاده با تاکید بر این که تمام کشور درگیر تنش آبی است، گفت: استان‌های تهران، اصفهان، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان و استان‌های شمال غرب، باید مدیریت مصرف بیشتری داشته باشند.
مربی تیم ملی پاراتیروکمان با اشاره به کمبود کماندار در ریکرو بانوان گفت: امیدوارم کمیته ملی پارالمپیک حمایت بیشتری در این زمینه از تیم پاراتیروکمان داشته باشد تا در بازیهای پاراآسیایی با مشکل مواجه نشویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ