در حالی که کارگران با بحران هزینه‌های زندگی و دستمزد‌های راکد دست‌وپنجه نرم می‌کنند، اعتصاب‌ها امسال بریتانیا را فرا گرفته است. قیمت‌های مصرف‌کننده درج‌شده بر کالا‌ها در سال منتهی به اکتبر ۱۱.۱ درصد افزایش یافت که بالاترین میزان در ۴۱ سال گذشته است. پس از در نظر گرفتن تورم، میانگین دستمزد‌ها با بیشترین کاهش در اوایل سال‌جاری مواجه و همچنان در دوره ژوئن تا سپتامبر رو به کاهش بود. طبق گزارش تایمز، یک‌میلیون کارگر بریتانیایی قرار است در ماه‌های دسامبر و ژانویه اعتصاب کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این خانم بعد از بازگشت به خانه کنار در میبینه یک بيسکوئيت مخصوص کریسمس در طاقچه کنار در قرار گرفته و فکر میکنه یکی از بچه‌ها براش آورده ولی بعد از چک دوربین...
به مناسبت فرا رسیدن سال جدید میلادی، باشگاه سپاهان طی مراسمی از کادرفنی، بازیکنان و عوامل مسیحی این باشگاه تجلیل کرد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که این کشور برغم نقض مکرر آتش بس مربوط به کریسمس از سوی اوکراین، به آن پایبند بوده است.
اینکه چرا این تاریخ برای برگزاری جشن کریسمس انتخاب شده کاملاً مشخص نیست. چون تاریخ تولد حضرت مسیح در کتاب مقدس به طور دقیق ذکر نشده و این مسأله سال ها در میان پیروان اولیه ی دین مسیحیت مورد بحث بود.
کاج یکی از نمادهای سال نو میلادی بوده که در بازار ایران، نوع مصنوعی آن از ۳۰۰ هزار تا ۶ میلیون تومان قیمت گذاری شده و کاج طبیعی نیز بین ۳۵ هزار تا ۱۰ میلیون تومان قابل خرید است.
ستاره آرژانتینی و خانواده‌اش بعد از قهرمانی در جام جهانی با دردسر جالبی مواجه شده‌اند که زندگی روزمره آنها را تحت‌الشعاع قرار داده است.
پیشنهاد کتبی مشتریان طارمی بعداز کریسمس روی میز رئیس پورتو
استفانو باندکی، رئیس باشگاه ترنانا در سری B ایتالیا، با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش برای تبریک کریسمس، به رفتار هواداران دو آتشه این باشگاه واکنش نشان داد.
جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، در روز کریسمس او را به شکلی ویژه سورپرایز کرد.
یکی از پیشرفته ترین ربات های جهان در پیام تبریک کریسمس کانال ۴تلویزیون انگلیس صحبت کرد.
جینگل بلز یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های کریسمس است که افراد ساکن زمین در هنگام جشن کریسمس پخش می‌کنند و ظاهرا همین امر در مورد فضا نیز صدق می‌کند. در حقیقت، جینگل بلز اولین قطعه موسیقی بود که در فضا پخش شد. در طول ماموریت جمینای ۶-آ (Gemini ۶ A) برای فرستادن افراد به فضا، دو فضانورد فکر کردند که با این کار و از اتاق کنترل ماموریت کمی سرگرم خواهند شد.
جشن کریسمس چیست و چه ریشه‌ها و زمینه‌هایی دارد؟ مجله مهر به صورت مختصر به کریسمس و ریشه‌های تاریخی این جشن پرداخته است.
تیراندازی در شب کریسمس در شهر مرزیساید انگلیس، به مرگ یک نفر و زخمی شدن چند تن دیگر منجر شد.
درحالیکه به گزارش رسانه‌ها وضعیت سلامت پله رو به وخامت گذاشته خانواده او در بیمارستان حضور یافته‌اند تا جشن کریسمس را در کنار این اسطوره فوتبال برگزار کنند.
روملو لوکاکو، ستاره اینتر، عزم راسخی برای بازگشت قدرتمند به میادین پس از پایان جام جهانی دارد.
ضیافت کریسمس فتح‌الله‌زاده برای خارجی‌های استقلال
سیتی با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول، راهی دور پنج رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شد.
لیگ های معتبر فوتبال در اروپا کم کم از سر گرفته می شوند و تیم های بوندس لیگا مثل چند سال اخیر صاحب طولانی ترین تعطیلات کریسمس هستند.
پزشکان پله، اسطوره فوتبال برزیل، اعلام کردند که او برای دریافت مراقبت‌های لازم به دلیل عدم کارکرد مناسب قلب و کلیه، برای سه هفته در بیمارستان بستری شد.
رهبر کاتولیک‌های جهان از مردم خواست تا در سال نو میلادی هزینه‌های جشن و هدیه را کاهش داده و در عوض آن را به اوکراین ارسال کنند!
رهبران اتحادیه کارگری اعلام کرده اند ۲۰۰کارمند اپل در استرالیا مشغول آماده سازی هستند تا قبل از کریسمس برای شرایط کاری و دستمزد بهتر اعتصاب کنند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی مقابل شالکه گفت از شرایط بایرن راضی است و امیدوار است تیمش بعد از جام جهانی قطر هم همینقدر خوب باشد.
شیوع بیماری آنفلوآنزای پرندگان عید کریسمس را در انگلیس به هم زد.
روزنامه نگار آمریکایی نوشت: اگر پوتین صادرات نفت و گاز را به مدت ۳۰ یا ۶۰ روز به همه کشورهای حامی اوکراین متوقف کند، بمب انرژی را منفجر کرده و به عنوان هدیه کریسمس به غرب تقدیم خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ